Ik zou niet weten watquote:Op woensdag 26 november 2008 16:17 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij onderschat jij een aantal dingen.
Hehe, nog zo een! Ik had nog niet naar de HBO studies gekeken.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:18 schreef IHVK het volgende:
Museologie
http://studiekeuze.schoolweb.nl/Study.aspx?studyid=20482
Dit studeerde Maryam Hassouni.
Nee, mensen vergeten niet. Mensen (politici vooral) trekken gewoon niet veel lering uit zaken uit het verleden. Daar kunnen de beste historici helaas nog altijd geen verandering in brengen.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:19 schreef IHVK het volgende:
Okey nou wat in het verleden is gebeurd is best belangrijk. Er worden echt ontzettend veel dingen vergeten en opnieuw fout gedaan. Het is daarom belangrijk dat er mensen zijn die dit soort dingen blijven doen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hehe, nog zo een! Ik had nog niet naar de HBO studies gekeken.
Wie is Maryam H.?
Ow haar zou ik wel doen, ik heb per slot van rekening wel vaker wijven met een onzinstudie gedaanquote:
Owjee, we hebben iemand op de teentjes getraptquote:Op woensdag 26 november 2008 16:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Volgens mij onderschat jij een hele hoop dingen.
Maarja, dat getuigt ook wel van je gehele OP waarbij je sterk de indruk wekt dat jij op je 16e al in de bouw bezig was en dat dat ook je eindpunt voor de rest van je leven is
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:36 schreef HuHu het volgende:
Liberal Arts en Sciences, een vrij kansloze studie volgens mij.
Oké dan, ik denk dat je daar een punt hebt.quote:Kortom: je wordt allround intellectueel.
valt best meequote:Op woensdag 26 november 2008 16:36 schreef HuHu het volgende:
Liberal Arts en Sciences, een vrij kansloze studie volgens mij.
Nee hoor, ik geef toe dat er ook heel wat onzinstudies zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Owjee, we hebben iemand op de teentjes getrapt
Nee hoor, die koop ik wel van m'n hypotheekrente-aftrekquote:Op woensdag 26 november 2008 16:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maarja, ik zie jou er dan ook wel weer voor aan om heerlijk bij te klussen zodat die zogenaamde valse overheid je geld niet af kan pakken en je lekker trots in je zwarte BMW uit 1997 kan rijden die je betaald hebt van je zwarte geld.
Drie hoeraatjes voor jou.
Slim man, een studie over één van de grootste en meest invloedrijke cultuurgebieden in onze geschiedenis afdoen als 'onzin'.quote:2) Islam in de moderne wereld / Christendom en Islam
Want een studie is enkel en alleen nodig om een baan te krijgen? Lekkere MBO-mentaliteit, wel.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:45 schreef RemcoDelft het volgende:
De stufi zou gerelateerd moeten zijn aan het percentage afstudeerders dat een baan vindt in de richting van de studie!
Dus: 2 % vindt een baan: 98 % terugbetalen.
Enig idee waar ze dat gedaan heeft? Lijkt mij namelijk een heel interessante master!quote:Op woensdag 26 november 2008 16:16 schreef Nielsch het volgende:
Ik lees net dat mijn ex-vriendin een master Middeleeuwse paleografie heeft gedaan.
UUquote:Op woensdag 26 november 2008 16:51 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Enig idee waar ze dat gedaan heeft? Lijkt mij namelijk een heel interessante master!
oh jawel hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 17:11 schreef Watuntrik het volgende:
Er bestaan geen nutteloze studies.
Jij wilde een dure studie doen en dan lekker op de bank gaan zitten?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Want een studie is enkel en alleen nodig om een baan te krijgen? Lekkere MBO-mentaliteit, wel.
Als je je studie volledig zelf betaald is het prima als het je hobby is...quote:Op woensdag 26 november 2008 16:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Want een studie is enkel en alleen nodig om een baan te krijgen? Lekkere MBO-mentaliteit, wel.
Nee?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:55 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Jij wilde een dure studie doen en dan lekker op de bank gaan zitten?
Sukkel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |