abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78849318
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
MB, klopt het dat die ene hele mooie (mijn favo) foto van Ziggy onder de kerstboom, waar ze zo generaal-achtig er bij zit , niet (meer) in dit topic staat? Wil je hem er dan nog een keer in zetten?

En deze vind ik ook zo geweldig.

[ afbeelding ]
Zij kijkt wel evil daar hoor
pi_78849321
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:53 schreef Greys het volgende:

Ziggy heeft niet in het asiel haar laatste adem hoeven uitblazen, maar in een liefdevol huis waar ze nog een aantal heel goede jaren heeft gehad.

Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 7 maart 2010 @ 15:49:41 #243
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_78849379
quote:
Op zondag 7 maart 2010 @ 15:43 schreef Greys het volgende:
MB, klopt het dat die ene hele mooie (mijn favo) foto van Ziggy onder de kerstboom, waar ze zo generaal-achtig er bij zit , niet (meer) in dit topic staat? Wil je hem er dan nog een keer in zetten?

En deze vind ik ook zo geweldig.

[afbeelding]
Oh ja, die foto vind ik zo leuk

Die andere heeft volgens mij nooit in dit topic gestaan, maar ik heb hem natuurlijk bij de hand:

Ik wilde hem dit jaar als kerstkaart sturen (afgelopen jaar geen kaartjes gestuurd) maar dat doe ik nu maar niet meer.

Ik heb echt enorm veel leuke foto's van haar, ik zal er morgen ofzo nog een paar posten Nu gaan we onderhand op weg naar Zwijndrecht.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_78849432
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:49 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Die andere heeft volgens mij nooit in dit topic gestaan, maar ik heb hem natuurlijk bij de hand:
[ afbeelding ]

Ik wilde hem dit jaar als kerstkaart sturen (afgelopen jaar geen kaartjes gestuurd) maar dat doe ik nu maar niet meer.

Ik heb echt enorm veel leuke foto's van haar, ik zal er morgen ofzo nog een paar posten Nu gaan we onderhand op weg naar Zwijndrecht.
Die is echt geweldig.

Sterkte voor straks. Denk je aan voldoende zakdoekjes?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 maart 2010 @ 15:51:23 #245
163650 Greys
pi_78849440
Oh ja heerlijk die foto. Wat een karakter was het ook!

Veel sterkte jullie in Zwijndrecht mop
En gráág nog wat leuke foto's inderdaad hier de komende dagen, kunnen we Ziggy goed herinneren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78849453
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:49 schreef MissBliss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Succes in Zwijndrecht
En die foto komt me toch wel enigszins bekend voor, maar wellicht had je een andere uit die serie ooit eens in de SC gepost ofzo?
  zondag 7 maart 2010 @ 15:52:24 #247
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_78849482
Thanks girls
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 7 maart 2010 @ 15:52:51 #248
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_78849494
quote:
Op zondag 7 maart 2010 @ 15:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Succes in Zwijndrecht
En die foto komt me toch wel enigszins bekend voor, maar wellicht had je een andere uit die serie ooit eens in de SC gepost ofzo?
Ja, hij heeft in meerdere topics gestaan
Ziggy played guitar
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 7 maart 2010 @ 16:00:19 #249
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78849773
lieve MB en Re,
lees dit nu pas. wat rot dat ze niet meer onder jullie is, maar wat fijn dat ze bij jullie heeft mogen zijn. de mooiste plek voor haar, en dat ze bij jullie afscheid heeft kunnen nemen.
T is en blijft een onzettend mooie poezel.

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_78849988
Toch Als nog. Heel veel sterkte MB en Re. Ze heeft een super tijd bij jullie gehad. Ze heeft zelf besloten te gaan. Geniet van mooie herinneringen samen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')