quote:Op woensdag 26 november 2008 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja dit is een cerror approved topic
[ afbeelding ]
Tong80 inhalenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
denk er eens over na?
fokken heeft geen zin .. tenzij je in je eentje fok wil volspammen
waarom?quote:
Waarom zou je alle krasloten jatten, terwijl je alle kassa's leeg kunt halen?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:03 schreef crazy987 het volgende:
dus de wijven staan ook stil ?
eensch eventjes wat leuke fotokiekjes maken van naakte vrouwen dan
en natuurlijk wat portomonees rollen enzo, electronica meenemen
alle krasloten jatten enzo
jeweesch
scherpe observatiequote:Op woensdag 26 november 2008 14:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Waarom zou je alle krasloten jatten, terwijl je alle kassa's leeg kunt halen?
aangezien als je te veel cash hebt het ook wel opvaltquote:Op woensdag 26 november 2008 14:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Waarom zou je alle krasloten jatten, terwijl je alle kassa's leeg kunt halen?
Tekenen? ptsssquote:Op woensdag 26 november 2008 14:12 schreef Oksel het volgende:
Ja, veel vrouwen naakt fotograferen
Er is een film over een jongen die dit meemaakt door een slaapziekte.. hij werkt in een supermarkt, kleed de dames uiten tekent ze. Iemand?
gewoon foto's makenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:12 schreef Oksel het volgende:
Er is een film over een jongen die dit meemaakt door een slaapziekte.. hij werkt in een supermarkt, kleed de dames uiten tekent ze. Iemand?
ja maar.... stel je vraagt het je af... en daar ben je 23 uur mee bezig... en dan ineens ploop... is alles weer normaal... dan heb je er geen misbruik van gemaakt?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:08 schreef c0nd0r het volgende:
Weet je überhaupt dat de tijd ooit weer gaat lopen?
Anders heb je ook niets aan geld e.d.
Daarbij; als de tijd stilstaat zou ik proberen uit te vinden waarom ik dan niet stilsta
cashbackquote:Op woensdag 26 november 2008 14:12 schreef Oksel het volgende:
Dat doe ik iedere dag al dusquote:Op woensdag 26 november 2008 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar.... stel je vraagt het je af... en daar ben je 23 uur mee bezig... en dan ineens ploop... is alles weer normaal... dan heb je er geen misbruik van gemaakt?
stil staan = stil staan .. niet dezelfde dag opnieuwquote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef BroesWillems het volgende:
dus echt stil staan? niet zoals in Groundhog Day?
hendig idee!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:24 schreef Addict1337 het volgende:
Naar de belastingdienst gaan, en alles in de fik zetten (uitzuigers)
Hmm, toen ik je vriendin batste van het weekend zei ze nog dat je het nooit langer dan 2 minuten uithieldquote:
Technisch gezien als je haar dan neukt terwijl de tijd stil staat hou jij het nog korter uitquote:Op woensdag 26 november 2008 16:08 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hmm, toen ik je vriendin batste van het weekend zei ze nog dat je het nooit langer dan 2 minuten uithield
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:04 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij is het onmogelijk om iets mede te nemen als de tijd stil staat, want dan zit alles als het ware vastgeplakt/gevroren. Dus je kunt eigenlijk alleen maar stil blijven zitten.
Tja, dat dacht ik dus eigenlijk ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:04 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij is het onmogelijk om iets mede te nemen als de tijd stil staat, want dan zit alles als het ware vastgeplakt/gevroren. Dus je kunt eigenlijk alleen maar stil blijven zitten.
Ik heb ook nooit getest of het met mijn hoofd naar beneden van een flat afspringen schade aan mijn schedel zal veroorzaken. Toch vermoed ik dat wel.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En dit heb je natuurlijk getest....
Volgens mij is het ook stikdonker en ijskoud.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Tja, dat dacht ik dus eigenlijk ook.
Kassa's openen, dingen in de fik steken, scheuren op de snelweg, het zit er allemaal niet in, omdat beweging nu eenmaal samenhangt met tjid. Apparaten werken ook niet, dus misschien dat dat tekenen van vrouwen niet eens zo gek bedacht was.
IJskoud hoeft niet, want je geeft geen warmte meer af aan je omgeving en aangezien de tijd voor jou zelf niet stilstaat, zou je in je eigen lichaam nog steeds warmte kunnen transporteren. Ik denk eerder dat je een probleem met oververhitting krijgt door zelfs alleen maar te bewegen.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook stikdonker en ijskoud.
Slecht voorbeeld..... Is al vele malen in de praktijk voorgekomen dat van flat springen niet bevorderlijk is voor je schedel. Je weet dus gewoon dat je dat niet moet doen.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit getest of het met mijn hoofd naar beneden van een flat afspringen schade aan mijn schedel zal veroorzaken. Toch vermoed ik dat wel.
En dat is ook wat de denkende mens onderscheidt van de aap. Het vermogen om zich iets voor te stellen zonder het eerst proefondervindelijk te moeten ondergaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |