Het gaat je geen flikker aan wat hij wel of niet met mij gedaan heeft, toch?? Ik heb nieuws voor je: MISSCHIEN VOND IK HET WEL LEKKER DAT HIJ MET ME SPEELDE!!!!!!! Wat hij me nu flikt dat klopt inderdaad niet van hem, dat ben ik met je eens, maar ik los mijn eigen problemen wel op, oke?? Als ik hulp nodig heb dan weet ik dat ik die van jullie kan krijgen, maar laat het nu voor wat het is. Je hoeft Bas nu niet zo voor gek te zetten, zoals jij nu doet. En ja je hebt gelijk als je zegt dat ik zelf kwaad op hem ben, en ja ik heb hem gezegd dat ik zijn leven kapot kon maken als ik wil, maar dat betekent nog niet dat ik het ook daadwerkelijk ga uitvoeren, of wel soms?? Laat Bas gewoon met rust nu, hier heb je niks aan. Hij heeft mij en zijn vriendin flink genaaid, maar jij had niet het recht om alles tegen zijn vriendin te zeggen. Je stopt nu gewoon met deze onzin anders zal ik eens ff een topic over jou gaan openen hier. Of je nou een vriend van me bent of niet, dat interesseert me totaal niets, maar hou hier mee op. Het is genoeg geweest zo, Bas komt zichzelf ooit nog wel een keer tegen, daar heeft hij jou hulp niet bij nodig.