Pakistan is toch al de Islamitische afsplitsing van de voormalige kolonie?quote:Op donderdag 27 november 2008 00:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren: Mission accomplished
Men gaat dan af op een burgeroorlog en uiteindelijk misschien zelfs een tweedeling van het land
Zeker slecht moment om te gaan klagen over de ruis op de fotoquote:Op donderdag 27 november 2008 00:24 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
One of the Mumbai terrorists seems to be child aged around 16
Maar Turkije is veel stabieler dan India.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zover zal komen.
De eerste reacties zijn hele heftig meestal. Weet je nog met de PKK aanslagen in Istanbul deze zomer?
Ik was in Turkije en ik vond dat men eigenlijk er al heel snel overheen was.
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeker slecht moment om te gaan klagen over de ruis op de foto
Het valt me trouwens op dat alle landen die een kolonie zijn geweest van het Brits Imperium erg onstabiel zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Pakistan is toch al de Islamitische afsplitsing van de voormalige kolonie?
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:26 schreef Dynd het volgende:
Ik had gehoord dat ze bij die waarschuwing dat ze dingen gingen aanvallen naast Mumbai ook New York hebben genoemd, "ter grootte van de aanslagen in Madrid",
Dit zou nu best wel eens kunnen gebeuren...
Ja, evenals Bangladesh (wat Pakistan er niet van weerhouden heeft hier miljoenen over de kling te jagen in '71).quote:Op donderdag 27 november 2008 00:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Pakistan is toch al de Islamitische afsplitsing van de voormalige kolonie?
Dat zou nog relatief meevallen dan. Eerst hoorde je iedere keer berichten over aanslagen die 9/11 zouden laten verbleken.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:26 schreef Dynd het volgende:
Ik had gehoord dat ze bij die waarschuwing dat ze dingen gingen aanvallen naast Mumbai ook New York hebben genoemd, "ter grootte van de aanslagen in Madrid",
Dit zou nu best wel eens kunnen gebeuren...
De vergelijking gaat inderdaad op tot op zekere hoogte.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar Turkije is veel stabieler dan India.
Dat zijn gewoon kinderen.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:24 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
Nou echt ontzettend spannend.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:31 schreef Remake het volgende:
White House to release statement shortly.
Jeumigquote:Op donderdag 27 november 2008 00:24 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:31 schreef Remake het volgende:
White House to release statement shortly.
Dat zegt niet zoveel, het Britse rijk was enorm.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat alle landen die een kolonie zijn geweest van het Brits Imperium erg onstabiel zijn.
Toch wel behoorlijk wat rotzooi achtergelaten.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, het Britse rijk was enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |