quote:Op woensdag 26 november 2008 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit op tv een aflevering van Beter in bed gezien ofzo. De sextherapeute die zo'n stel moest helpen, zei op een gegeven moment tegen die vrouw: "Het is zonde om te slikken, want er gaan dan heel veel vitaminen en mineralen verloren. Je kunt het beter in een bakje doen, in de koelkast zetten, en dan als gezichtsmasker gebruiken!"
I mean:
Bukakkequote:Op woensdag 26 november 2008 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit op tv een aflevering van Beter in bed gezien ofzo. De sextherapeute die zo'n stel moest helpen, zei op een gegeven moment tegen die vrouw: "Het is zonde om te slikken, want er gaan dan heel veel vitaminen en mineralen verloren. Je kunt het beter in een bakje doen, in de koelkast zetten, en dan als gezichtsmasker gebruiken!"
I mean:
Precies. En comfort gaat voor alles, natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan is het tenminste nog lekker warm ook
Golden showers is weer heel iets anders, Klutsquote:Op woensdag 26 november 2008 13:33 schreef Kluts het volgende:
Altijd dat gezeik van mannen die in het gezicht willen spuiten, en dan ook dat gezeik van vrouwen die dat dan weer vies enzo vinden. Zijn geloof ik ook al 2423 topics over.
Dat weet ik, als ik het daarover gehad had, dan had ik wel in het gezicht zeiken gezegd.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Golden showers is weer heel iets anders, Kluts
Vandaar dat je vrijgezel bent en in dit topic post.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:34 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, even naar aanleiding van een opmerking in het vorige deel:
wat is die fascinatie van vrouwen voor mannen met donker haar en donkere ogen toch?![]()
* RealZeus heeft blond haar en blauwe ogen.
Dat is compensatie omdat die mannen meestal klein zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:34 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, even naar aanleiding van een opmerking in het vorige deel:
wat is die fascinatie van vrouwen voor mannen met donker haar en donkere ogen toch?![]()
* RealZeus heeft blond haar en blauwe ogen.
tbh, is ook maar weinig aan toch.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:33 schreef Kluts het volgende:
Altijd dat gezeik van mannen die in het gezicht willen spuiten, en dan ook dat gezeik van vrouwen die dat dan weer vies enzo vinden. Zijn geloof ik ook al 2423 topics over.
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is compensatie omdat die mannen meestal klein zijn.
Oh wacht. Ik heb je fobo bekeken. Ik heb nu een andere theorie.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef Kreator het volgende:
Vandaar dat je vrijgezel bent en in dit topic post.
Waarom ben jij precies vrijgezel dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vandaar dat je vrijgezel bent en in dit topic post.
En dat weet ik dan weer welquote:Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat weet ik, als ik het daarover gehad had, dan had ik wel in het gezicht zeiken gezegd.
God heeft geen binding nodig.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom ben jij precies vrijgezel dan?
in dr gezicht?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
En dat weet ik dan weer welHad even zin om te zeiken
De niet westerse/cuacasische man heeft al snel donker haar en donkere ogen. En die mannen zijn redelijk vaak (die paar kolossale negers even buiten beschouwing gelaten) kleiner dan de westerse man, type viking met blond haar en blauwe ogen.quote:
Is bij een man ook wel mooiquote:Op woensdag 26 november 2008 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Zwart haar en blauwe ogen.
bij een vrouw dus....
Ik ken genoeg mannen met donker haar en donkere ogen zijn die geen dwergen zijn hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 13:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
De niet westerse/cuacasische man heeft al snel donker haar en donkere ogen. En die mannen zijn redelijk vaak (die paar kolossale negers even buiten beschouwing gelaten) kleiner dan de westerse man, type viking met blond haar en blauwe ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |