quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:51 schreef Tup het volgende:Het is ook helder dat je heilig gelooft in economische theorieën -geen wetenschap natuurlijk.
Nee, dat is geen wetenschap, jij als leek weet het natuurlijk beter. Ik had beter ipv de collegebanken bevolken op de Erasmus mijzelf kunnen laten vollopen in de kroeg...
Duidelijk...
quote:
Ad hominem, mijn waarde
Ik weet niet wie er met dit verwijt ooit is gekomen, maar het valt vooral op dat degenen die het gebruiken niet eens in de gaten hebben wat het exact inhoudt. Dat even terzijde...
Je moet eens je eigen onzin nalezen. Met name die onzin over "oude economie" en dat met een "oud-linkse" hooghartigheid waar de honden geen brood van lusten. En dan nog zeiken als je een terechte draai om je oren krijgt ook!
Leuk dat jij denkt het beter te weten en dat jij vindt dat ondernemingen er vooral voor consumenten en werknemers moeten zijn, maar waarom iemand dan nog ooit zal ondernemen vraag jij je kennelijk niet af. Het is ook niet jouw verantwoordelijkheid, dus waarom zou je.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.