best welquote:Op woensdag 26 november 2008 22:03 schreef Xennia het volgende:
ja hoor, leuk voor ze maar toch anti-climax
Goed punt!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:04 schreef speknek het volgende:
Beetje lullig dat gigantische verschil in prijs, 215000 is niet zo moeilijk te betalen, maar mensen gaan veel minder snel 270k voor een relatief klein appartement neerleggen.
er wordt vanaf een bepaald bedrag afgeteld tot 0, en als je zegt "mijn" dan ben je de koper voor dat bedrag + het basisbedragquote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zapte er toevallig langs, wtf is mijnen?
Thanxquote:Op woensdag 26 november 2008 22:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
er wordt vanaf een bepaald bedrag afgeteld tot 0, en als je zegt "mijn" dan ben je de koper voor dat bedrag + het basisbedrag
Nog beter, de startwaarde al bekend maken voor de verbouwing.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:10 schreef terrestrial het volgende:
Dit is dus een typisch gevalletje doorgestoken kaart.
Eerst belachelijk hoge startwaardes bepalen die gek genoeg pas nu bekend worden gemaakt en niet op de dag van de veiling. (think about it) En dan nog het opvallende grote verschil tussen app 4 en anderen, en het feit dat appartement 1,2 en 3 niet van waarde verschillen onderling terwijl dat in de praktijk zeker te weten het geval is.
No problem.quote:
Frits en Petra met minder 200 euroquote:Op woensdag 26 november 2008 22:13 schreef amaranta het volgende:
wie heeft er nou 'gewonnnen' heb het laatste stuk gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |