Ik zocht een keer op Poolse hoeren, kwam uit op een site vol Poolse hoeren en daar stonden banners over hoeren uit Utrecht.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Die Google ads worden toch afgestemd op een gebruiker zijn internetgedrag en searches?.
Ik denk dat het een complot is. Ze weten waar je woont.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zocht een keer op Poolse hoeren, kwam uit op een site vol Poolse hoeren en daar stonden banners over hoeren uit Utrecht.
HOAX, jij zat op je mobieltje!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kreeg er net ene: Chicks with dicks , WTF!
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag of je dat kan
Probeer dát eens idd.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan ook gewoon nooit meer op fok komen
die chimeids heten adrie en oscar vriend!quote:Op donderdag 27 november 2008 00:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Huh! Bij mij wonen die chimeids in Heerenveen! What the fuck is dit?!
Eenschquote:Op donderdag 27 november 2008 00:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die chimeids heten adrie en oscar vriend!
het is een complot zeg ik je!
ik zie liever die ilmar.tv banners
dat valt toch wel meequote:Op donderdag 27 november 2008 07:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Eensch
Ook lekker safe voor work
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |