Waarom wil je daar een plugin voor als je het gewoon bij de opties uit kunt zetten?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:25 schreef RoW_0 het volgende:
kent iemand een addon die auto resize dingen uitschakeld.
Soms ben ik wel eens op website en dan resized die hem maximum, of heel klein. vet irri.
Waar staat het bij dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:53 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Waarom wil je daar een plugin voor als je het gewoon bij de opties uit kunt zetten?
Zoek een download voor een FF3.0?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef F04 het volgende:
Help! Hoe kan ik terugswitchen naar FF 3.0, m'n skin en extensions werken niet onder 3.5
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6543 geen dankquote:Op maandag 6 juli 2009 @ 20:38 schreef F04 het volgende:
Help! Hoe kan ik terugswitchen naar FF 3.0, m'n skin en extensions werken niet onder 3.5
Dan had je in hotmail aan moeten geven dat er ook een kopie online bewaard moet blijven. Of kan dat niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 19:53 schreef mrbombastic het volgende:
Ik heb twee dagen geleden Thunderbird geinstalleerd en daarin een nieuwe account aangemaakt voor mn Hotmail (niet via plugin). Nu logde ik vanochtend in op www.hotmail.com en mijn hele Postvak In is leeg :s. Er stonden nog een paar emails in de map verwijderd. In Thunderbird staat wel al mijn email nog.
Hoe kan dit en hoe krijg ik mijn mail weer terug als ik inlog via hotmail.com?
Ik heb mn mail in gmail gekregen en vanuit daar weer naar mn Hotmailquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:32 schreef doppendoosch het volgende:
Naja mooi moment om over te schakelen op gmail.
Even IMAP-gegevens invullen en je kunt zo weer los
Geen idee. Maar bij mij komt ie niet boven de 100 mb uit, dus ik denk dat er iets niet goed is.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef TeleluvR het volgende:
Firefox (3.5.1) gebruikt bij mij bijna 500 mb geheugen! Is dit normaal? (2 uurtjes browsen, meer niet...)
Als je 4GB geheugen hebt, ja dan is dat vrij normaal.quote:Op zondag 19 juli 2009 @ 22:37 schreef TeleluvR het volgende:
Firefox (3.5.1) gebruikt bij mij bijna 500 mb geheugen! Is dit normaal? (2 uurtjes browsen, meer niet...)
4GB geheugen hier ja. Reguleert hij het geheugengebruik zelf, afhankelijk van hoeveel RAM je hebt?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:19 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Als je 4GB geheugen hebt, ja dan is dat vrij normaal.
Jep hij gooit een deel van je cache en history in je werkgeheugen (mits beschikbaar) zodat pagina's sneller ladenquote:Op maandag 20 juli 2009 @ 08:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
4GB geheugen hier ja. Reguleert hij het geheugengebruik zelf, afhankelijk van hoeveel RAM je hebt?
Uw locatie kon niet worden vastgesteld.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:46 schreef aardbeien1 het volgende:
Hebben jullie de locatiefunctie al getest?
Ga met Firefox 3.5 (nieuwste) naar Google Maps en klik op een klein bolletje linksboven in het kaartje. Dan even op toestaan drukken bovenin beeld en dan weten ze waar je bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |