Je moet onderscheid maken tussen de Bachelor Honours Class en het Erasmus Honours programme.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef Matthijs- het volgende:
Over die Honours Class; leuk initiatief hoor, maar ik vind het echt kut met peren dat je enkel wat extra verbredende vakjes krijgt over andere wetenschapsgebieden. Als je voor elk vak een 9 staat wil je toch extra verdieping in je EIGEN deelgebied?
Ga toch weg, die opdracht is echt extreem simpel, dat kun je prima zelf!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:01 schreef hamster90 het volgende:
Heeft iemand de tweede assignment voor macro gemaakt en zin om deze met mij te delen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:34 schreef Timmg het volgende:
Volgend jaar Erasmus voor mij, heb vandaag te horen gekregen dat ik ben geaccepteerd voor IBA!
Het gaat er natuurlijk niet om dat ik hem niet kan, maar eerder dat ik zometeen weg moet en hem nog niet af heb. Slechte planning inderdaad. Ben hem nu toch maar zelf aan het makenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Finitio het volgende:
[..]
Ga toch weg, die opdracht is echt extreem simpel, dat kun je prima zelf!
Inderdaad, perfect getimedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:07 schreef Matthijs- het volgende:
Oef, de combinatie van de Eurekaweek met een paar daagjes Lowlands gaat ook echt maar nét goed.. (eurekaweek 17-20, lowlands 21-23)
Gaan er nog fokkers de cursus Russisch doen in blok 4?
TVP, ik heb dezelfde vragenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:38 schreef Matthijs- het volgende:
Als je op www.maps.google.nl Brandkraanpad, Rotterdam Rotterdam, Zuid-Holland invult... is dat een beetje een relaxte buurt om te wonen? Uberhaupt aanraders/tips voor wonen?
Sta bij stadswonen ingeschreven voor een plekje in het stadscentrum, maar Kralingen trekt me eventueel ook nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |