bronquote:Dries wint in poll's van Gordon
Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen van m'n grote vriend Gordon. Om eerlijk te zijn had ik dat ook niet verwacht, waarschijnlijk zal hij binnenkort wel weer om de hoek komen met een valse opmerking (ben niet anders gewend).
Heb gisteren vele steun betuigingen ontvangen van collega-artiesten en fans die het prettig vinden dat Gordon's mond een keer gesnoerd wordt. Het doet mij ook goed dat ik op de meeste poll's getipt wordt als winnaar. Bij geenstijl/spits versla ik Gordon zelfs met meer dan 2000 stemmen. (Poll Geen Stijl/ Spits Nieuws)
Heb natuurlijk zelf ook meerdere malen proberen te stemmen maar helaas kon dat slechts 1x anders was ik de hele nacht blijven stemmen![]()
Kort maar krachtig, ik voel me als winnaar uit de bus komen en zal de strijd doorzetten tegen de draak!
Gordon I love you,
liefs Dries
quote:Heb natuurlijk zelf ook meerdere malen proberen te stemmen maar helaas kon dat slechts 1x anders was ik de hele nacht blijven stemmen
mees-ter-lijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
"Dries, ik krijg de naam van de overledene door...het begint met een S... nee, een C.. Ja! Een C....
...Caro...nee, Carly...Carry...Carrie...."
(...)
"Carrière?"
Kan ook niet anders met zo'n usernamequote:
quote:Dries Roelvink wil voor NL naar Euro Songfestival!
Dit bericht is geplaatst op 28-05-2009 om 14:35:00
Dries Roelvink vertelt Primeurjagers dat hij graag voor NL naar het Euro Songfestival wil. Volgens Dries zat niemand...
op de Toppers te wachten. "Ach, iedereen dacht in Moskou dat het een komische act was. Ja, dan ben je eigenlijk al kansloos. Ik wil nu wel gaan. Kijk, mij kennen ze in het buitenland niet.
Hier in NL heeft iedereen een mening over mij en dat hebben ze in het buitenland niet. Ik denk dat ik daarom wel een kans maak. Ook dit jaar was ik door de NOS benaderd om mee te doen.
Toen Gerard afhaakte bij de Toppers zat de NOS met de handen in het haar. ZIj hebben toen, zover ik weet, Anouk en mij gepolst voor deelname aan het Euro Songfestival in Moskou.
Dat is niet doorgegaan omdat de Toppers toch naar Moskou gingen. Daarom moet ik volgend jaar maar eens echt een kans krijgen. Wanneer ik in het buitenland optreedt krijg ik altijd goede recensies.
Ik zou dan graag een liedje willen zingen ala Johnny Logan, die voor Ierland meerdere malen het Songfestival won. Zo'n serieus liedje. Dus geen kermis, maar gewoon een goed nummer. De NOS kan me bellen
quote:Dries Roelvink wil naar Songfestival
Showbizz - door Moniek (moniek2006) op 22-10-2007 @ 18:49
Zanger Dries Roelvink wil naar het Eurovisie Songfestival. De 48-jarige volkszanger heeft zich bij de NOS gemeld met de mededeling dat hij graag de eer van Nederland wil verdedigen. Dat deed hij nadat Gerard Joling van deelname afzag.
Roelvink wil mee doen op advies van zijn goede vriend en adviseur Ben Kramer. Die goede vriend van hem vertegenwoordigde Nederland in 1973 op het songfestival met het nummer 'De oude muzikant'. De zonnebankgebruinde god wil een Engelstalig liedje à la Johnny Logan zingen, die drie keer heeft gewonnen. "Ik wil gewoon een mooi en puur liedje zingen. Zonder enorme dansgroepjes achter me en met ander ingewikkeld gedoe," aldus Roelvink.
De NOS heeft zijn belangstelling voor kennisgeving aangenomen. Roelvink hoopt dat John Ewbank een geschikt liedje voor hem wil schrijven, al zal hij zelf ook meerdere componisten en tekstschrijvers benaderen. Roelvink staat 28 januari in Ahoy met een avondvullend concert. Zijn nieuwe single 'Doktersroman' kwam vandaag binnen op acht in de Single Top 100.
quote:05-06-2009 12:35:35
DRIES SCHRIJFT EEN BIOGRAFIE
Dries Roelvink gaat een biografie schrijven over niemand minder dan zichzelf.
Vorig jaar maakte Dries al een film, nu gaat hij zijn levensverhaal op papier zetten. Dit meldt Spitsnieuws.nl
Aangezien Dries niet zo handig is met de computer schrijft hij zijn herinneringen met pen op papier. Iemand anders herschrijft de verhalen van de zanger op de computer.
Hij heeft al wat hoofdstukken aan vrienden laten lezen, en die zijn allemaal enthousiast. Rond de feestdagen zal het boek in de winkel liggen.
handig, altijd leuk voor bij/in de open haardquote:Op zondag 7 juni 2009 16:52 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft al wat hoofdstukken aan vrienden laten lezen, en die zijn allemaal enthousiast. Rond de feestdagen zal het boek in de winkel liggen.
Ole IK kan niet wachten, dat snap je zeker wel...quote:
Psies!!!quote:
bronquote:Scheiding Dries Roelvink definitief
van onze redactie
AMSTERDAM - Dries Roelvink heeft de knoop doorgehakt. De zanger gaat scheiden van zijn Lucienne.
"Het gaat echt niet meer", laat Dries weten aan RTL Boulevard. "We zijn er samen uit dat een scheiding nu de beste oplossing is."
De twee zijn vorige week bij een advocaat geweest. Ze willen alles zo snel mogelijk afhandelen en hun huis in Landsmeer verkopen. Lucienne gaat op zoek naar een ander stulpje in de regio Waterland. Dries is van plan om naar Amsterdam te verhuizen. Ze gaan een omgangsregeling voor de kinderen treffen.
Zij is lesbisch heb ik weleens gehoordquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Elounda het volgende:
Geen overspel in het spel???
Dat is dé trend tegenwoordig..
Maar maar dat wist Dries al toen ze gingen trouwen...quote:
Wat een triest figuur is 't toch ookquote:"Ik heb drie vrouwen ontmoet uit wie ik kan kiezen. Het zijn verschillende types, maar ze zijn alle drie rond de 35, dus zo'n 15 jaar jonger dan ik",
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |