Ja, als mensen met ernstig ondergewicht hun gewicht als de norm zien van wat normaal is, is iedereen met een normaal gewicht ook te dikquote:Op woensdag 26 november 2008 19:09 schreef bloep123 het volgende:
[..]
Het is relatief wat mensen vinden, zelf vind ik dit gewoon dik.. waarom ?
Ik heb weinig vet aan m'n botten (atletisch vetpercentage enzo..) in verhouding met m'n eigen lichaam is die vrouw gewoon een maatje teveel.
Dat begrijp ik wel hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 19:22 schreef Uro het volgende:
[..]
Obesitas is gewoon de wetenschappelijke term voor overgewicht.
Bij mensen met een BMI van meer dan 40 wordt er gesproken over morbide obesitas, wat eigenlijk niets meer betekend dan een vorm van zwaarlijvigheid waar iemand op de lange termijn dood aan zal gaan.
Kijk op http://nl.wikipedia.org/wiki/Obesitas voor meer informatie zou ik zeggen.
Die foto is dan ook niet representatief voor Ditaquote:Op woensdag 26 november 2008 19:10 schreef ShadyLane het volgende:
Je hebt curves en curves he. Vergelijk de dame in de OP met iets als:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ik weet wel met wie ik liever wil ruilen
(ervanuitgaand dat Dita haar corset in het dagelijks leven niet zo strak insnoert)
Het is inderdaad wetenschappelijk... maar zij ziet eruit als iemand die volgens de norm last heeft van overgewicht. En elke vorm van overgewicht leid al tot een verhoogd risico op ziektes.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel hoorben zelf afgevallen van een bmi 35+ maar vroeg me gewoon af als je iemand met normaal postuur dik noemt wat je nog met de rest doet
En dan nemen de meeste mensen wat geen wetenschappelijke term in de mond
Volgens mij wel erg op het randje van een gezond gewicht.. ondanks het postuur behoorlijk wat vet te zien vooral rond de heupen en taille.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja, als mensen met ernstig ondergewicht hun gewicht als de norm zien van wat normaal is, is iedereen met een normaal gewicht ook te dikDeze mevrouw ziet er echter uit als iemand met een gezond gewicht.
Ik heb het niet over DIta, das best, maar Dita in een strak korset niet...quote:Op woensdag 26 november 2008 19:27 schreef ShadyLane het volgende:
Waarom niet Dita? Google anders zelf even naar Salma Hayek of Scarlett Johansson. Het gaat er maar om om te laten zien dat je niet te dik hoeft te zijn om rondingen te hebben
teveel lichaamsvet, dit is volgens mij wel heel erg dicht of zelfs over het randje van een gezond vetpercentage.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
maar ziet dan niemand van de dikroepers dat deze dame een brede botstructuur heeft?
zodra deze dame zich aan jullie zou gaan conformeren en zich uit zou gaan hongeren zouden haar heupen vrij snel uitsteken en d'r tieten waarschijnlijk ook nog gaan hangen
Haar lichaamsvet is gewoon netjes verdeeld over haar lichaam in mooie verhoudingen voor háár lichaam.
dit kun je aantrekkelijk vinden, dit kun je níet aantrekkelijk vinden, en dat is voor een ieder heel persoonlijk, maar dik is echt iets anders dan deze dame
ze zou misschien wat gespierder kunnen worden (nee, niet op bodybuildniveau) door te gaan sporten ofzo, krachttraining en dergelijken, maar echt dunner zal ze niet worden denk ik.. zonder dat dat weer lelijk gaat worden, tenzij je natuurlijk geilt op uitstekende botten
hearhear, maargoed mensen zien er ook lol in om een ander dat negatieve zelfbeeld (dat vaak totaal niet nodig is) aan te praten..quote:Op woensdag 26 november 2008 19:34 schreef keesjeislief het volgende:
Ze is zeker niet dik, weliswaar wat onflatteus gefotografeerd en misschien een beetje mollig, maar er is helemaal niets mis met die vrouw. Wat ik vele malen belangrijker vind dan een paar kilo meer of minder is dat zij zelf goed in haar vel zit en zich sexy voelt. Er is weinig vervelender, moeilijker en irritanter dan een vrouw met een negatief zelfbeeld over haar uiterlijk, dan mag ze er volgens de standaard nog zo goed uitzien, brrr..
Sorry maar dit kun je toch geen normaal postuur noemen ?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel hoorben zelf afgevallen van een bmi 35+ maar vroeg me gewoon af als je iemand met normaal postuur dik noemt wat je nog met de rest doet
En dan nemen de meeste mensen wat geen wetenschappelijke term in de mond
Als je op straat rond kijkt kan je toch wel zeggen dat dit 'normaal' isquote:Op woensdag 26 november 2008 19:39 schreef bloep123 het volgende:
[..]
Sorry maar dit kun je toch geen normaal postuur noemen ?
Dit is duidelijk een wat groter gebouwde vrouw.
En in welk rijtje hoor jij thuis?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef Uro het volgende:
Heerlijke discussie:Oppervlakkige mannen die denken: Wat een vadsig wijf! Onzekere vrouwen die erachter komen dat ze best dik zijn in de ogen van veel mensen. Mannen die sociaal wenselijk antwoorden, terwijl ze het gewoon een vet wijf vinden.
Ah, die stond er nog niet toen ik reageerde of ik heb hem over het hoofd gezien. Dan zijn we het eens denk ik.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
en Shady, zie mijn laatste alinea over sporten..
Geen.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En in welk rijtje hoor jij thuis?
Je bent de mensen die geen puisterige puber meer zijn vergeten in te delen.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef Uro het volgende:
Heerlijke discussie:Oppervlakkige mannen die denken: Wat een vadsig wijf! Onzekere vrouwen die erachter komen dat ze best dik zijn in de ogen van veel mensen. Mannen die sociaal wenselijk antwoorden, terwijl ze het gewoon een vet wijf vinden.
Right.....quote:Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef Uro het volgende:
[..]
Geen.![]()
Ik vind een vrouw mooi als ze maar vormen heeft... dus niet zoals die uit de OP met die vetkwabben. Vaak als een vrouw wat robuuster is gebouwd kan ze nog steeds d'r vormen behouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |