quote:Op woensdag 26 november 2008 19:27 schreef Gellius het volgende:
Zeg het maar hoor, peace.
Zou de teerbeminde dat weten te waarderen?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:58 schreef wyccie het volgende:
Zullen wij dan een cookie delen, Gellius?
Waar ken je haar van?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, dat meisje ken ik wel. Maar een naam, nou ja, eh...![]()
quote:Hoe was je laatste werkdag, Scrutinizer? Nog wat mensen de waarheid en niets dan de waarheid verteld?
Britse zangeresquote:Op woensdag 26 november 2008 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar ken je haar van?
En, en, en? Krijgen we nog een sappige anekdote?quote:
Nederlandse.quote:
Beter van niet. Te veel collega's hier op Fok!quote:[..]
En, en, en? Krijgen we nog een sappige anekdote?
Moest het even verbeteren.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
kwartjes
Funk? Is ze wel eens bij DWDD geweest?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nederlandse.
Hoe weet je dat?quote:Beter van niet. Te veel collega's hier op Fok!
Misschien vallen ze helemaal niet.quote:Overigens denken de meesten dat ik hen de gek aansteek, die kwarjtes moeten nog vallen.
Ja, vastquote:Op woensdag 26 november 2008 22:22 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij heeft ze Aziatische voorouders.
Soul.quote:
Yep.quote:Is ze wel eens bij DWDD geweest?
Ik spreek wel eens met mijn collega'squote:[..]
Hoe weet je dat?![]()
Goed mogelijk, veel van de mensen met wie ik problemen heb, hebben een een ontzettende plaat voor hun harses, hebben weinig tot geen vermogen tot zelfrelativering en/of worden gekenmerkt door een ongekende zelfoverschatting. Het is heel fijn om die mensen een beetje te prikken.quote:[..]
Misschien vallen ze helemaal niet.
Aangezien ze Surinaams is zou het natuurlijk best kunnen dat er een heel klein beetje chinees of hindoestaans in haar bloed zit.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben potdorie serieus, hoor! Kijk eens goed naar die ogen, ze heeft dat amandelachtige.
Aha!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Soul.
Daar ken ik haar dan van.quote:Yep.
Ik ook. Maar als iemand zou vertellen dat hij/zij op FOK! zat, dan zou ik mijn mond houden. En mocht een collega mij hier zogenaamd 'ontdekken', dan ontken ik bij hoog en bij laag dat ik het daadwerkelijk ben.quote:Ik spreek wel eens met mijn collega's
Je bereikt er niks mee, want dat soort mensen is gewoon een beetje dom. Dus dat kwartje gaat helemaal niet vallen.quote:Goed mogelijk, veel van de mensen met wie ik problemen heb, hebben een een ontzettende plaat voor hun harses, hebben weinig tot geen vermogen tot zelfrelativering en/of worden gekenmerkt door een ongekende zelfoverschatting. Het is heel fijn om die mensen een beetje te prikken.
Aha!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Aangezien ze Surinaams is zou het natuurlijk best kunnen dat er een heel klein beetje chinees of hindoestaans in haar bloed zit.
Dat is deze:quote:Op woensdag 26 november 2008 22:43 schreef wyccie het volgende:
Aha!
[insert] Sherlock Holmes-smiley[/insert]
Niemand van mijn collega's weet wie ik op Fok! ben. Dat wil ik zo houden, vandaar geen anekdotes.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ook. Maar als iemand zou vertellen dat hij/zij op FOK! zat, dan zou ik mijn mond houden. En mocht een collega mij hier zogenaamd 'ontdekken', dan ontken ik bij hoog en bij laag dat ik het daadwerkelijk ben.
Het is me ook te doen om het vermaak.quote:Je bereikt er niks mee
Er zijn meer domme dan slimme mensen.quote:, want dat soort mensen is gewoon een beetje dom.
Misschien ooit, als de rollen omgedraaid zijn.quote:Dus dat kwartje gaat helemaal niet vallen.
Ik wilde er eentje met een vergrootglas. Volgens mij is die er wel, maar ik weet nooit hoe ik moet zoeken. (.......quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is deze:Dat lijkt best op man met pijp.
Nu snap ik het. Heel goed. Wel jammer voor ons.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Niemand van mijn collega's weet wie ik op Fok! ben. Dat wil ik zo houden, vandaar geen anekdotes.
Tell me about itquote:Er zijn meer domme dan slimme mensen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde er eentje met een vergrootglas. Volgens mij is die er wel, maar ik weet nooit hoe ik moet zoeken. (.......)
Hij is goed, hè. Ik heb er nog veel meer gevonden, ik zeg lekker niet waarquote:
Alweer?!?!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Wickedangel doet vast wel een nieuw plaatje.
Ik heb veel beter speurwerk verricht.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij zat er het dichtste bij.
Dan krijg jij een lollyquote:Op woensdag 26 november 2008 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb veel beter speurwerk verricht. [ afbeelding ]
Premquote:Op woensdag 26 november 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nu NL2 op de achtergrond. Klinkt heel vervelend.
Mag ik appelsmaak?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan krijg jij een lolly
[ afbeelding ]
Nee. Wel een generatiegenote, al moet ik dat even Googlen.quote:
Natuurlijk niet, dat zie je toch.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Aziatische voorouders, zeker?
Dat is goed!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik bedoelde trouwens Shirley MacLaine.
Neuh, ze speelt een spelletje.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Ze acteert, denk ik.
Die hoort erbij.quote:Gezien de achtergrond.
Het lijkt mij geen drinker.quote:En ze trekt ook een moeilijk gezicht. ZOOP?
Ja, die ene. Hiukwan, apart tiepje.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:18 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik weet het al. Die ene van Expeditie Robinson.
Dan hoop ik dat de winnaar Aziatische voorouders zal hebben.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Dat programma duurt toch drie eeuwen
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Aangezien alle plaatjes voor Dummies al vijf keer geplaatst zijn en drie keer geraden, doen we nu Raad-je-fruitje.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het die Australiër wordt.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan hoop ik dat de winnaar Aziatische voorouders zal hebben.
Aaaah, toe nou. Fruit is ook cultuur.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb net een leuke site met smileys ontdekt. Ik had al een en ander geplukt toen ik helemaal onderaan een disclaimer zag dat ik toestemming aan alle makers moet vragen om ze elders te kunnen postenquote:Op donderdag 27 november 2008 00:33 schreef wyccie het volgende:
Maar ik heb zojuist een leuke site ontdekt met exotisch fruit. Zo educatief!
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 27 november 2008 00:45 schreef wyccie het volgende:
Hebben ze hun e-mailadressen of telefoonnummers er wel bij gezet dan?
Durian?quote:Op donderdag 27 november 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Aangezien alle plaatjes voor Dummies al vijf keer geplaatst zijn en drie keer geraden, doen we nu Raad-je-fruitje.
[ afbeelding ]
Daar zat ik ook aan te denken maar die zijn toch kleiner en donkerder van kleur?quote:
Waarom herken je hem?quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Andrew Ridgley?
Ha! Ik woon bij Bakker Hartog in de straatquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, we hebben fruit gehad, dus brood zal wel het volgende item zijn
Dan ben jij in het voordeel. Niet eerlijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ha! Ik woon bij Bakker Hartog in de straat
[wycciemode]Waarom herken je hem?quote:
Hij wilde mij voor zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[wycciemode]Waarom herken je hem?[/wycciemode]
Hij heeft nu een talkshow o.i.d. op de Franse tv, dacht ik.quote:
Omdat ik een zuurzak ben.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[wycciemode]Waarom herken je hem?[/wycciemode]
Zou heel goed kunnen. Een paar jaar geleden dook hij ook al op in een of ander frans programma.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Hij heeft nu een talkshow o.i.d. op de Franse tv, dacht ik.
Há!quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ach ja, zij is die actrice. Van Spoorloos. Ik kom nog op haar naam.
Die dus. Ik wist dat haar voornaam met een J begon, maar verder was ik nog nietquote:
Je wordt ouder, hè?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die dus. Ik wist dat haar voornaam met een J begon, maar verder was ik nog niet
Dus eigenlijk ben je ouwe zatlap?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik ben bezig met de vrijavobo
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus eigenlijk ben je ouwe zatlap?
Waar is ie danquote:Tong80 is terug
Daarna plaats ik wel weer een negerinnetje. Die kent zij toch niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
Voordeel is dat wyccie aan de beurt is. Nadeel is dat we weer een half uur moeten wachten.
Er doet op dit forum wel een theorie de ronde dat 'tong80' een collectief is. Dat zijn de mensen die niet kunnen of willen geloven dat één persoon zoveel kan posten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent gewoon een kloon van hem
Exactement. Maar we zullen hem hier niet meer zien, want wyccie heeft hem weggejaagdquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong80 is geen collectief maar een fenomeen.
Eén kusje van wyccie en hij is terug.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Exactement. Maar we zullen hem hier niet meer zien, want wyccie heeft hem weggejaagd
Nee, hij moet maar eens accepteren wat ze zei.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén kusje van wyccie en hij is terug.
Nou, nou. Female domination in Guess your Little Picture for Dummies.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, hij moet maar eens accepteren wat ze zei.
Het uniform is nep? Of van The Postal Services?quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:01 schreef wyccie het volgende:
Mwah, legerheld... hij kwam niet eens door de medische keuring.
Ik heb precies hetzelfde bezwaar gemaakt in een andere topicreeks.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, nou. Female domination in Guess your Little Picture for Dummies.
Die is wel echt. Hij was dan geen soldaat, maar hij hielp wel mee op een andere manier.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Het uniform is nep? Of van The Postal Services?
Ik vind het jammer dat hij hier niet meer post. Toen ik in deze reeks begon met posten waren hij Fotoloog en ik de enige deelnemers. Daarbij vind ik het gewoon een goeie kerel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde bezwaar gemaakt in een andere topicreeks.
Hij entertainde de troepen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die is wel echt. Hij was dan geen soldaat, maar hij hielp wel mee op een andere manier.
Daar valt niets op af te dingen. Maar hij moet niet zo flauw doen. Niet wegblijven, maar met argumenten komen. En als je die niet hebt, conformeren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het jammer dat hij hier niet meer post. Toen ik in deze reeks begon met posten waren hij Fotoloog en ik de enige deelnemers. Daarbij vind ik het gewoon een goeie kerel.
Nee, nee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij entertainde de troepen?
quote:Soon after arriving on the Italian Frontwitnessed the brutalities of war. On his first day on duty an ammunition factory near Milan blew up.
had to pick up the human—primarily female—remains.
wrote about this experience in his short story "A Natural History of the Dead". This first encounter with death left him shaken.
Als ik hem hernoem blijft het adres hetzelfdequote:Op zaterdag 29 november 2008 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Bedoel je dat bij eigenschappen de naam kunt zien? Je kunt 'm niet hernoemen?
Bij Photobucket was dat een optie.quote:tinypic hernoemt 'm vanzelf.
Daar vertrouw ik dan maar op.quote:Overigens kijk ik nooit bij eigenschappen, dat is valsspelen.
Nu ja, the West-Indies dan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ze komt me bekend voor. Brits hoofd.
Ik val meer op het type Kelly Rowland. De dame op de foto vind ik echter nog mooier.quote:Bij Destiny's Child werd je oog vanzelf getrokken door Beyoncé.
Welnee, ze is vast geboren en getogen in GB.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ja, the West-Indies dan.
Als je haar jarenzeventigglitterufojurk op de koop toe neemtquote:Ik val meer op het type Kelly Rowland. De dame op de foto vind ik echter nog mooier.
West-London.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welnee, ze is vast geboren en getogen in GB.
Space is the Placequote:[..]
Als je haar jarenzeventigglitterufojurk op de koop toe neemt
Dat had je vannacht ook wel mogen zeggen hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:49 schreef Tokay het volgende:
Die jongedame van Scrutinizer heet Estelle.
Ja, dat moet dan wel..quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, dan moeten het wel ZZ en de Maskers zijn.
Een prius?quote:Op maandag 1 december 2008 16:48 schreef Gellius het volgende:
Och hoeheetut. Zo'n hybride geval. Tokay eet die dingen.
Man-da-rijn.quote:Op maandag 1 december 2008 16:48 schreef Gellius het volgende:
Och hoeheetut. Zo'n hybride geval. Tokay eet die dingen.
Ik eet lekker een chocolate chip cookiequote:Op maandag 1 december 2008 16:49 schreef wyccie het volgende:
Ik trakteerde je gewoon op een lekker mandarijntje omdat het december is!
Die van jou pak ik terug. Ga jij maar op een houtje bijten.
Oh ja, minneolaquote:Op maandag 1 december 2008 16:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Man-da-rijn.
Niet een minneola. Dat bedoelde je toch?
Nee hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef BwennieBren het volgende:
Gezellig hoor, jullie zitten er nog allemaal
D'r post hier eigenlijk niemand meerquote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef BwennieBren het volgende:![]()
Gezellig hoor, jullie zitten er nog allemaal
Ik wil sowieso nooit op de foto.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:05 schreef wyccie het volgende:
En daarom wil ik dus geen foto's van mij op internet gepubliceerd hebben. Ook niet als ik 85 ben.
Maar.....quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:17 schreef wyccie het volgende:
Scrut, ze heeft er niet om gevraagd om zo op de foto te staan, wil je het weghalen? Bij nader inzien vind ik het niet kunnen.
Deze?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl heeft daar minder moeite mee, zie maar:
[ afbeelding ]
Het zegt wel iets over de man.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Oh![]()
Heeft die hoed nog enige betekenis? Behalve om regendruppels tegen te houden
Jij weet het weer? Waarom post je dat dan nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer tracht de onpylbare stoffigheid van zijn beroep te maskeren. Volkomen ten onrechte, trouwens.
Alleen jij weet het nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij weet het weer? Waarom post je dat dan niet
quote:Politicus, Scrutiziner?
Duh. De opzet van deze reeks is het plaatje te raden, hè. En de naam te posten zodra je het weet.quote:
quote:Contemporanist.
Whehehe.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:52 schreef wyccie het volgende:
En in het weekend verticuteerder, toch?
Ja, jij kent 'm ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:52 schreef wyccie het volgende:
En in het weekend verticuteerder, toch?
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik, of beter, wij geven alleen maar échte hintjes.
Stik d'r maar inquote:Op woensdag 3 december 2008 00:24 schreef Gellius het volgende:
Hij heeft een vader. Bij wijze van hint.
Dat klinkt heel vunzig.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat hij mijn gazon heeft geverticuteerd.
Die is misschien nog wel bekender dan hijzelf.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:24 schreef Gellius het volgende:
Hij heeft een vader. Bij wijze van hint.
Verticuteren is een heel nobel beroep.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat klinkt heel vunzig.
Nonsens. Toedeloe.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:31 schreef wyccie het volgende:
Wa, we mogen niet te snel zijn met het raden, de plaatjes raken op. Vandaar.
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ja, zeg! Wyccie! Nu heb je Wickedangel ook al weggejaagd.
Da's een goede combiquote:Op woensdag 3 december 2008 00:53 schreef wyccie het volgende:
Ik gooi je een mandarijntje toe!
Ja, contemporanisten willen nog wel eens een boekje schrijven.quote:Schrijft meneer ook wel eens een boek?
De enige echtequote:Op woensdag 3 december 2008 01:17 schreef wyccie het volgende:
Shit, dan ben ik een dummy. Doe nog eens een hint? Een echte.
Is dit wat?quote:(Soestdijk, 2 juli 1961) is een Nederlandse cultuurhistoricus en publicist. Hij is de zoon van historicus
![]()
groeide op in Bilthoven, deed in 1979 eindexamen vwo aan het Nieuwe Lyceum aldaar, en studeerde van 1979 tot 1988 kunstgeschiedenis aan de Universiteit van Amsterdam (afstudeerrichting architectuur). Van 1989 tot 1993 was hij als assistent-in-opleiding verbonden aan de vakgroep geschiedenis van de Universiteit Leiden, waar hij in 1994 promoveerde op een tweedelig proefschrift over de politieke en ideologische aspecten van de monumentencultus in het Heilige Roomse Rijk in de veertiende tot achttiende eeuw (handelseditie 1999). Van 1994 tot 1999 was hij als postdoctoraal onderzoeker verbonden aan de vakgroep geschiedenis van de Universiteit Utrecht, van 1999 tot 2002 in dezelfde functie aan die in Leiden. Sinds 2002 is hij werkzaam als freelance publicist en politiek commentator.
In de wereld van de historici is hij een opmerkelijke verschijning door zijn vaak opvallende kledingkeuze en door zijn karakteristieke stemgeluid.is lid van de Partij van de Arbeid en van het Republikeins Genootschap.
In 2005 schreefin het kader van de Week van de Geschiedenis het boekje Buren? Een alternatieve geschiedenis van Duitsland/Nederland.
Hij lijkt een beetje op pyl.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:28 schreef wyccie het volgende:
Zijn gezicht komt me bekender voor dan dat stuk tekst.
Je mag daarna niet direct je tanden poetsen, dat weet je toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 01:44 schreef wyccie het volgende:
Ik ben echt verslaafd. Nog een allerlaatste mandarijntje voor het slapen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |