sjezus wat overdreven...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het drie keer niets. Als ik ooit zo word mogen ze me opknopen
dat is wel normaal voor een vrouw van eind 20.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:31 schreef Jojoortje het volgende:
Vervolg van Een dik meisje zijn (denk ik)
Best een interessante discussie hehe![]()
Vooral op de vraag 'Wat is dik?' zijn de meningen erg verdeeld
[ afbeelding ]
Dit dik? Of lekker gevuld? Of normaal?
Normaal? Vrij dik hoor, dikke klauwen, bovenbenen en ook zon kop+ haar dat dikke wijven altijd hebbenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
sjezus wat overdreven...
vrouw in de op ziet er normaal uit...
Wat vind je van haar tieten dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Normaal? Vrij dik hoor, dikke klauwen, bovenbenen en ook zon kop+ haar dat dikke wijven altijd hebben
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:33 schreef Hephaistos. het volgende:
Plaatje in OP vind ik niet dik hoor
Tieten zijn wel goed... een beetje J vormig (veel van onder zeg maar) dus dat is niet helemaal perfectquote:Op woensdag 26 november 2008 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat vind je van haar tieten dan?
En wat nou als een kerel max 60 kg kan optillen?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En je moet meisjes op kunnen tillen
Dan is et een pussyquote:Op woensdag 26 november 2008 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En wat nou als een kerel max 60 kg kan optillen?
Dan moet ze 60 kg wegen...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En wat nou als een kerel max 60 kg kan optillen?
kan bij het meisje uit de OP toch makkelijkquote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Die weegt toch redelijk veel hoor ... 80-90 kilo?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan bij het meisje uit de OP toch makkelijk
Uit onderzoek is gebleken dat zodra stelletjes samenwonen de man dunner wordt en de vrouw dikker. Dus dat is niet zo raar.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:49 schreef Fakkan het volgende:
Af en toe zie je weleens van die stelletjes waarbij de vrouw gewoon vadsig is en de man lang en heel erg slank. Andersom kom ik ze nooit tegen.
Van de ARBO mag je max. 23 kg. tillen.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[fokmodus] Minimaal 150 kilo gekquote:Op woensdag 26 november 2008 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoeveel kun jij max. optillen?
als ze 1.80 is wel ja... maar als ze 1.60 is niet...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die weegt toch redelijk veel hoor ... 80-90 kilo?
Joah daar tussen in denk ik ook jaquote:Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die weegt toch redelijk veel hoor ... 80-90 kilo?
Dus als je met je chick in bed ligt en je wilt haar even optillen om haar even goed te leggen voor doggystyle dan zeg je tegen haar schatje wil je alsjeblieft even omdraaien? Ik mag van de arbo niet meer dan 23 kilo tillen?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van de ARBO mag je max. 23 kg. tillen.
Maar ja, met meisjes die 23 kg. wegen mag je wettelijk gezien niet meer doen dan ze optillen.
Hm ja nu je het zegt ik ook wel, maarja zo romantisch optillen? neequote:Op woensdag 26 november 2008 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ze 1.80 is wel ja... maar als ze 1.60 is niet...
en ik til 80 a 90 kg ook gewoon hoor
Sterke BCCquote:Op woensdag 26 november 2008 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ze 1.80 is wel ja... maar als ze 1.60 is niet...
en ik til 80 a 90 kg ook gewoon hoor
Ze heeft nu al een goed gevulde buik plus dijenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joah daar tussen in denk ik ook ja
Ben het wel eens met de mensen die zeggen: Er moet niet nog 10-20 kg er bij op komen, want dan wordt het echt te veel
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dus als je met je chick in bed ligt en je wilt haar even optillen om haar even goed te leggen voor doggystyle dan zeg je tegen haar schatje wil je alsjeblieft even omdraaien? Ik mag van de arbo niet meer dan 23 kilo tillen?
ja dat is een zwaaiende frankfurter!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens...
Die chick in mn FoBo is wel veul te dik
Maar ze blijft wel leip
Nee, kijkt de arbo mee als je haar optilt danquote:Op woensdag 26 november 2008 14:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kijkt de arbo met je mee ofzo als jij ligt te krikken???
ik knip gewoon met mijn vingers en ze weet meteen wat er verlangt wordt!
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die vrouwen met een buikje lelijk vinden
[ afbeelding ]
JaaaZe moet nog meer afvallen hoor. Ik zie een buikje
dude dat tussen die borsten vind ik zoooo lelijk!!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:Op woensdag 26 november 2008 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd zon lame ass excuus... er is nog een middenweg... jij zit daar geloof ik ook inquote:Op woensdag 26 november 2008 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar serieus... daar zie je echt een lelijk buikje terwijl het mens al zo graat mager is.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |