quote:Op woensdag 26 november 2008 19:27 schreef Gellius het volgende:
Zeg het maar hoor, peace.
Zou de teerbeminde dat weten te waarderen?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:58 schreef wyccie het volgende:
Zullen wij dan een cookie delen, Gellius?
Waar ken je haar van?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, dat meisje ken ik wel. Maar een naam, nou ja, eh...![]()
quote:Hoe was je laatste werkdag, Scrutinizer? Nog wat mensen de waarheid en niets dan de waarheid verteld?
Britse zangeresquote:Op woensdag 26 november 2008 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar ken je haar van?
En, en, en? Krijgen we nog een sappige anekdote?quote:
Nederlandse.quote:
Beter van niet. Te veel collega's hier op Fok!quote:[..]
En, en, en? Krijgen we nog een sappige anekdote?
Moest het even verbeteren.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
kwartjes
Funk? Is ze wel eens bij DWDD geweest?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nederlandse.
Hoe weet je dat?quote:Beter van niet. Te veel collega's hier op Fok!
Misschien vallen ze helemaal niet.quote:Overigens denken de meesten dat ik hen de gek aansteek, die kwarjtes moeten nog vallen.
Ja, vastquote:Op woensdag 26 november 2008 22:22 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij heeft ze Aziatische voorouders.
Soul.quote:
Yep.quote:Is ze wel eens bij DWDD geweest?
Ik spreek wel eens met mijn collega'squote:[..]
Hoe weet je dat?![]()
Goed mogelijk, veel van de mensen met wie ik problemen heb, hebben een een ontzettende plaat voor hun harses, hebben weinig tot geen vermogen tot zelfrelativering en/of worden gekenmerkt door een ongekende zelfoverschatting. Het is heel fijn om die mensen een beetje te prikken.quote:[..]
Misschien vallen ze helemaal niet.
Aangezien ze Surinaams is zou het natuurlijk best kunnen dat er een heel klein beetje chinees of hindoestaans in haar bloed zit.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben potdorie serieus, hoor! Kijk eens goed naar die ogen, ze heeft dat amandelachtige.
Aha!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Soul.
Daar ken ik haar dan van.quote:Yep.
Ik ook. Maar als iemand zou vertellen dat hij/zij op FOK! zat, dan zou ik mijn mond houden. En mocht een collega mij hier zogenaamd 'ontdekken', dan ontken ik bij hoog en bij laag dat ik het daadwerkelijk ben.quote:Ik spreek wel eens met mijn collega's
Je bereikt er niks mee, want dat soort mensen is gewoon een beetje dom. Dus dat kwartje gaat helemaal niet vallen.quote:Goed mogelijk, veel van de mensen met wie ik problemen heb, hebben een een ontzettende plaat voor hun harses, hebben weinig tot geen vermogen tot zelfrelativering en/of worden gekenmerkt door een ongekende zelfoverschatting. Het is heel fijn om die mensen een beetje te prikken.
Aha!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Aangezien ze Surinaams is zou het natuurlijk best kunnen dat er een heel klein beetje chinees of hindoestaans in haar bloed zit.
Dat is deze:quote:Op woensdag 26 november 2008 22:43 schreef wyccie het volgende:
Aha!
[insert] Sherlock Holmes-smiley[/insert]
Niemand van mijn collega's weet wie ik op Fok! ben. Dat wil ik zo houden, vandaar geen anekdotes.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ook. Maar als iemand zou vertellen dat hij/zij op FOK! zat, dan zou ik mijn mond houden. En mocht een collega mij hier zogenaamd 'ontdekken', dan ontken ik bij hoog en bij laag dat ik het daadwerkelijk ben.
Het is me ook te doen om het vermaak.quote:Je bereikt er niks mee
Er zijn meer domme dan slimme mensen.quote:, want dat soort mensen is gewoon een beetje dom.
Misschien ooit, als de rollen omgedraaid zijn.quote:Dus dat kwartje gaat helemaal niet vallen.
Ik wilde er eentje met een vergrootglas. Volgens mij is die er wel, maar ik weet nooit hoe ik moet zoeken. (.......quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is deze:Dat lijkt best op man met pijp.
Nu snap ik het. Heel goed. Wel jammer voor ons.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Niemand van mijn collega's weet wie ik op Fok! ben. Dat wil ik zo houden, vandaar geen anekdotes.
Tell me about itquote:Er zijn meer domme dan slimme mensen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde er eentje met een vergrootglas. Volgens mij is die er wel, maar ik weet nooit hoe ik moet zoeken. (.......)
Hij is goed, hè. Ik heb er nog veel meer gevonden, ik zeg lekker niet waarquote:
Alweer?!?!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Wickedangel doet vast wel een nieuw plaatje.
Ik heb veel beter speurwerk verricht.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij zat er het dichtste bij.
Dan krijg jij een lollyquote:Op woensdag 26 november 2008 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb veel beter speurwerk verricht. [ afbeelding ]
Premquote:Op woensdag 26 november 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nu NL2 op de achtergrond. Klinkt heel vervelend.
Mag ik appelsmaak?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan krijg jij een lolly
[ afbeelding ]
Nee. Wel een generatiegenote, al moet ik dat even Googlen.quote:
Natuurlijk niet, dat zie je toch.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Aziatische voorouders, zeker?
Dat is goed!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik bedoelde trouwens Shirley MacLaine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |