Als je veel shit van mensen samenvoegt ben je wel blij met .docx omdat je globale stijlen hebt die je met 1 klik kan aanpassen en shit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:29 schreef Finitio het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan .docx bestanden in het algemeen.
.docx is inderdaad gewoon een stuk fijner dan .doc. Mensen moeten maar eens met de tijd meegaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:53 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als je veel shit van mensen samenvoegt ben je wel blij met .docx omdat je globale stijlen hebt die je met 1 klik kan aanpassen en shit.
Organisatie is elk jaar anders qua inhoud. Ik heb dus wel een oud tentamen (ook niet digitaal), maar daar heb je niets aan. Gouden tip is hier om het SIR-verslag door te lezen, hoewel het natuurlijk iets anders wordt gevraagd, heb je dan alle antwoorden al een keer gelezen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef hamster90 het volgende:
het is weer bijna week 8, tentamen dus. kom ik weer met mijn vraag voor oude tentamens.
dit keer voor het vreselijke vak organisatie. wie o wie heeft er nog oude tentamens liggen waar ik mee kan oefenen. pm me astublieft en ik zal je eeuwig dankdaar zijn
En daar is ook meteen het mooiste stadswonen gebouw:quote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanaf Kop van Zuid niet, dan moet je overstappen op Beurs.
Het tofste gebouw, vooral door de locatie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Gewoon qua uiterlijk, of is het het tofste gebouw om te wonen?
Mocht je binnenkort Rotterdam nog bezoeken, loop er dan even voor lansg. Pas dan valt ook echt op hoe gaaf het uitzicht is!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef wikwakka2 het volgende:'t Leidsche Veem (toch wel een erg mooi gebouw!)
Twijfel je nog of je aan de EUR wilt studeren dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:52 schreef Matthijs- het volgende:
Morgen even om 05:30 uur vertrekken en vervolgens over de hele dag genomen 8,5 uur in de bus/trein/metro zitten voor twee presentaties op de open dag van de EUR!![]()
Weet niet of ik wel heen ga..
Iemand?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:25 schreef Matthijs- het volgende:
Hoe betaal je trouwens in de metro? (van CS naar Kralingse Zoom)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |