abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2008 @ 19:57:21 #151
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_63544572
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Right.....
En heb je die persoon al gevonden?
Mijn vriendin is nog geen 60 kilo... oke ze lijd een beetje aan ondergewicht. Maar daar lig ik niet wakker van.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 26 november 2008 @ 19:57:51 #152
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63544587
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef Uro het volgende:
Heerlijke discussie:

• Oppervlakkige mannen die denken: Wat een vadsig wijf!
  • Onzekere vrouwen die erachter komen dat ze best dik zijn in de ogen van veel mensen.
  • Mannen die sociaal wenselijk antwoorden, terwijl ze het gewoon een vet wijf vinden.

• Zoals ik al zei, ik zou me er niet voor schamen voor haar.
    Dus bij welke categorie behoor ik dan wijsneus?
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
    pi_63544635
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 19:57 schreef Uro het volgende:

[..]

Mijn vriendin is nog geen 60 kilo... oke ze lijd een beetje aan ondergewicht. Maar daar lig ik niet wakker van.
    nou, good for you
    Ja doei.
    pi_63544652
    quote:

[..]

Een paar kilo te weinig is minder erg dan een paar kilo teveel?
    Want die vrouw op de foto heeft als ze al overgewicht heeft geen ernstig overgewicht

Ondergewicht is trouwens ongezonder dan overgewicht
      woensdag 26 november 2008 @ 20:02:37 #155
    30719 keesjeislief
    NextGenerationHippie
    pi_63544719
    quote:

[..]

Aardig gratenpakhuis moet ze zijn als ze dezelfde bouw heeft als de vrouw op de foto en het met zo'n gewicht moet doen. .
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 19:57 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik zou me er niet voor schamen voor haar.
    Dus bij welke categorie behoor ik dan wijsneus?
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Je bent de mensen die geen puisterige puber meer zijn vergeten in te delen. [ afbeelding ].
    heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
    Fotoboek
      woensdag 26 november 2008 @ 20:04:12 #156
    3767 Herald
    Come get some
    pi_63544763
    Zo'n dik-dun discussie is zo zinloos. Natuurlijk is dat meisje in de OP niet dik en zou ze binnen een mum van tijd massa's reacties hebben in haar fotoboek als ze zich hier zou registreren.

In mijn eigen topic wilde ik nog een reactie plaatsen, maar toen zat er al een slot op:
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 13:43 schreef MouzurX het volgende:
    Zij is gewoon goed:

Open een topic over de beste cupmaat en alle mannen zullen beweren dat alles groter dan B monsterlijk grote meloenen zijn die op je knieën hangen, maar ondertussen zich wel verlekkeren aan Shay Laren, een meisje met een fijn lijntje en ontzettende grote jetsers. No way dat iemand haar zou afwijzen omdat haar tieten te groot zijn.
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_63544772
    Oh, schamen is absoluut niet aan de orde. Ik zou me absoluut niet schamen als ik dat lichaam uit de OP had. Maar da's natuurlijk wat anders dan dat dit het ideale vrouwenfiguur zou zijn zoals sommigen hier lyrisch roepen.

En het was natuurlijk wachten tot de term 'gratenpakhuis' weer voorbij zou komen
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 26 november 2008 @ 20:07:31 #158
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_63544841
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:02 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Aardig gratenpakhuis moet ze zijn als ze dezelfde bouw heeft als de vrouw op de foto en het met zo'n gewicht moet doen. .
    [..]

[..]
    Ah, dus ik ben een puisterige puber van 31 jaar??
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
    pi_63544856
    Mag ik nog even zeggen dat ik die eerste foto in de OT absoluut niet te dik vind?

Voor een fotomodel wellicht, maar ey.. die vind ik irl nooit zo mooi eigenlijk

Beetje tieten en kont mag best!
    Gewoon heel gemiddeld (alleen mazzel met best dikke tieten) en mooi in verhouding wat mij betreft.
      woensdag 26 november 2008 @ 20:08:43 #160
    30719 keesjeislief
    NextGenerationHippie
    pi_63544871
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:04 schreef ShadyLane het volgende:
    Oh, schamen is absoluut niet aan de orde. Ik zou me absoluut niet schamen als ik dat lichaam uit de OP had. Maar da's natuurlijk wat anders dan dat dit het ideale vrouwenfiguur zou zijn zoals sommigen hier lyrisch roepen.

En het was natuurlijk wachten tot de term 'gratenpakhuis' weer voorbij zou komen
    Termen als 'vadsig', 'vetkwabben' etc. vind je daarentegen wel kunnen?
    Fotoboek
      woensdag 26 november 2008 @ 20:10:52 #161
    30719 keesjeislief
    NextGenerationHippie
    pi_63544919
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:07 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ah, dus ik ben een puisterige puber van 31 jaar??
    ? Lees nog eens, ik bedoelde dat ik eenzelfde reactie op Uro of Uri of whatever ook al had geplaatst.
    Fotoboek
      woensdag 26 november 2008 @ 20:11:10 #162
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_63544926
    Interessant topic. Ik vind de dame uit de OP niet dik, maar toch ook weer wel, omdat ze niet voldoet aan de maatstaven van wat een mooi slank lichaam is . Mijn eigen lichaam komt vrij dicht in de buurt vh hare en ik ben ook niet tevreden over mezelf, dus dat zal ook wel meespelen.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_63544949
    ja, maar Vik, jij bent ook gewoon vadsig

Vik is een mooie dame met mooie tett'n waar ik jaloers op ben
    Ja doei.
      woensdag 26 november 2008 @ 20:13:02 #164
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_63544985
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
    ja, maar Vik, jij bent ook gewoon vadsig

Vik is een mooie dame met mooie tett'n waar ik jaloers op ben
    Die jaloezie verdwijnt wel als je veel geld moet neertellen voor een goeie bh .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_63544992
    quote:
    Heerlijke discussie:

• Onzekere vrouwen die erachter komen dat ze best dik zijn in de ogen van veel mensen.
  • Mannen die sociaal wenselijk antwoorden, terwijl ze het gewoon een vet wijf vinden.

• Zet dan ook even in dat rijtje:

• Mannen die naar waarheid antwoorden omdat ze niet zo oppervlakkig zijn.
  • Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
    pi_63545007
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die jaloezie verdwijnt wel als je veel geld moet neertellen voor een goeie bh .
    *poef*
    verdwenen
    Ja doei.
    pi_63545028
    [edit]Dit was een reactie op keesjeislief met zijn prettige term 'gratenpakhuis'[/edit]

Die heb je mij niet zien gebruiken.
    'Flubberen' wel, maar dat ging over mezelf
    pi_63545034
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:13 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Zet dan ook even in dat rijtje:

• Mannen die naar waarheid antwoorden omdat ze niet zo oppervlakkig zijn.
  • oh, en vrouwen! en vrouwen!
    Ja doei.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 26 november 2008 @ 20:15:42 #169
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_63545070
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:10 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

? Lees nog eens, ik bedoelde dat ik eenzelfde reactie op Uro of Uri of whatever ook al had geplaatst.
    Solly
    pi_63545082
    quote:
    Heerlijke discussie:

• Ik ben niet oppervlakkig, maar vind haar toch gewoon dik. Het is gewoon niet mijn ding. Maar in een ander topic worden buikjes juist geadoreerd, dus voor ieder wat wils. Het is inderdaad deels haar bouw en naar mijn idee niet mooi.
    Als je zelf veel doet om er goed en gezond uit te zien, dan mag je toch ook zo je eisen stellen.
    "Happiness is not getting more, but wanting less"
    pi_63545117
    Nee, die is niet dik
      woensdag 26 november 2008 @ 20:20:58 #172
    30719 keesjeislief
    NextGenerationHippie
    pi_63545213
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:14 schreef ShadyLane het volgende:
    [edit]Dit was een reactie op keesjeislief met zijn prettige term 'gratenpakhuis'[/edit]

Die heb je mij niet zien gebruiken.
    'Flubberen' wel, maar dat ging over mezelf
    Wat bazel je nu, dat 'gratenpakhuis' ging toch ook niet over jou? .
    Fotoboek
    pi_63545227
    ik vind 't ook opvallend dat alle mensen de mensen met een gemiddelde maat 40 'dik' vinden, terwijl dat juist altijd de maat is die je nergens meer kunt krijgen, en er altijd 34-jes overblijven ook 36 hangt er langer dan 38 en 40..

deze dame heeft gok ik zo qua broeken een 40 en topjes 38... (wel fit voor grotere borsten dus moet wel goede BH dragen)...

Ach, en ik heb ook lang nog bóven de maat 40 gezeten, en ook die maten zijn verbazend snel uitverkocht.
    Hiermee zeg ik niet dat dit dus de standaard is en dus mooi is, néé, maar wel dat het ideaalbeeld verre van de realiteit is gedwaald en dat nooit iedere hier schreeuwende man een persoon met een maatje 34 aan de haak zal slaan/kan slaan..
    Ja doei.
    pi_63545256
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:20 schreef keesjeislief het volgende:
    Wat bazel je nu, dat 'gratenpakhuis' ging toch ook niet over jou? .
    Wat bazel jij nou? Jij scheldt een ander uit. Niet mij nee, maar dan kan ik het nog wel lullig vinden.
    pi_63545308
    De dame op de eerste foto van dit topic is naar mijn idee wel iets te mollig/dikkig
      woensdag 26 november 2008 @ 20:24:51 #176
    56758 Aschkael
    Hitler bad, Aschkael good
    pi_63545335
    als je oppervlakkige vragen stelt zoals TS kan je oppervlakkige antwoorden verwachten...
    = there is a light that never goes out =
    pi_63545344
    dat is niet de vraag, de vraag is:

kun je haar, vol eerlijkheid en volmondig DIK noemen
    Ja doei.
      woensdag 26 november 2008 @ 20:26:23 #178
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_63545388
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:25 schreef motorbloempje het volgende:

Nee dus. Ietsje mollig .
    Ik ben 't wel eens met Claudia_X wat haar ledematen betreft: armen iets te spekkig en de bovenbenen vind ik ook niet helemaal flatteus. Als ze zou zitten, zou ik haar eerder dik vinden, want dan heeft ze echt een zwembandje. Maar goed. Bijna iedereen is dan dik als 'ie zit denk ik (of je moet al een six pack hebben)
    Niet meer actief op Fok!
    pi_63545405
    Ik vind het ook wel typisch dat er hier gezegd wordt dat zoveel mannen roepen dat ze te dik is, terwijl mij juist opvalt dat er veel mensen zijn die dat niet vinden...
    compact en kleverig.
      woensdag 26 november 2008 @ 20:27:18 #180
    30719 keesjeislief
    NextGenerationHippie
    pi_63545425
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:16 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik ben niet oppervlakkig, maar vind haar toch gewoon dik. Het is gewoon niet mijn ding. Maar in een ander topic worden buikjes juist geadoreerd, dus voor ieder wat wils. Het is inderdaad deels haar bouw en naar mijn idee niet mooi.
    Als je zelf veel doet om er goed en gezond uit te zien, dan mag je toch ook zo je eisen stellen.
    Ieder z'n ding, maar van die laatste zin begrijp ik echt helemaal niets. Ik ben met meisjes in allerlei soorten en maten geweest en was op allemaal verliefd. Ik kan me eerlijk gezegd helemaal niet voorstellen dat je je aangetrokken voelen tot iemand te maken heeft met een eisenpakket. Iedereen heeft weliswaar een idee van een ideaal lekker dier , maar in de praktijk kan ik even goed ontzettend verliefd worden op iemand die daar eigenlijk helemaal niet aan voldoet. Maar goed, da's teveel offtopic. .
    Fotoboek
    pi_63545436
    quote:

Dat was de vraag niet. Gelukkig niet, want zo zwartwit kun je de dingen niet stellen.
    pi_63545464
    Als de vraag zou zijn of ze 'Dik' is of 'Normaal' of 'Dun'... en ik zou er maar 1 kunnen kiezen is het Dik..
    pi_63545475
    nou ja, de vraag is, zie TT: 'Is dit dik'

dus ja Dik of nee Niet dik
    Ja doei.
    pi_63545492
    Welnee. Hij vraagt niet om een sec 'ja dik' of 'nee niet dik'. Hij geeft ook de mogelijkheid van nuances.
      woensdag 26 november 2008 @ 20:30:00 #185
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_63545494
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
    nou ja, de vraag is, zie TT: 'Is dit dik'

dus ja Dik of nee Niet dik
    Dat is blijkbaar toch best een moeilijke vraag .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_63545501
    Hij?
    Jojoortje een hij?
    Ja doei.
      woensdag 26 november 2008 @ 20:30:15 #187
    30719 keesjeislief
    NextGenerationHippie
    pi_63545506
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:22 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Wat bazel jij nou? Jij scheldt een ander uit. Niet mij nee, maar dan kan ik het nog wel lullig vinden.
    Je begrijpt het nog steeds niet erg. Ik zal het nog eens uitleggen. Je leest in het topic van boven naar beneden zaken als 'dik', 'vadsig', 'vetkwabben', ... en dan 'gratenpakhuis'. En dan denk jij "Hé, nou ja, gratenpakhuis, da's potverdorie onaardig ". .
    Fotoboek
    pi_63545530
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is blijkbaar toch best een moeilijke vraag .

toch vind ik het zorgwekkend dat er mensen zijn die dit DIK noemen

wat voor een maatschappij leven we dan, als dit écht DIK wordt gevonden, ik vind het zorgwekkend, heus
    Ja doei.
      woensdag 26 november 2008 @ 20:32:52 #189
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_63545580
    Caduceus - MSN is stuk says (8:33 PM):
    nee die vrouw is echt niet dik man
    doe fucking normaal joh
    christ
    als dat al dik is....

Zegt m'n huisgenoot .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_63545610
    oh ja, Mark, die van Gilles de la Tourette
    Ja doei.
    pi_63545616
    Het probleem is dat mensen wat zij zelf mooi vinden als maatstaaf nemen, en alles wat daarboven zit dik noemen en wat er onder zit mager. Terwijl er zo veel verschillende lichaamsbouwen en types zijn, en een gezond gewicht er bij iedereen anders uit ziet.

Er is niks mis met een voorkeur hebben voor het een of ander maar om dan iemand die niet jouw type is maar als gratenpakhuis of vadsig te bestempelen vind ik gewoon fout. Er is ook nog zoiets als gewoon normaal ook al is het niet jouw smaak.
    pi_63545637
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

toch vind ik het zorgwekkend dat er mensen zijn die dit DIK noemen

wat voor een maatschappij leven we dan, als dit écht DIK wordt gevonden, ik vind het zorgwekkend, heus
    Je hebt gelijk dat het niet heel erg dik is, maar als mensen dit gaan zien als de standaard voor een 'normale' vrouw zou er ook iets goed mis zijn.deze dame is zeker richting de vadsige dikkige kant op...
    pi_63545669
    dit ís de doornsee vrouw dit is de vrouw die er onder andere voor zorgt dat de gewoon heel normale, niet foute maat 40 elke keer zo snel uit de schappen verdwijnt

termen als vadsig bij een vrouw als deze, dát is zorgwekkend
    Ja doei.
      woensdag 26 november 2008 @ 20:36:53 #194
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_63545695
    Ik vind dat ze een prachtig figuur heeft. Heel normaal en ze ziet er ook niet ongezond te zwaar uit.
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
    pi_63545711
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:30 schreef keesjeislief het volgende:
    Je begrijpt het nog steeds niet erg. Ik zal het nog eens uitleggen. Je leest in het topic van boven naar beneden zaken als 'dik', 'vadsig', 'vetkwabben', ... en dan 'gratenpakhuis'. En dan denk jij "Hé, nou ja, gratenpakhuis, da's potverdorie onaardig ". .
    De topictitel is 'is dit dik?' en jij verbaast je erover als in de reacties de term 'dik' valt?

Ik heb GEEN MENING geuit over de termen die je noemt, leg me die dus ook niet in de mond. Ik heb alleen opgemerkt dat als in een soort van Godwin's law vroeg of laat altijd het woord 'gratenpakhuis' voorbij moet komen en dat ik dat treurig vind. Niets meer, niets minder.

motorbloempje, als de vraag gesteld zou worden zoals in de TT en niet zoals onderin de OP, en er dus geen ruimte is voor nuances, en ik moest per se iets antwoorden, dan zou ik 'ja' zeggen. Je moet iets. Geef mij een bordeauxrode trui en vraag 'is dit zwart of wit' en dan antwoord ik 'zwart'
      woensdag 26 november 2008 @ 20:37:34 #196
    30719 keesjeislief
    NextGenerationHippie
    pi_63545721
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:34 schreef TheDenialTwist het volgende:
    Het probleem is dat mensen wat zij zelf mooi vinden als maatstaaf nemen, en alles wat daarboven zit dik noemen en wat er onder zit mager. Terwijl er zo veel verschillende lichaamsbouwen en types zijn, en een gezond gewicht er bij iedereen anders uit ziet.

Er is niks mis met een voorkeur hebben voor het een of ander maar om dan iemand die niet jouw type is maar als gratenpakhuis of vadsig te bestempelen vind ik gewoon fout. Er is ook nog zoiets als gewoon normaal ook al is het niet jouw smaak.
    .
    Fotoboek
    pi_63545777
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:37 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

[ afbeelding ].
    ik zie dat je van dEUS houdt, ga jij ook 5 december naar het concert in Paradiso? Of de 4e, dan zijn ze er geloof ik ook?
    Ja doei.
    pi_63545813
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
    dit ís de doornsee vrouw dit is de vrouw die er onder andere voor zorgt dat de gewoon heel normale, niet foute maat 40 elke keer zo snel uit de schappen verdwijnt

termen als vadsig bij een vrouw als deze, dát is zorgwekkend
    Oke ligt er natuurlijk wel aan of we kijken naar vrouwen, meisjes of welke leeftijdscatogorie dan he.
    Ik zou zeggen bij een persoon tussen de 15 en 30 is ze te zwaar... daarna is het wel 'normaal'
      woensdag 26 november 2008 @ 20:40:18 #199
    56758 Aschkael
    Hitler bad, Aschkael good
    pi_63545818
    quote:

een vraag die ik persoonlijk veel interresanter vind: waarom is het zo belangrijk om te weten of dit te dik is of niet...who cares....de een vindt dit de ander vindt dat....who cares...?

als je geluk moet afhangen van de mening van anderen en van hoe je eruit ziet....good luck
    = there is a light that never goes out =
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')