abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2008 @ 20:51:59 #201
99433 Tup
Tupperwaar
pi_63735839
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:39 schreef DS4 het volgende:
Ondernemen is risico's nemen. We geraken maar niet uit hoofdstuk 1...
Het is helder dat dat boek op je nachtkastje ligt. Het is ook helder dat je heilig gelooft in economische theorieën -geen wetenschap natuurlijk. Ad hominem, mijn waarde.
Wasserwunderland
pi_63736762
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:51 schreef Tup het volgende:

Het is ook helder dat je heilig gelooft in economische theorieën -geen wetenschap natuurlijk.
Nee, dat is geen wetenschap, jij als leek weet het natuurlijk beter. Ik had beter ipv de collegebanken bevolken op de Erasmus mijzelf kunnen laten vollopen in de kroeg...

Duidelijk...
quote:
Ad hominem, mijn waarde
Ik weet niet wie er met dit verwijt ooit is gekomen, maar het valt vooral op dat degenen die het gebruiken niet eens in de gaten hebben wat het exact inhoudt. Dat even terzijde...

Je moet eens je eigen onzin nalezen. Met name die onzin over "oude economie" en dat met een "oud-linkse" hooghartigheid waar de honden geen brood van lusten. En dan nog zeiken als je een terechte draai om je oren krijgt ook!

Leuk dat jij denkt het beter te weten en dat jij vindt dat ondernemingen er vooral voor consumenten en werknemers moeten zijn, maar waarom iemand dan nog ooit zal ondernemen vraag jij je kennelijk niet af. Het is ook niet jouw verantwoordelijkheid, dus waarom zou je.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 3 december 2008 @ 21:59:21 #203
232935 huismerk
Libertas, Progresso et Ordem
pi_63738511
Wat ik zo schijnheilig van links vind is dat ze Zalm afzeiken vanwege zijn 750000 maar met geen woord spreken over Paul de Leeuw met zijn 680000 per jaar, of de vele andere hoge inkomens op het mediapark en de vele topvoetballers die bij clubs spelen die door arme gemeentes in het leven worden gehouden. Of die enorme bedragen die gemeentes, provincies en overheden aan adviesbureaus spenderen.
pi_63738845
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef huismerk het volgende:
Wat ik zo schijnheilig van links vind is dat ze Zalm afzeiken vanwege zijn 750000 maar met geen woord spreken over Paul de Leeuw met zijn 680000 per jaar, of de vele andere hoge inkomens op het mediapark en de vele topvoetballers die bij clubs spelen die door arme gemeentes in het leven worden gehouden. Of die enorme bedragen die gemeentes, provincies en overheden aan adviesbureaus spenderen.
het is maar een gedeelte van links hoor. Het is niet zozeer dat links alles teveel vind en rechts alles goed.

Ik kan me ergeren aan de topbonussen. maar het salaris van zalm en de leeuw vind ik prima. Voor zalm zelfs een beetje mager. Maar ja, het is natuurlijk veel makkelijker alles op 1 hoop te gooien. Dan zit er vanzelf een groep tussen wat overlap heeft in tegenstrijdige standpunten en die kan je dan makkelijk afzeiken. briljant.
net of rechts alleen maar wil dat iedereen maar graaien moet wanneer hij kan
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:14:02 #205
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_73873362
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:28 schreef DS4 het volgende:

Scheringa de zwarte piet geven en dan zeggen dat als je geen staatssteun hebt gehad je de "good guy" bent. Om vervolgens de ander te beschuldigen van switchen...
Je was klip en klaar: je verwees naar iedereen (althans maakte geen onderscheid) en noemde Scheringa bij naam.
Trek je dat terug, dan zijn wij er al lang uit, want ik heb al lang aangegeven dat er fouten gemaakt zijn.
Dat was dec. 2008 Inmiddels is er meer bekend en DSB failliet.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_73875634
Goed nieuws voor de DSB-gedupeerden. Zalm is vermoedelijk ongeveer een half miljoen per jaar waard tot aan zijn dood, gemiddeld met pensioen en salaris. Dan kom je ongeveer op 10-15 miljoen wat bij hem te halen is als je hem hoofdelijk aansprakelijk stelt. Als zijn vrouw een goede baan heeft nog meer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_73885954
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:14 schreef fokthesystem het volgende:

Dat was dec. 2008 Inmiddels is er meer bekend en DSB failliet.
En geen staatssteun ontvangen... Want dat stond er: Scheringa heeft geen staatssteun ontvangen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_73928883
Vandaag in het nieuws: in Engeland wordt niet minder dan een kleine 7 miljard aan bonussen in de banksector betaald, tegen zo'n vier miljard vorig jaar.

Ze gaan gewoon weer op de oude voet verder. Ze trekken zich nergens iets van aan.

Om te kotsen, dit immoreel gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')