abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2008 @ 20:24:51 #176
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_63545335
als je oppervlakkige vragen stelt zoals TS kan je oppervlakkige antwoorden verwachten...
= there is a light that never goes out =
pi_63545344
dat is niet de vraag, de vraag is:

kun je haar, vol eerlijkheid en volmondig DIK noemen
Ja doei.
  woensdag 26 november 2008 @ 20:26:23 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63545388
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:25 schreef motorbloempje het volgende:

Nee dus. Ietsje mollig .
Ik ben 't wel eens met Claudia_X wat haar ledematen betreft: armen iets te spekkig en de bovenbenen vind ik ook niet helemaal flatteus. Als ze zou zitten, zou ik haar eerder dik vinden, want dan heeft ze echt een zwembandje. Maar goed. Bijna iedereen is dan dik als 'ie zit denk ik (of je moet al een six pack hebben)
Niet meer actief op Fok!
pi_63545405
Ik vind het ook wel typisch dat er hier gezegd wordt dat zoveel mannen roepen dat ze te dik is, terwijl mij juist opvalt dat er veel mensen zijn die dat niet vinden...
compact en kleverig.
  woensdag 26 november 2008 @ 20:27:18 #180
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_63545425
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:16 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik ben niet oppervlakkig, maar vind haar toch gewoon dik. Het is gewoon niet mijn ding. Maar in een ander topic worden buikjes juist geadoreerd, dus voor ieder wat wils. Het is inderdaad deels haar bouw en naar mijn idee niet mooi.
Als je zelf veel doet om er goed en gezond uit te zien, dan mag je toch ook zo je eisen stellen.
Ieder z'n ding, maar van die laatste zin begrijp ik echt helemaal niets. Ik ben met meisjes in allerlei soorten en maten geweest en was op allemaal verliefd. Ik kan me eerlijk gezegd helemaal niet voorstellen dat je je aangetrokken voelen tot iemand te maken heeft met een eisenpakket. Iedereen heeft weliswaar een idee van een ideaal lekker dier , maar in de praktijk kan ik even goed ontzettend verliefd worden op iemand die daar eigenlijk helemaal niet aan voldoet. Maar goed, da's teveel offtopic. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_63545436
quote:

Dat was de vraag niet. Gelukkig niet, want zo zwartwit kun je de dingen niet stellen.
pi_63545464
Als de vraag zou zijn of ze 'Dik' is of 'Normaal' of 'Dun'... en ik zou er maar 1 kunnen kiezen is het Dik..
pi_63545475
nou ja, de vraag is, zie TT: 'Is dit dik'

dus ja Dik of nee Niet dik
Ja doei.
pi_63545492
Welnee. Hij vraagt niet om een sec 'ja dik' of 'nee niet dik'. Hij geeft ook de mogelijkheid van nuances.
  woensdag 26 november 2008 @ 20:30:00 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63545494
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, de vraag is, zie TT: 'Is dit dik'

dus ja Dik of nee Niet dik
Dat is blijkbaar toch best een moeilijke vraag .
Niet meer actief op Fok!
pi_63545501
Hij?
Jojoortje een hij?
Ja doei.
  woensdag 26 november 2008 @ 20:30:15 #187
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_63545506
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:22 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Wat bazel jij nou? Jij scheldt een ander uit. Niet mij nee, maar dan kan ik het nog wel lullig vinden.
Je begrijpt het nog steeds niet erg. Ik zal het nog eens uitleggen. Je leest in het topic van boven naar beneden zaken als 'dik', 'vadsig', 'vetkwabben', ... en dan 'gratenpakhuis'. En dan denk jij "Hé, nou ja, gratenpakhuis, da's potverdorie onaardig ". .
Fotoboek
pi_63545530
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is blijkbaar toch best een moeilijke vraag .

toch vind ik het zorgwekkend dat er mensen zijn die dit DIK noemen

wat voor een maatschappij leven we dan, als dit écht DIK wordt gevonden, ik vind het zorgwekkend, heus
Ja doei.
  woensdag 26 november 2008 @ 20:32:52 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63545580
Caduceus - MSN is stuk says (8:33 PM):
nee die vrouw is echt niet dik man
doe fucking normaal joh
christ
als dat al dik is....

Zegt m'n huisgenoot .
Niet meer actief op Fok!
pi_63545610
oh ja, Mark, die van Gilles de la Tourette
Ja doei.
pi_63545616
Het probleem is dat mensen wat zij zelf mooi vinden als maatstaaf nemen, en alles wat daarboven zit dik noemen en wat er onder zit mager. Terwijl er zo veel verschillende lichaamsbouwen en types zijn, en een gezond gewicht er bij iedereen anders uit ziet.

Er is niks mis met een voorkeur hebben voor het een of ander maar om dan iemand die niet jouw type is maar als gratenpakhuis of vadsig te bestempelen vind ik gewoon fout. Er is ook nog zoiets als gewoon normaal ook al is het niet jouw smaak.
pi_63545637
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

toch vind ik het zorgwekkend dat er mensen zijn die dit DIK noemen

wat voor een maatschappij leven we dan, als dit écht DIK wordt gevonden, ik vind het zorgwekkend, heus
Je hebt gelijk dat het niet heel erg dik is, maar als mensen dit gaan zien als de standaard voor een 'normale' vrouw zou er ook iets goed mis zijn.deze dame is zeker richting de vadsige dikkige kant op...
pi_63545669
dit ís de doornsee vrouw dit is de vrouw die er onder andere voor zorgt dat de gewoon heel normale, niet foute maat 40 elke keer zo snel uit de schappen verdwijnt

termen als vadsig bij een vrouw als deze, dát is zorgwekkend
Ja doei.
  woensdag 26 november 2008 @ 20:36:53 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_63545695
Ik vind dat ze een prachtig figuur heeft. Heel normaal en ze ziet er ook niet ongezond te zwaar uit.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_63545711
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:30 schreef keesjeislief het volgende:
Je begrijpt het nog steeds niet erg. Ik zal het nog eens uitleggen. Je leest in het topic van boven naar beneden zaken als 'dik', 'vadsig', 'vetkwabben', ... en dan 'gratenpakhuis'. En dan denk jij "Hé, nou ja, gratenpakhuis, da's potverdorie onaardig ". .
De topictitel is 'is dit dik?' en jij verbaast je erover als in de reacties de term 'dik' valt?

Ik heb GEEN MENING geuit over de termen die je noemt, leg me die dus ook niet in de mond. Ik heb alleen opgemerkt dat als in een soort van Godwin's law vroeg of laat altijd het woord 'gratenpakhuis' voorbij moet komen en dat ik dat treurig vind. Niets meer, niets minder.

motorbloempje, als de vraag gesteld zou worden zoals in de TT en niet zoals onderin de OP, en er dus geen ruimte is voor nuances, en ik moest per se iets antwoorden, dan zou ik 'ja' zeggen. Je moet iets. Geef mij een bordeauxrode trui en vraag 'is dit zwart of wit' en dan antwoord ik 'zwart'
  woensdag 26 november 2008 @ 20:37:34 #196
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_63545721
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:34 schreef TheDenialTwist het volgende:
Het probleem is dat mensen wat zij zelf mooi vinden als maatstaaf nemen, en alles wat daarboven zit dik noemen en wat er onder zit mager. Terwijl er zo veel verschillende lichaamsbouwen en types zijn, en een gezond gewicht er bij iedereen anders uit ziet.

Er is niks mis met een voorkeur hebben voor het een of ander maar om dan iemand die niet jouw type is maar als gratenpakhuis of vadsig te bestempelen vind ik gewoon fout. Er is ook nog zoiets als gewoon normaal ook al is het niet jouw smaak.
.
Fotoboek
pi_63545777
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:37 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

[ afbeelding ].
ik zie dat je van dEUS houdt, ga jij ook 5 december naar het concert in Paradiso? Of de 4e, dan zijn ze er geloof ik ook?
Ja doei.
pi_63545813
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
dit ís de doornsee vrouw dit is de vrouw die er onder andere voor zorgt dat de gewoon heel normale, niet foute maat 40 elke keer zo snel uit de schappen verdwijnt

termen als vadsig bij een vrouw als deze, dát is zorgwekkend
Oke ligt er natuurlijk wel aan of we kijken naar vrouwen, meisjes of welke leeftijdscatogorie dan he.
Ik zou zeggen bij een persoon tussen de 15 en 30 is ze te zwaar... daarna is het wel 'normaal'
  woensdag 26 november 2008 @ 20:40:18 #199
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_63545818
quote:

een vraag die ik persoonlijk veel interresanter vind: waarom is het zo belangrijk om te weten of dit te dik is of niet...who cares....de een vindt dit de ander vindt dat....who cares...?

als je geluk moet afhangen van de mening van anderen en van hoe je eruit ziet....good luck
= there is a light that never goes out =
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')