abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63545349
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:14 schreef Metatron het volgende:
Ik ga over iets meer dan een week naar Mumbai .
Ik ga straks met chips en cola bij de tv zitten, volgende week als jij er zit is het allang weer rustig.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63545381
en 250 gewonden..
pi_63545467
A European Parliament delegation is reportedly inside the Taj Hotel where explosions are being reported, Al Jazeera reports.

Wat gaan die updates snel.
pi_63545496
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
A European Parliament delegation is reportedly inside the Taj Hotel where explosions are being reported, Al Jazeera reports.

Misschien toch een lichtpuntje. Dat zwaar overbetaalde EP-tuig kunnen we wel missen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63545532
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:30 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Misschien toch een lichtpuntje. Dat zwaar overbetaalde EP-tuig kunnen we wel missen.
Komen toch weer nieuwe voor in de plaats.
  woensdag 26 november 2008 @ 20:32:56 #31
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63545582
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

wat raar joh.. op http://ibnlive.in.com hebben ze het nog steeds "maar" over 18 doden

Ik lees trouwens net dat Mumbai "the financial capital" is.. verklaart wel de locatie
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_63545585
Ik zeg het al jaren: eens zullen wij de prijs voor onze bemoeienis in de wereld moeten betalen. Op hun terrein, maar als dat niet effectief is zullen ze hier ook de boel komen wakkerschudden.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63545604
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:22 schreef teamlead het volgende:

[..]

wees blij dat je er nu niet zit
Da's ook weer waar. Ik hoop wel dat ze het een beetje heel houden daar.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_63545653
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:32 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat raar joh.. op http://ibnlive.in.com hebben ze het nog steeds "maar" over 18 doden

Ik lees trouwens net dat Mumbai "the financial capital" is.. verklaart wel de locatie
Al Jazeera meldt het, die melden wel vaker dingen die later niet zo zijn volgens mij.
  woensdag 26 november 2008 @ 20:37:05 #35
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63545703
quote:
Mumbai: The city which never sleeps was brought to its knees on Wednesday night as it came under an unprecedented multiple terror attack bringing areas from the South to the North of the metropolis under its grip.

As the siren blazing Toyota Qualis of the Mumbai police blazed passed, people could be seen running helter skelter, at times even crawling to save themselves from at least five near-simultaneous firings and explosions rocking areas in the vicinity of posh hotels in South Mumbai.

Even as heavily armed police stormed into Taj Hotel, just opposite Gateway of India where suspected terrorists were still holed up, blood soaked guests could be seen carried out into the waiting ambulances.

Bellboys could be seen rushing the injured out on luggage trolleys.

The scene at the nearby Trident hotel was more horrific as the glasses lay shattered on the ground even as fire could be seen raging out of the lobby.

Windshields of cars parked nearby had broken because of suspected bomb being set off at the hotel.

At the crowded Chhatrapati Shivaji Terminal (CST) railway station, hordes of mediaperson could be seen jostling for space as the area was cordoned off with no media being allowed near it even as an encounter went on inside.

Armed with AK-47 rifles and grenades, a couple of terrorists had entered the passenger hall of crowded railway station and opened fire and threw a grenade killing two to three persons on the spot.

The busy city which is known for its night life wore a deserted look as shops closed down even as police wearing bullet-proof jackets could be seen frisking people in fear of terrorists taking advantage of the chaos to escape
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_63545705
80 doden en 250 gewonden nu al
-
  woensdag 26 november 2008 @ 20:38:00 #37
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63545729
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:33 schreef ouderejongere het volgende:
Ik zeg het al jaren: eens zullen wij de prijs voor onze bemoeienis in de wereld moeten betalen. Op hun terrein, maar als dat niet effectief is zullen ze hier ook de boel komen wakkerschudden.
joh... zwam niet.. terrorisme is in India schering en inslag... verschillende bevolkingsgroepen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen zijn al god-weet-hoe-lang met elkaar in de clinch
pi_63545732
A British witness tells local TV that the terrorists were looking "for anyone with British or American passports."
pi_63545756
quote:
Prima, jij mag afrekenen.

sukkel

Donald Duck held woensdag 26 november 2008 @ 20:38:50 #40
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63545760
quote:
De dodenteller aan hun kant staat nog altijd veel hoger, dus dat gaat toppie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_63545802
wow egt niet normaal wat daar nu is gebeurt en nog steeds gebeurt ...
zoveel aanslagen ,,
-
pi_63545824
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:38 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
A British witness tells local TV that the terrorists were looking "for anyone with British or American passports."
Hebben de veiligheidsdiensten toevallig al een paspoort van één v/d terroristen gevonden?
pi_63545875
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:37 schreef TreyZ het volgende:
80 doden en 250 gewonden nu al
Nu nog maar 18. CNN is meestal de meest betrouwbare bron als het om aantallen gaat. Rechtse zenders als Fox kloppen dit soort incidentjes graag op.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 26 november 2008 @ 20:42:58 #44
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63545876
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:38 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
weer al-jazeera?
pi_63545882
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:40 schreef SalmanPack het volgende:

[..]

Hebben de veiligheidsdiensten toevallig al een paspoort van één v/d terroristen gevonden?
Weet ik niet, er zijn er nu wel 2 dood.
pi_63545909
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:42 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Nu nog maar 18. CNN is meestal de meest betrouwbare bron als het om aantallen gaat. Rechtse zenders als Fox kloppen dit soort incidentjes graag op.
Ja dat is zeker waar
pi_63545919
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:42 schreef teamlead het volgende:

[..]

weer al-jazeera?
Dat staat er niet bij.
pi_63546105
Er worden nu westerse mensen gegijzeld in een hotel.
pi_63546211
wanneer stopt het ??
want er worden nog steeds aanvallen uitgevoerd..
hoeveel terroristen zijn er daar mannn
wie weet wat er nog komt
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')