Browser.bookmarks.sort.direction op natural zetten.quote:Op maandag 22 december 2008 @ 17:14 schreef ZoneKill het volgende:
Hoe kan ik de bladwijzers op alfabet sorteren? Heb al gesorteerd maar dit helpt niet.
geen gegarandeerd succes maar wat je kunt proberen:quote:Bij mij start Firefox zeer traag op. Wat kan daaraan doen?
specs: FS Laptop, mobile AMD 3300+
Heb je toevallig de Ubiquity plugin geïnstalleerd?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:06 schreef raaavi het volgende:
vraaaagje:
firefox loopt gewoon dodelijk traag bij sites als youtube etc.
dan staat er ook in die balk bovenin : reageert niet.
en dan uiteindelijk wel maar met veel lag
alle addons heb ik al verwijderd
helpt niets
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Heb je toevallig de Ubiquity plugin geïnstalleerd?
Die vraag geldt overigens ook voor ZoneKill.
Nee. Tenzij je hotmail betaalt voor POP-3 mogelijkheden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 23:16 schreef denthemen het volgende:
Vraag: Ik heb nu 2 verschillende inboxen, 1 voor mijn hotmail account en 1 voor mijn zonnet account. Nu zijn het 2 verschillende inboxen, is het mogelijk om er 1 van te maken?
Noem me dom, maar waarom klik je niet gewoon met de linker muisknop op het kruisje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:27 schreef s1mon het volgende:
Ik sluit tabs in Firefox altijd door er met m'n scrollwiel op te klikken. Maar als hierbij per ongeluk op het kruisje klik sluit hij niet. Dan 'selecteert' hij het kruisje, ipv het het tabblad te sluiten, wat logischer zou zijn. Als ik mezelf vervolgens verbeter en iets naast het kruisje klik op het tabblad met m'n scrollwiel sluit het tabblad wel. Is er een manier waarop ik een tabblad kan sluiten door ook gewoon met m'n scrollwiel op het kruisje te klikken? Of gebeurd dit bij jullie sowieso, en ligt het aan 1 van mijn addons of instellingen?
quote:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.gadgetbloggers.com, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.gadgetbloggers.com.
Deze melding heeft Chrome me nu al 4x gegeven bij het bezoeken van dit topicquote:Diagnostische pagina voor gadgetbloggers.com
Wat is de huidige status van gadgetbloggers.com?
Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 3 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.
Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?
Van de 10 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 10 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2009-01-18. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2009-01-18.
De schadelijke software omvat onder andere 11 scripting exploit(s). De infectie heeft geleid tot een gemiddeld aantal van 0 nieuwe processen op de doelcomputer.
Schadelijke software wordt op 2 domein(en) gehost, waaronder yrwap.cn/, kodim.net/.
1 domein(en) lijken te functioneren als tussenschakels voor het verspreiden van malware naar bezoekers van deze site, waaronder yrwap.cn/.
This site was hosted on 1 network(s) including AS26496 (PAH).
Niet kunnen lezen getuigt inderdaad niet bepaald van intelligentie...quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 19:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Noem me dom, maar waarom klik je niet gewoon met de linker muisknop op het kruisje?
Zal wel een ad zijn... geen last van hier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 19:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
[..]
Deze melding heeft Chrome me nu al 4x gegeven bij het bezoeken van dit topic
POP-3 werkt hier gewoon in combinatie met Mail voor OS X, bij de gratis variant van Hotmail jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee. Tenzij je hotmail betaalt voor POP-3 mogelijkheden..
Toen ik dat postte nog nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 21:15 schreef n8n het volgende:
[..]
POP-3 werkt hier gewoon in combinatie met Mail voor OS X, bij de gratis variant van Hotmail ja![]()
Inkomend pop3.live.com over poort 995 en uitgaande mail via smtp.live.com over poort 587.
Volgens mij heb ik het toch echt goed begrepen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Niet kunnen lezen getuigt inderdaad niet bepaald van intelligentie...
[..]
Zal wel een ad zijn... geen last van hier.
En verder ben je niet gekomen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 23:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het toch echt goed begrepen.
"Ik sluit tabs in Firefox altijd door er met m'n scrollwiel op te klikken."
Leg het eens fijntjes uit dan, meneer trol.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En verder ben je niet gekomen?_
Is er zoiets ook niet voor forumposts (zoals op FOK!)? Dat je :'D typt en er automatischquote:Op maandag 8 september 2008 18:59 schreef mcDavid het volgende:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/5562
smilie-addon voor gmail![]()
Standaard zitten er de msn smilies in, maar die kun je gelukkig gewoon vervangen door de FOK!smilies
-edit-
Ik heb het zware werk ook vast gedaan:
http://duft.nl/web/foksmilies
(doel opslaan als)
-edit-
Hij onthoud de hoofdletters niet
-edit-
Oplossing voor die hoofdletters:
[firefox profilefolder]\extensions\justsmile@moktoipas.com\chrome\content
daar de volgende bestanden overschrijven:
my-script-compiler.js
config.xul
en dan firefox ff herstarten.
Ja, dat heet FullQuickReply. Zie dat danny de link uit de OP verwijderd heeft.quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 14:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Is er zoiets ook niet voor forumposts (zoals op FOK!)? Dat je :'D typt en er automatisch [afbeelding] verschijnt...
Ik denk omdat "Lightning brings the Sunbird calendar to the popular email client, Mozilla Thunderbird."quote:Op maandag 26 januari 2009 11:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Waarom staat Sunbird niet in de tt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |