Borsten en kont zijn een pré bij elke vrouw, maar het is meer die buik en de manier waarop dat zandloperfiguur loopt. Het klopt niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er mis met een echte kont en borsten? Dat zijn pas vrouwelijke rondingen. Ik zou een moord doen voor een zandloperfiguur.
ik denk dat het echt aan haar ongeïnteresseerde houding ligtquote:Op woensdag 26 november 2008 17:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Borsten en kont zijn een pré bij elke vrouw, maar het is meer die buik en de manier waarop dat zandloperfiguur loopt. Het klopt niet.
Sommige mensen zijn 0,0 bewust van hoe ze eruit zien.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:39 schreef Gabbylicious het volgende:
Waarom zou je je wat aantrekken van wat anderen denken?
Als jij jezelf lekker voelt in je lijf, heeft niemand het recht om jou anderes te laten denken.
Leef gezond en zorg voor je lichaam.
Precies. Het is allemaal niet zwart-wit. Dat ik die dame niet het voorbeeld van 'prachtigste lichaam ooit' vind betekent toch niet dat ze DUS afzichtelijk is?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:55 schreef WRH het volgende:
Volgens mij zijn het altijd die grensgevalletjes zoals de foto in de eerste posting die discussie opleveren.
iedereen weet heel erg goed wat echt dik is of wat echt (te) dun is, juist die grensgevallen betreffen smaak.
ik persoonlijk vind de dame op de eerste foto wat aan de zware kant. voor mijzelf geldt dat ik er niet zo uit zou willen zien, maar dat is dus mijn persoonlijke smaak en voorkeur.
Ja hoor, vind ik ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:56 schreef popolon het volgende:
Gaan we weer:
Real women have curves.
er bestaat volgens jou een causaal verband tussen een persoonlijke voorkeur hoe een vrouw er uit zou moeten zien en iemands intelligentie...quote:Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
de mannen die een dame als deze 'het bed uit zouden schoppen' zijn meestal de mannen waarvan je je afvraagt waarom ze ze zo dom zijn om uberhaupt eisen stellen
-edit- een ze teveel
Het is relatief wat mensen vinden, zelf vind ik dit gewoon dik.. waarom ?quote:Op woensdag 26 november 2008 18:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
mensen die dit dik vinden hebben een verknipt beeld van de werkelijkheid.
Maar hoe noem je iemand dan die echt duidelijk overgewicht heeft?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:09 schreef bloep123 het volgende:
[..]
Het is relatief wat mensen vinden, zelf vind ik dit gewoon dik.. waarom ?
Ik heb weinig vet aan m'n botten (atletisch vetpercentage enzo..) in verhouding met m'n eigen lichaam is die vrouw gewoon een maatje teveel.
jij denkt dat ik het over intelligentie heb?quote:Op woensdag 26 november 2008 18:59 schreef Aschkael het volgende:
[..]
er bestaat volgens jou een causaal verband tussen een persoonlijke voorkeur hoe een vrouw er uit zou moeten zien en iemands intelligentie...
of is het alleen maar de stem der ervaring die hier te horen is....?
Morbide obees?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar hoe noem je iemand dan die echt duidelijk overgewicht heeft?
Die noem je direct DIK volmondig, de vrouw van foto1 zal ik iets te dik noemen.. maar niet op straat.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar hoe noem je iemand dan die echt duidelijk overgewicht heeft?
een échte toetsenbordheldquote:Op woensdag 26 november 2008 19:22 schreef bloep123 het volgende:
[..]
Die noem je direct DIK volmondig, de vrouw van foto1 zal ik iets te dik noemen.. maar niet op straat.
Obesitas is gewoon de wetenschappelijke term voor overgewicht.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zie/hoor ik toch niet zo vaak voorbij komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |