Ja precies, ik weet nu waar ik op moet letten. En gister kon ik me echt niet concentreren (ook niet als ik FOK! uitzette) dus was beetje kut.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je weet nu wel wat ze vragen en de vraagstelling
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 november 2008 23:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja precies, ik weet nu waar ik op moet letten. En gister kon ik me echt niet concentreren (ook niet als ik FOK! uitzette) dus was beetje kut.
Maar ik ga slapen
Had gehoopt om half 12 klaar te zijn, maar tel daar gerust maar anderhalf uur bij op.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet je nog lang dan? Run is volgens mij een oude single van die gasten, maar kan me
natuurlijk vergissen.
ach is maar afwijking van 22 % op een werkdagquote:Op woensdag 26 november 2008 23:49 schreef Professional het volgende:
[..]
Had gehoopt om half 12 klaar te zijn, maar tel daar gerust maar anderhalf uur bij op.
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:01 schreef Professional het volgende:
Ach ja, we hebben toch niks anders te doen he. Laat de koffie maar komen!
quote:
Van een reclame geloof ik, maar weet zo gauw ook even niet welke... wel een fijn liedje vind ik.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:22 schreef Professional het volgende:
Pff, word zelfs later dan 1 uur als het zo doorgaat.
Waar ken ik dit liedje van?
herinner een vrouw in een grasveld met 2 kazen om haar heen , milner reclamequote:Op donderdag 27 november 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Van een reclame geloof ik, maar weet zo gauw ook even niet welke... wel een fijn liedje vind ik.
Ohja, die was het!quote:Op donderdag 27 november 2008 00:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
herinner een vrouw in een grasveld met 2 kazen om haar heen , milner reclame
Stuitert nog even meequote:Op donderdag 27 november 2008 00:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ohja, die was het!
Prodigy!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
* Brennel gaat uit haar dak
zal me morgen scheren om je een zoen te gevenquote:Op donderdag 27 november 2008 00:30 schreef Piles het volgende:
Hey MaW, wat vind je er van zo?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal me morgen scheren om je een zoen te geven
schouderklopjequote:Op donderdag 27 november 2008 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Met een schouderklopje ben ik ook tevreden hoor
Slaapse
Ga ik morgen misschien nog doenquote:Op donderdag 27 november 2008 00:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
als je staaf diagrammetjes kan maken is dit ook een leuke
Mijnes ookquote:
Pff heftig ! wordt dus laatquote:Op woensdag 26 november 2008 23:49 schreef Professional het volgende:
[..]
Had gehoopt om half 12 klaar te zijn, maar tel daar gerust maar anderhalf uur bij op.
Jup al heel de weekquote:
Daar moet op gedronken wordenquote:Op donderdag 27 november 2008 07:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup al heel de week. Vannacht de laatste
.
Doet 'ie goed !quote:Op donderdag 27 november 2008 08:26 schreef Sirolf het volgende:
Nikki LIVE!
En de hand-cameraman is ook al wakker.
Sterkte! hoe heb je dit dan gepost, UMTS ?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:33 schreef D.Rose het volgende:
internet ligt er uit hier (op kantoor)
telefoonquote:Op donderdag 27 november 2008 08:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterkte! hoe heb je dit dan gepost, UMTS ?
Aha, snelle actie van de beheerders.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
telefoon
Maar ik zie nu dat ie het weer doet (internet dus)
Duo penotti, 2 kleuren in een pottiequote:Op donderdag 27 november 2008 08:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk niet wit! Denk niet zwart! Denk niet zwart-wit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |