quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:58 schreef Miss_S het volgende:
Help! inpakken is helemaal niet leuk
Waarom altijd die stress voor vakantie....
Dat is wel weer waarquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Joh...gewoon genoeg ondergoed meenemen en de rest daar halen
Een pond is tegenwoordig toch geen drol meer waard
![]()
Riep hier iemand wat over brownies en chocolademelk? Wel met slagroom he?quote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Moet je roepen dat je warme choco en brownies hebt, zijn ze zo weer terug.
[ afbeelding ]
Die warme choco mag je houden, maar brownies...quote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Moet je roepen dat je warme choco en brownies hebt, zijn ze zo weer terug.
[ afbeelding ]
Tuurlijk!quote:Op maandag 22 december 2008 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Riep hier iemand wat over brownies en chocolademelk? Wel met slagroom he?
Beterquote:
Ik ZOU vandaag mijn eerste vakantiedag hebben, maar ik moest nog terug voor een overlegje van anderhalf uur, maar dat werd dus een hele dag.quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
Beter![]()
![]()
Iemand nog leuke plannen de komende dagen? Ik heb vandaag mijn eerste vakantiedag gehad en het bevalt me uitstekend
Wat is er morgennacht in Breda dan? Oh...wacht ff..... Serious Request? Het Glazen Huis dat opengaat?quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik ZOU vandaag mijn eerste vakantiedag hebben, maar ik moest nog terug voor een overlegje van anderhalf uur, maar dat werd dus een hele dag.
Anyway, ik zit er serieus over te denken om morgennacht in Breda te gaan kijken.
Nee, dat is de avond daarna. Maar gewoon gezellig die lui gezelschap houden.quote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is er morgennacht in Breda dan? Oh...wacht ff..... Serious Request? Het Glazen Huis dat opengaat?
Ah okquote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nee, dat is de avond daarna. Maar gewoon gezellig die lui gezelschap houden.
Ik ben vanavond niet de enige: FOK! biedt totaalbedrag SR aan bij Giel in het Glazen Huis!quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah okDoe ze de groeten namens mij
Gezelligquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet de enige: FOK! biedt totaalbedrag SR aan bij Giel in het Glazen Huis!
Met zo'n naam zou ik op z'n minst enigszins argwanend zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenZojuist een fotoboek besteld bij Blurb. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |