Reken er maar op dat de reactie op deze aanslagen ook navenant zal zijn. Zowel vanuit de overheid als door de bevolking. Ik ben bang dat door volkswoede ook onschuldige slachtoffers gaan vallen.quote:
t is nog lang niet over, kan zijn dat de volgende golf terreur morgen komt bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 november 2008 00:06 schreef TreyZ het volgende:
Deze aanslag is echt zo mega groot..
hoeveel terroristen zullen er aan mee hebben gedaan ??
Er komt echt geen grote terug reactie.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:02 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat de reactie op deze aanslagen ook navenant zal zijn. Zowel vanuit de overheid als door de bevolking. Ik ben bang dat door volkswoede ook onschuldige slachtoffers gaan vallen.
13% van de bevolking in India is moslim.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:02 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat de reactie op deze aanslagen ook navenant zal zijn. Zowel vanuit de overheid als door de bevolking. Ik ben bang dat door volkswoede ook onschuldige slachtoffers gaan vallen.
CNNquote:Op donderdag 27 november 2008 00:09 schreef Remake het volgende:
related tweets say CNN's coverage of attacks is "fishy." Say CNN's "reporting" suggests only Westerners were targets.
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:07 schreef Remake het volgende:
Dat over die westerlingen gijzeling heeft cnn er schijnbaar van gemaakt,
vind cnn niet zo zuiver
Aan de andere kant, café Leopolds val je niet aan om indiers te doden (ben er zelf een paar keer geweest, zit altijd vol met buitenlanders)...quote:Op donderdag 27 november 2008 00:07 schreef Remake het volgende:
Dat over die westerlingen gijzeling heeft cnn er schijnbaar van gemaakt,
vind cnn niet zo zuiver
Wrs pakken ze alles wat ze tegen komen, en zijn de doelen uitgezocht op exposure in het westen.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:13 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Aan de andere kant, café Leopolds val je niet aan om indiers te doden (ben er zelf een paar keer geweest, zit altijd vol met buitenlanders)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |