abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63541134
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat is er mis met een echte kont en borsten? Dat zijn pas vrouwelijke rondingen. Ik zou een moord doen voor een zandloperfiguur.
Borsten en kont zijn een pré bij elke vrouw, maar het is meer die buik en de manier waarop dat zandloperfiguur loopt. Het klopt niet.
pi_63541157
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:19 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Borsten en kont zijn een pré bij elke vrouw, maar het is meer die buik en de manier waarop dat zandloperfiguur loopt. Het klopt niet.
ik denk dat het echt aan haar ongeïnteresseerde houding ligt

denk als er een échte fotograaf met haar aan de slag zou gaan en ze in een wat eleganter/normaler pose zou staan dat ze al een stuk vrouwelijker en in verhouding oogt, want volgens mij is ze écht prima in verhouding, maar verdwijnt dat een beetje door haar sta-houding
Ja doei.
pi_63541436
Dik is ze zeker niet maar eerder normaal....
Maar mijn droomfiguur is wel iets strakker en slankere taille
pi_63541467
Deze vrouw is 1,5 x mijn breedte, maar misschien voor de wat dikkere gasten hier, is dit geen probleem.
Namelijk te dikke poten en te dik rond de taille.
  woensdag 26 november 2008 @ 17:39:39 #105
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_63541557
Waarom zou je je wat aantrekken van wat anderen denken?

Als jij jezelf lekker voelt in je lijf, heeft niemand het recht om jou anderes te laten denken.

Leef gezond en zorg voor je lichaam.
WOS'ser for life.
pi_63541596
dik is ze niet
slank is ze ook niet
ik zou eerder zeggen mollig
op zich niks mis mee
pies on joe toe
pi_63541609
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:39 schreef Gabbylicious het volgende:
Waarom zou je je wat aantrekken van wat anderen denken?

Als jij jezelf lekker voelt in je lijf, heeft niemand het recht om jou anderes te laten denken.

Leef gezond en zorg voor je lichaam.
Sommige mensen zijn 0,0 bewust van hoe ze eruit zien.
Een beetje hulp kan geen kwaad.
pi_63541760
Wat is te dik? Dik zijn heb je in verschillende gradaties.

Sommige vrouwen met wat overgewicht zien er gelijk heel potig en mannelijk uit. Dat hoeven maar een paar extra kilootjes te zijn, maar dat maakt ze heel snel ontzettend onaantrekkelijk. Andere vrouwen hebben de vervelende gewoonte om kleding uit te kiezen die totaal ongeschikt is voor hun gewicht. Als je een buik hebt hoef ik die niet over je broek heen te zien hangen. Zeer onsmakelijk. Ik snap niet dat die figuren zelf niet inzien dat het er niet uitziet.

Vrouwen waar overtollig vet snel in het gezicht gaat zitten hebben het ook niet getroffen. Als je gezicht dik is zie je er al gelijk dik uit. Goede kleding kan een hoop goedmaken, maar je blijft een dikkertje. Doe je weinig tegen.

De vrouw in de OP zou ik absoluut niet dik willen noemen. Nee, dat niet. Toch zou mijn persoonlijke voorkeur uitgaan naar iemand die er iets sportiever/strakker uitziet. Het is me net te fors. Perfect, zoals anderen dat hier al roepen, zou ik het dus niet willen noemen, maar verder heeft ze niets te klagen. Ze ziet er goed uit. Ze is totaal niet het onaantrekkelijke dikkertje waar die andere topics toch over gingen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  woensdag 26 november 2008 @ 17:56:20 #109
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_63541855
Gaan we weer:

Real women have curves.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_63541868
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:55 schreef WRH het volgende:
Volgens mij zijn het altijd die grensgevalletjes zoals de foto in de eerste posting die discussie opleveren.
iedereen weet heel erg goed wat echt dik is of wat echt (te) dun is, juist die grensgevallen betreffen smaak.
ik persoonlijk vind de dame op de eerste foto wat aan de zware kant. voor mijzelf geldt dat ik er niet zo uit zou willen zien, maar dat is dus mijn persoonlijke smaak en voorkeur.
Precies. Het is allemaal niet zwart-wit. Dat ik die dame niet het voorbeeld van 'prachtigste lichaam ooit' vind betekent toch niet dat ze DUS afzichtelijk is?

Waarom is het zo erg als er een paar mensen (onder wie ik) zeggen dat ze ietsje slanker net wat mooier vinden? Waarom is dat gemeen en moreel verwerpelijk? Het is gewoon een kwestie van smaak.
pi_63542470
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:56 schreef popolon het volgende:
Gaan we weer:

Real women have curves.
Ja hoor, vind ik ook.
Ik zie gewoon een leuke vrouw op foto 1.
Op foto 2 daarentegen, dat maatje zero, angstwekkend
pi_63542911
Niet te dik, je ziet ook gewoon aan haar botstructuur dat ze brede heupen heeft enzo. Vind dat ze een normaal figuur heeft, wat goed in verhouding is.
Persoonlijk vind ik iets smaller/dunner wel mooier, maar mensen die dit dik vinden hebben een verknipt beeld van de werkelijkheid.
pi_63543006
Ik vind haar te dik. Het zou voor mij toch een afknapper zijn. Ziet er gewoon uit alsof ze altijd op de bank hangt en weinig sport. Ik zorg zelf ook dat ik zes keer per week sport omdat ik gewoon een hekel heb aan vet.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 26 november 2008 @ 18:59:13 #114
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_63543052
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
de mannen die een dame als deze 'het bed uit zouden schoppen' zijn meestal de mannen waarvan je je afvraagt waarom ze ze zo dom zijn om uberhaupt eisen stellen

-edit- een ze teveel
er bestaat volgens jou een causaal verband tussen een persoonlijke voorkeur hoe een vrouw er uit zou moeten zien en iemands intelligentie...

of is het alleen maar de stem der ervaring die hier te horen is....?
= there is a light that never goes out =
pi_63543264
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
mensen die dit dik vinden hebben een verknipt beeld van de werkelijkheid.
Het is relatief wat mensen vinden, zelf vind ik dit gewoon dik.. waarom ?
Ik heb weinig vet aan m'n botten (atletisch vetpercentage enzo..) in verhouding met m'n eigen lichaam is die vrouw gewoon een maatje teveel.
  woensdag 26 november 2008 @ 19:10:13 #116
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_63543283
Ze is wel een beetje modderig ...

Maar even serieus... ik vind haar te dik. Ten eerste omdat ze totaal geen vormen meer heeft en ten tweede omdat ze met zo'n figuur vrij snel door zal slaan naar echt dik. Ten slotte is het een lelijke foto!
pi_63543284
Je hebt curves en curves he. Vergelijk de dame in de OP met iets als:

en ik weet wel met wie ik liever wil ruilen
(ervanuitgaand dat Dita haar corset in het dagelijks leven niet zo strak insnoert)
pi_63543306
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:09 schreef bloep123 het volgende:

[..]

Ik heb weinig vet aan m'n botten (atletisch vetpercentage enzo..) in verhouding met m'n eigen lichaam is die vrouw gewoon een maatje teveel.
Maar hoe noem je iemand dan die echt duidelijk overgewicht heeft?
pi_63543375
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:59 schreef Aschkael het volgende:

[..]

er bestaat volgens jou een causaal verband tussen een persoonlijke voorkeur hoe een vrouw er uit zou moeten zien en iemands intelligentie...

of is het alleen maar de stem der ervaring die hier te horen is....?
jij denkt dat ik het over intelligentie heb?

maar kommop zeg, iedereen zit hier als een internetheld te 'oordelen' terwijl slechts een klein percentage van de Nederlandse mannen aan het zogenaamde ideaalbeeld voldoet, en je kunt mij niet vertellen dat al die geweldige prachtige mensen ( ) met z'n allen op Fok! zitten en dit roepen

Men is zelf vaak zo doorsnee als het maar kan (niet dat dáár iets mis mee is, juist niet) die mensen als lelijk bestempelen (gerelateerd aan het huidige ideaalbeeld) terwijl ze zelf ook geen uitblinker zijn of aan die eisen voldoen..

iets met een balk en een splinter enzo
Ja doei.
  woensdag 26 november 2008 @ 19:17:21 #120
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_63543485
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Morbide obees?
pi_63543524
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:17 schreef Uro het volgende:

[..]

Morbide obees?
Dat zie/hoor ik toch niet zo vaak voorbij komen
pi_63543564
gewoon vet denk ik
Ja doei.
pi_63543608
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Die noem je direct DIK volmondig, de vrouw van foto1 zal ik iets te dik noemen.. maar niet op straat.
pi_63543636
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:22 schreef bloep123 het volgende:

[..]

Die noem je direct DIK volmondig, de vrouw van foto1 zal ik iets te dik noemen.. maar niet op straat.
een échte toetsenbordheld
Ja doei.
  woensdag 26 november 2008 @ 19:22:45 #125
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_63543637
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zie/hoor ik toch niet zo vaak voorbij komen
Obesitas is gewoon de wetenschappelijke term voor overgewicht.

Bij mensen met een BMI van meer dan 40 wordt er gesproken over morbide obesitas, wat eigenlijk niets meer betekend dan een vorm van zwaarlijvigheid waar iemand op de lange termijn dood aan zal gaan.

Kijk op http://nl.wikipedia.org/wiki/Obesitas voor meer informatie zou ik zeggen.
pi_63543646
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:09 schreef bloep123 het volgende:

[..]

Ja, als mensen met ernstig ondergewicht hun gewicht als de norm zien van wat normaal is, is iedereen met een normaal gewicht ook te dik Deze mevrouw ziet er echter uit als iemand met een gezond gewicht.
pi_63543698
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:22 schreef Uro het volgende:

[..]

Obesitas is gewoon de wetenschappelijke term voor overgewicht.

Bij mensen met een BMI van meer dan 40 wordt er gesproken over morbide obesitas, wat eigenlijk niets meer betekend dan een vorm van zwaarlijvigheid waar iemand op de lange termijn dood aan zal gaan.

Kijk op http://nl.wikipedia.org/wiki/Obesitas voor meer informatie zou ik zeggen.
Dat begrijp ik wel hoor ben zelf afgevallen van een bmi 35+ maar vroeg me gewoon af als je iemand met normaal postuur dik noemt wat je nog met de rest doet
En dan nemen de meeste mensen wat geen wetenschappelijke term in de mond
pi_63543728
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:10 schreef ShadyLane het volgende:
Je hebt curves en curves he. Vergelijk de dame in de OP met iets als:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ik weet wel met wie ik liever wil ruilen
(ervanuitgaand dat Dita haar corset in het dagelijks leven niet zo strak insnoert)
Die foto is dan ook niet representatief voor Dita

Het slaat nergens op dat je die als voorbeeld neemt
compact en kleverig.
pi_63543760
Ik vind haar niet dik, maar ik val persoonlijk op wat smallere dames
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_63543765
Waarom niet Dita? Google anders zelf even naar Salma Hayek of Scarlett Johansson. Het gaat er maar om om te laten zien dat je niet te dik hoeft te zijn om rondingen te hebben
  woensdag 26 november 2008 @ 19:29:46 #131
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_63543810
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel hoor ben zelf afgevallen van een bmi 35+ maar vroeg me gewoon af als je iemand met normaal postuur dik noemt wat je nog met de rest doet
Het is inderdaad wetenschappelijk... maar zij ziet eruit als iemand die volgens de norm last heeft van overgewicht. En elke vorm van overgewicht leid al tot een verhoogd risico op ziektes.
pi_63543812
maar ziet dan niemand van de dikroepers dat deze dame een brede botstructuur heeft?

zodra deze dame zich aan jullie zou gaan conformeren en zich uit zou gaan hongeren zouden haar heupen vrij snel uitsteken en d'r tieten waarschijnlijk ook nog gaan hangen

Haar lichaamsvet is gewoon netjes verdeeld over haar lichaam in mooie verhoudingen voor háár lichaam.

dit kun je aantrekkelijk vinden, dit kun je níet aantrekkelijk vinden, en dat is voor een ieder heel persoonlijk, maar dik is echt iets anders dan deze dame

ze zou misschien wat gespierder kunnen worden (nee, niet op bodybuildniveau) door te gaan sporten ofzo, krachttraining en dergelijken, maar echt dunner zal ze niet worden denk ik.. zonder dat dat weer lelijk gaat worden, tenzij je natuurlijk geilt op uitstekende botten
Ja doei.
pi_63543854
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:23 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ja, als mensen met ernstig ondergewicht hun gewicht als de norm zien van wat normaal is, is iedereen met een normaal gewicht ook te dik Deze mevrouw ziet er echter uit als iemand met een gezond gewicht.
Volgens mij wel erg op het randje van een gezond gewicht.. ondanks het postuur behoorlijk wat vet te zien vooral rond de heupen en taille.
pi_63543857
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:27 schreef ShadyLane het volgende:
Waarom niet Dita? Google anders zelf even naar Salma Hayek of Scarlett Johansson. Het gaat er maar om om te laten zien dat je niet te dik hoeft te zijn om rondingen te hebben
Ik heb het niet over DIta, das best, maar Dita in een strak korset niet...

Dat is nl niet hoe ze eruit ziet
compact en kleverig.
  woensdag 26 november 2008 @ 19:34:19 #135
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_63543902
Ze is zeker niet dik, weliswaar wat onflatteus gefotografeerd en misschien een beetje mollig, maar er is helemaal niets mis met die vrouw. Wat ik vele malen belangrijker vind dan een paar kilo meer of minder is dat zij zelf goed in haar vel zit en zich sexy voelt. Er is weinig vervelender, moeilijker en irritanter dan een vrouw met een negatief zelfbeeld over haar uiterlijk, dan mag ze er volgens de standaard nog zo goed uitzien, brrr. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_63543924
Ben ik niet met je eens motorbloempje, van dat 'netjes verdeeld en mooie verhoudingen'. Diegene die het had over 'op de bank hangen en weinig sporten' had een punt. Dat heeft niks met breed, mollig of dik te maken. Ik ben zelf slank maar heb momenteel ook enigszins flubber-bovenarmen en dat is gewoon niet het toppunt van mooi. Of je nou slank bent of mollig, verzorgd is altijd mooier. Niks hongeren of dieten dus, gewoon eens lekker buiten gaan rennen

En JaniesBrownie, het ging mij er dus puur om dat 'rondingen' ook te vinden zijn op vrouwen die niet te dik zijn. That's all.
pi_63543941
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
maar ziet dan niemand van de dikroepers dat deze dame een brede botstructuur heeft?

zodra deze dame zich aan jullie zou gaan conformeren en zich uit zou gaan hongeren zouden haar heupen vrij snel uitsteken en d'r tieten waarschijnlijk ook nog gaan hangen

Haar lichaamsvet is gewoon netjes verdeeld over haar lichaam in mooie verhoudingen voor háár lichaam.

dit kun je aantrekkelijk vinden, dit kun je níet aantrekkelijk vinden, en dat is voor een ieder heel persoonlijk, maar dik is echt iets anders dan deze dame

ze zou misschien wat gespierder kunnen worden (nee, niet op bodybuildniveau) door te gaan sporten ofzo, krachttraining en dergelijken, maar echt dunner zal ze niet worden denk ik.. zonder dat dat weer lelijk gaat worden, tenzij je natuurlijk geilt op uitstekende botten
teveel lichaamsvet, dit is volgens mij wel heel erg dicht of zelfs over het randje van een gezond vetpercentage.
pi_63543960
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:34 schreef keesjeislief het volgende:
Ze is zeker niet dik, weliswaar wat onflatteus gefotografeerd en misschien een beetje mollig, maar er is helemaal niets mis met die vrouw. Wat ik vele malen belangrijker vind dan een paar kilo meer of minder is dat zij zelf goed in haar vel zit en zich sexy voelt. Er is weinig vervelender, moeilijker en irritanter dan een vrouw met een negatief zelfbeeld over haar uiterlijk, dan mag ze er volgens de standaard nog zo goed uitzien, brrr. .
hearhear, maargoed mensen zien er ook lol in om een ander dat negatieve zelfbeeld (dat vaak totaal niet nodig is) aan te praten..

en Shady, zie mijn laatste alinea over sporten..
Ja doei.
pi_63544059
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sorry maar dit kun je toch geen normaal postuur noemen ?
Dit is duidelijk een wat groter gebouwde vrouw.
pi_63544259
ja idd, groter gebouwd als in een andere botstructuur

als je dit naar alle eerlijkheid DIK kan noemen dan weet ik meteen waarom al die meisjes tegenwoordig op hun tiende al anorexia ontwikkelen
Ja doei.
pi_63544278
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:39 schreef bloep123 het volgende:

[..]

Sorry maar dit kun je toch geen normaal postuur noemen ?
Dit is duidelijk een wat groter gebouwde vrouw.
Als je op straat rond kijkt kan je toch wel zeggen dat dit 'normaal' is
En ze heeft inderdaad brede botten en daarom dus ookal zeker niet dik
  woensdag 26 november 2008 @ 19:50:13 #142
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_63544340
Heerlijke discussie:

• Oppervlakkige mannen die denken: Wat een vadsig wijf!
  • Onzekere vrouwen die erachter komen dat ze best dik zijn in de ogen van veel mensen.
  • Mannen die sociaal wenselijk antwoorden, terwijl ze het gewoon een vet wijf vinden.

• pi_63544431
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef Uro het volgende:
    Heerlijke discussie:

• Onzekere vrouwen die erachter komen dat ze best dik zijn in de ogen van veel mensen.
  • Mannen die sociaal wenselijk antwoorden, terwijl ze het gewoon een vet wijf vinden.

• En in welk rijtje hoor jij thuis?
    pi_63544462
    een oppervlakkige man wiens ogen geopend zijn door deze oordelen over deze dame en daardoor ook maar roept dat het een vadsig wijf is, om zo niet op te vallen op Fok!?
    Ja doei.
    pi_63544480
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
    en Shady, zie mijn laatste alinea over sporten..
    Ah, die stond er nog niet toen ik reageerde of ik heb hem over het hoofd gezien. Dan zijn we het eens denk ik.

Het is imo een veel belangrijkere factor dan breed of niet breed. Je kunt een breed, sportief lichaam hebben met heupen en borsten en dat gewoon goed verzorgen. En je kunt in centimeters minder breed zijn, maar alles hebben flubberen. Volgens mij is het niet zozeer het brede wat mensen lelijk vinden als wel het flubbergehalte

bloep123, anno 2008 is dit in NL wel een normaal postuur. Bijna de helft van de volwassenen heeft overgewicht.
      woensdag 26 november 2008 @ 19:55:00 #146
    39952 Hukkie
    Wanna bang heads with me
    pi_63544501
    Vind de dame op de eerste foto uit de OP er prima uit uitzien, iets dikker vind ik geen probleem en iets slanker ook niet. De dame op de tweede foto is ronduit vies.
    There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
    DeviantArt
      woensdag 26 november 2008 @ 19:55:14 #147
    233702 Uro
    Veni, vidi, uro!
    pi_63544511
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En in welk rijtje hoor jij thuis?
    Geen.

Ik vind een vrouw mooi als ze maar vormen heeft... dus niet zoals die uit de OP met die vetkwabben rondom haar huip. Vaak als een vrouw wat robuuster is gebouwd kan ze nog steeds d'r vormen behouden.
      woensdag 26 november 2008 @ 19:55:55 #148
    30719 keesjeislief
    NextGenerationHippie
    pi_63544529
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef Uro het volgende:
    Heerlijke discussie:

• Je bent de mensen die geen puisterige puber meer zijn vergeten in te delen. .
    heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
    Fotoboek
    pi_63544541
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef Uro het volgende:

[..]

Geen.

Ik vind een vrouw mooi als ze maar vormen heeft... dus niet zoals die uit de OP met die vetkwabben. Vaak als een vrouw wat robuuster is gebouwd kan ze nog steeds d'r vormen behouden.
    Right.....
    En heb je die persoon al gevonden?
    pi_63544567
    vetkwabben
    Ja doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')