Doen ze ook aan Employee of the month? 't Is niet mijn idee van collegialiteit en sfeerbevorderend, maar je zou de titel zeker verdiend hebben!quote:Op donderdag 27 november 2008 23:17 schreef MaJo het volgende:
mooi om te zien dat iedereen aan Lush verslaafd raakt inderdaad
Ik denk dat er één of andere bureautovenaar een marktonderzoek heeft gedaan en bedacht dat ze in de bourgondische regios gewoon meer zeep nodig hebben.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:15 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk is het wel schandalig dat Utrecht en Rotterdam geen Lush hebben en Den Bosch en Maastricht wel.
Ik zou iets anders beginnen zoals Java of VB.NET.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]nou dat was ik niet van plan hoor
TT slaat op het feit dat ik nu les krijg in Actionscript 3.0 (scripttaal van Flash) maar dat ik er geen kaas van kon maken
Misschien dat ik het wiskunde-deel wel snap, maar ik weet niet hoe het te scripten isquote:Op donderdag 27 november 2008 23:05 schreef Etcetera het volgende:
jammerhet was wiskunde verdorie, ik snap geen hol van wiskunde
ik heb het niet echt voor het zeggen op schoolquote:Op donderdag 27 november 2008 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou iets anders beginnen zoals Java of VB.NET.
dan moet ik het eerst opzoeken en daar ben ik te lui voor nuquote:Op donderdag 27 november 2008 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien dat ik het wiskunde-deel wel snap, maar ik weet niet hoe het te scripten is
Ik probeerde een tijdje geleden ook ActionScript uit, dat leverde me weer eens verloren nachten op.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien dat ik het wiskunde-deel wel snap, maar ik weet niet hoe het te scripten is
Ach, af en toe ben ik ook IT'erig bezig. Dan zoek ik een methode om iets automatisch te doen maar daar ben ik dan zoveel tijd aan kwijt dat het sneller was geweest om het met de hand uit te voerenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik probeerde een tijdje geleden ook ActionScript uit, dat leverde me weer eens verloren nachten op.
Ik moet echt iets van mijn leven maken, iets met verkeerde keuzes ofzo.
Trusten Etsquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:24 schreef MaJo het volgende:
Oh en Wyccie, Ice blue is een lekkere frisse zeep met munt en citroen
was dit trouwens je tweede bestelling?
Body Butters moet je niet te vaak gebruiken he, teveel scrubben is niet goed voor je huidquote:Op donderdag 27 november 2008 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
De body butters van de vorige keer zijn al een tijdje op, gaat snel met die dingen, of ik gebruik gewoon te veel.
Coalface ruikt een beetje.....vreemd. Had ook niet anders verwacht, hoor. En het geeft echt een beetje zwart af.Moet het een paar keer gebruiken voor ik kan zeggen of het ook echt iets doet.
Ik weet niet of ik Gefeliciteerdquote:
Ik probeer zoveel mogelijk uit de IT-branche te halen. Ik heb mezelf VB en ASP.NET aangeleerd, maar op dit moment krijg ik mijn producten aan de straatstenen niet kwijt, deels door tijdgebrek.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, af en toe ben ik ook IT'erig bezig. Dan zoek ik een methode om iets automatisch te doen maar daar ben ik dan zoveel tijd aan kwijt dat het sneller was geweest om het met de hand uit te voeren
Hence the (quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Gefeliciteerdof OMFG
![]()
moet zeggen
Post jij zoveel dan dat je deze opmerking maakt?quote:
Ik ben in ieder geval blij dat ik afgelopen zomer de kaap van 10000 overwonnen heb.quote:
quote:
Nee, het waren niet de echte body butters met scrub, maar de zachte zepen die je me had aangeraden. Emperor of Icecream en Almond Butter. De butter creams bedoel ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:09 schreef MaJo het volgende:
Body Butters moet je niet te vaak gebruiken he, teveel scrubben is niet goed voor je huidWelke had je?
Ik ben benieuwd naar je verdere ervaringen
Ja, best wel. Ik heb een tijd heel veel gepost in drie slowchats en de AKQ erbij. Nu veel minder.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
Post jij zoveel dan dat je deze opmerking maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |