Dan had je in hotmail aan moeten geven dat er ook een kopie online bewaard moet blijven. Of kan dat niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 19:53 schreef mrbombastic het volgende:
Ik heb twee dagen geleden Thunderbird geinstalleerd en daarin een nieuwe account aangemaakt voor mn Hotmail (niet via plugin). Nu logde ik vanochtend in op www.hotmail.com en mijn hele Postvak In is leeg :s. Er stonden nog een paar emails in de map verwijderd. In Thunderbird staat wel al mijn email nog.
Hoe kan dit en hoe krijg ik mijn mail weer terug als ik inlog via hotmail.com?
Ik heb mn mail in gmail gekregen en vanuit daar weer naar mn Hotmailquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:32 schreef doppendoosch het volgende:
Naja mooi moment om over te schakelen op gmail.
Even IMAP-gegevens invullen en je kunt zo weer los
Geen idee. Maar bij mij komt ie niet boven de 100 mb uit, dus ik denk dat er iets niet goed is.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef TeleluvR het volgende:
Firefox (3.5.1) gebruikt bij mij bijna 500 mb geheugen! Is dit normaal? (2 uurtjes browsen, meer niet...)
Als je 4GB geheugen hebt, ja dan is dat vrij normaal.quote:Op zondag 19 juli 2009 @ 22:37 schreef TeleluvR het volgende:
Firefox (3.5.1) gebruikt bij mij bijna 500 mb geheugen! Is dit normaal? (2 uurtjes browsen, meer niet...)
4GB geheugen hier ja. Reguleert hij het geheugengebruik zelf, afhankelijk van hoeveel RAM je hebt?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:19 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Als je 4GB geheugen hebt, ja dan is dat vrij normaal.
Jep hij gooit een deel van je cache en history in je werkgeheugen (mits beschikbaar) zodat pagina's sneller ladenquote:Op maandag 20 juli 2009 @ 08:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
4GB geheugen hier ja. Reguleert hij het geheugengebruik zelf, afhankelijk van hoeveel RAM je hebt?
Uw locatie kon niet worden vastgesteld.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:46 schreef aardbeien1 het volgende:
Hebben jullie de locatiefunctie al getest?
Ga met Firefox 3.5 (nieuwste) naar Google Maps en klik op een klein bolletje linksboven in het kaartje. Dan even op toestaan drukken bovenin beeld en dan weten ze waar je bent
Kan met bookmarks:quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:09 schreef Flaccid het volgende:
Is er een addon in firefox die je helpt zoeken op de manier in chrome, dat je zelf zoekmachines in de adresbar kan invoeren?
Heb het al gevonden, in een search field rechts klikken en dan "Add a keyword for this search".quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:24 schreef zedonite het volgende:
[..]
Kan met bookmarks:
- Google op bijv. test
- Bookmark de URL
- Pas de bookmark aan, 'test' vervang je door %s, bij keyword vul je bijv. 'g' in.
- Dan kan je zoeken door 'g keyword' in de adresbalk in te vullen.
http://lmgtfy.com/?q=restore+firefox+bookmarks+backupquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik ben net van Firefox 3.iets naar Firefox 3.5 overgestapt en nu ben ik ineens 20% van mijn bookmarks kwijt. Ik kan geen logica ontdekken in gewiste bookmarks, het zijn bijvoorbeeld NIET de meeste recente
Kent iemand dit? En waar staan die bookmarks opgeslagen, misschien dat ik de oude nog op de harde schijf kan terug vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |