users die denken andere users te kennenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Kinderloze users die zich druk maken over zaken en verantwoordelijkheden waar ze verstand van denken te hebben maar daadwerkelijk geen zak van begrijpen
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:49 schreef doeka het volgende:
I
Later heb ik 'm weggegeven aan een zwangere vriendin; die gebruikte 'm voor de handwas.![]()
Nou, leg jij het grote voordeel van deze wasmand maar even uit dan. Het is gewoon een handig formaat emmer zonder scherpe randjes.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Kinderloze users die zich druk maken over zaken en verantwoordelijkheden waar ze verstand van denken te hebben maar daadwerkelijk geen zak van begrijpen
Wij hebben ook gewoon een badje op poten en geen tummytub. Het gaat mij meer erom dat de TS daar hele discussies over aangaat met een blije trotse moeder.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:51 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nou, leg jij het grote voordeel van deze wasmand maar even uit dan. Het is gewoon een handig formaat emmer zonder scherpe randjes.
Dan mag TS z'n mening toch wel geven? Of mogen alleen de mensen met kinderen dat?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wij hebben ook gewoon een badje op poten en geen tummytub. Het gaat mij meer erom dat de TS daar hele discussies over aangaat met een blije trotse moeder.
Ja, want dat staat helemaal nergensquote:Op woensdag 26 november 2008 17:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Wij hebben ook gewoon een badje op poten en geen tummytub. Het gaat mij meer erom dat de TS daar hele discussies over aangaat met een blije trotse moeder.
zolang jij de verhoudingen tussen mij en de betreffende trotse moeder niet kent, gaat je dat geen hol aanquote:Op woensdag 26 november 2008 17:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan mag TS z'n mening toch wel geven? Of mogen alleen de mensen met kinderen dat?
maar ook dan moet je je kind nog vasthouden.. net als in een normaal badje..quote:Op woensdag 26 november 2008 17:56 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Overigens kan ik me voorstellen dat onzekere nieuwe ouders zo'n tummytub fijner vinden omdat je kind er niet in kan wegzakken etc.
Uiteraard. Maar mocht het kind je even "ontglippen" dan ligt ie niet meteen onder water.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar ook dan moet je je kind nog vasthouden.. net als in een normaal badje..
Ow jawel hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 17:59 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar mocht het kind je even "ontglippen" dan ligt ie niet meteen onder water.
Vasthouden is het probleem niet hoor, Leander was 5 en een half pond en de emmer was inderdaad erg groot (het was ook nog één die groter is dan normaal) maar vasthouden ging prima! (en normaal hield ik hem beter vast dan aan één vinger in z'n mond uiteraardquote:Op woensdag 26 november 2008 18:32 schreef deedeetee het volgende:
Lijkt mij nou juist doodeng zo'n emmer, in een badje kun je 't kindje veel beter vasthouden. Mja de mijne waren alle 3 bij de geboorte niet veel meer dan 5 pond dus dan is zo'n emmer wel groot.
Ja zo'n badje is ook enorm groot en in een tub voelt je kindje de 'grenzen'. Hier is hij in ieder geval erg goed gebruikt bij allebei de kidsquote:Op woensdag 26 november 2008 20:24 schreef Lois het volgende:
Een emmer is vast net zo goed hoor, en stukken goedkoper dan een tub. Ik kreeg de mijne bij het kraampakket en heb er wel altijd dankbaar gebruik van gemaakt. Vooral toen ze nog klein waren vonden ze het badje maar eng groot en de Tub erg knus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |