quote:Op woensdag 26 november 2008 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit op tv een aflevering van Beter in bed gezien ofzo. De sextherapeute die zo'n stel moest helpen, zei op een gegeven moment tegen die vrouw: "Het is zonde om te slikken, want er gaan dan heel veel vitaminen en mineralen verloren. Je kunt het beter in een bakje doen, in de koelkast zetten, en dan als gezichtsmasker gebruiken!"
I mean:
Bukakkequote:Op woensdag 26 november 2008 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit op tv een aflevering van Beter in bed gezien ofzo. De sextherapeute die zo'n stel moest helpen, zei op een gegeven moment tegen die vrouw: "Het is zonde om te slikken, want er gaan dan heel veel vitaminen en mineralen verloren. Je kunt het beter in een bakje doen, in de koelkast zetten, en dan als gezichtsmasker gebruiken!"
I mean:
Precies. En comfort gaat voor alles, natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan is het tenminste nog lekker warm ook
Golden showers is weer heel iets anders, Klutsquote:Op woensdag 26 november 2008 13:33 schreef Kluts het volgende:
Altijd dat gezeik van mannen die in het gezicht willen spuiten, en dan ook dat gezeik van vrouwen die dat dan weer vies enzo vinden. Zijn geloof ik ook al 2423 topics over.
Dat weet ik, als ik het daarover gehad had, dan had ik wel in het gezicht zeiken gezegd.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Golden showers is weer heel iets anders, Kluts
Vandaar dat je vrijgezel bent en in dit topic post.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:34 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, even naar aanleiding van een opmerking in het vorige deel:
wat is die fascinatie van vrouwen voor mannen met donker haar en donkere ogen toch?![]()
* RealZeus heeft blond haar en blauwe ogen.
Dat is compensatie omdat die mannen meestal klein zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:34 schreef RealZeus het volgende:
wat is die fascinatie van vrouwen voor mannen met donker haar en donkere ogen toch?![]()
tbh, is ook maar weinig aan toch.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:33 schreef Kluts het volgende:
Altijd dat gezeik van mannen die in het gezicht willen spuiten, en dan ook dat gezeik van vrouwen die dat dan weer vies enzo vinden. Zijn geloof ik ook al 2423 topics over.
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is compensatie omdat die mannen meestal klein zijn.
Oh wacht. Ik heb je fobo bekeken. Ik heb nu een andere theorie.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef Kreator het volgende:
Vandaar dat je vrijgezel bent en in dit topic post.
Waarom ben jij precies vrijgezel dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vandaar dat je vrijgezel bent en in dit topic post.
En dat weet ik dan weer welquote:Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat weet ik, als ik het daarover gehad had, dan had ik wel in het gezicht zeiken gezegd.
God heeft geen binding nodig.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom ben jij precies vrijgezel dan?
in dr gezicht?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
En dat weet ik dan weer welHad even zin om te zeiken
De niet westerse/cuacasische man heeft al snel donker haar en donkere ogen. En die mannen zijn redelijk vaak (die paar kolossale negers even buiten beschouwing gelaten) kleiner dan de westerse man, type viking met blond haar en blauwe ogen.quote:
Is bij een man ook wel mooiquote:Op woensdag 26 november 2008 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Zwart haar en blauwe ogen.
bij een vrouw dus....
Ik ken genoeg mannen met donker haar en donkere ogen zijn die geen dwergen zijn hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 13:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
De niet westerse/cuacasische man heeft al snel donker haar en donkere ogen. En die mannen zijn redelijk vaak (die paar kolossale negers even buiten beschouwing gelaten) kleiner dan de westerse man, type viking met blond haar en blauwe ogen.
Daar valt over te praten.quote:
Ach, af en toe lekker generaliseren doe ik nog wel eensquote:Op woensdag 26 november 2008 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mannen met donker haar en donkere ogen zijn die geen dwergen zijn hoor
Da's nu al de 2e aanbieding van JB, K. Schiet eens opquote:
Irritant is dat hè, die mensen die overal omheen draaien.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:45 schreef Ripley het volgende:
Da's nu al de 2e aanbieding van JB, K. Schiet eens op
Wat een generalisatie, waar staat dat alle vrouwen mannen met donker haar en donkere ogen willen?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:34 schreef RealZeus het volgende:
Ik vond het zelf ook wel opvallen...quote:Op woensdag 26 november 2008 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's nu al de 2e aanbieding van JB, K. Schiet eens op
Neuken Krea?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Irritant is dat hè, die mensen die overal omheen draaien.
Vertel!!quote:Op woensdag 26 november 2008 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik heb je fobo bekeken. Ik heb nu een andere theorie.
Je weet niet wat je mist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Sorry, ik was het woordje sommige vergeten.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een generalisatie, waar staat dat alle vrouwen mannen met donker haar en donkere ogen willen?
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist!Flink op haar tong bijt, zou bijna iets minder liefs plaatsen. Dat kan ik niet maken he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet wat je wilde zeggen...quote:Op woensdag 26 november 2008 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Flink op haar tong bijt, zou bijna iets minder liefs plaatsen. Dat kan ik niet maken he.
Hou je vooral niet in. Het is zo'n dag.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
Flink op haar tong bijt, zou bijna iets minder liefs plaatsen. Dat kan ik niet maken he.
Valt volgens mij reuze mee.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sorry, ik was het woordje sommige vergeten.
Maar het valt me wel op: veel vrouwen vallen op mannen met donker haar en donkere ogen.
Misschien. misschien.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wilde zeggen...
PM maar
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist!Hebben jullie het met elkaar gedaan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
dan schept gewoon een vrouw, die hij daarna weer on-scheptquote:Op woensdag 26 november 2008 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel af en toe een verzetje?
Beetje jammer idd. Door al die aanbiedingen elke dag zie ik door de bomen de clit niet meer. Dat gaat wel vervelen.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hoofd ziet eruit alsof het geen kreukelzone meer heeft na een frontale botsing.
ach gutquote:Op woensdag 26 november 2008 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje jammer idd. Door al die aanbiedingen elke dag zie ik door de bomen de clit niet meer. Dat gaat wel vervelen.
Het moet bij je passen inderdaad.quote:
Je weet wat ik bedoel toch? Als een normaal persoon zeg maar de ene hand op het voorhoofd zet en de andere op de kin en dan naar elkaar toe samendrukken. Dat heb jij standaard.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel toch? Als een normaal persoon zeg maar de ene hand op het voorhoofd zet en de andere op de kin en dan naar elkaar toe samendrukken. Dat heb jij standaard.
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel toch? Als een normaal persoon zeg maar de ene hand op het voorhoofd zet en de andere op de kin en dan naar elkaar toe samendrukken. Dat heb jij standaard.
Als ie echt wil kan ie best aardig zijn tegen andere mensen hoor, Probleem is alleen dat ie niet zo heel vaak wil Heb je wel vaker met mensen die denken dat ze god zijn. Meestal trekt het wel bij als ze een pilletje onder de tong hebben gekregenquote:
Zeggen dat jij aardig kan zijn heeft dat effect wel vaker. Massaal ongeloof resulteert.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:33 schreef Kreator het volgende:
Topickiller.
Ja, ik was even m´n kin van m´n schoenen aan het rapen.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeggen dat jij aardig kan zijn heeft dat effect wel vaker. Massaal ongeloof resulteert.
Wat zijn we een goed team dan he.. Jij plaatst iets bruuts, zonder al te veel moeite. Ik vertel dat je aardig kan zijn en het topic gaat dood. Op deze manier hebben we geen moderators meer nodigquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat zijn we een goed team dan he.. Jij plaatst iets bruuts, zonder al te veel moeite. Ik vertel dat je aardig kan zijn en het topic gaat dood. Op deze manier hebben we geen moderators meer nodig
Ze liggen allemaal casual met elkaar te sexen denk ik.quote:
Ik in elk geval niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze liggen allemaal casual met elkaar te sexen denk ik.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 18:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze liggen allemaal casual met elkaar te sexen denk ik.
Ja doe ik ook maar iets te casualquote:
Dus je bent aan het downloaden geslagenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Mogguh,
Gisteravond zo’n 3 dagen premium account bij Rapidshare genomen, want ik vond nml. een hele verzameling links van CDs die ik wilde hebben.
Ik kan nu weer even een maand of wat vooruit wat muziek betreft.
*geeft een bak gruwelijk sterke espresso aan kwaak*quote:Op donderdag 27 november 2008 09:33 schreef kwaakvaak het volgende:
Morge....![]()
Ontploffings gevaar, dodeijk slecht geslapen afgelopen nacht!
Zo eentje waarbij het lepeltje rechtop blijft staan in het kopje natuurlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 09:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
*geeft een bak gruwelijk sterke espresso aan kwaak*
Kost 4,5 euro voor 3 dagen.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus je bent aan het downloaden geslagengratis die eerste 3 dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |