quote:Op donderdag 11 december 2008 09:47 schreef Chanty het volgende:
FOT sterft uit
Mijn AT was gewoon nog grijs
Ik probeer het niet eens meer, ik krijg al geen reactie op mijn pogingenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:47 schreef Chanty het volgende:
FOT sterft uit
Mijn AT was gewoon nog grijs
Maar waarschijnlijk wel weer voornamelijk voor mannenquote:If this camera was real, it would be the best camera ever made on earth.
Dat ding is te groot voor vrouwenhandenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:14 schreef EchnaDarr het volgende:
Misschien de nieuwe 1Ds?:
[ afbeelding ]
Bijschrift:
[..]
Maar waarschijnlijk wel weer voornamelijk voor mannen
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:36 schreef Chanty het volgende:
niks is te groot voor een vrouwenhand mits ze het maar graag genoeg wil vasthouden
Je vergeet je breiwerkjequote:Op vrijdag 12 december 2008 18:00 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
En hier ga ik mijn kerstvakantie in doorbrengenZittend voor de kachel, met warme chocolademelk en veel koekjes, een goed boek en een spinnende kat op shoot, naast de kerstboom
Dan heb je een hele kerstvakantie om het te leren. Hier, ik heb alvast wat lesmateriaal voor je opgezocht: http://www.knittinghelp.com/quote:
Vraag me dan nog maar eens naar de link, ik betwijfel dat deze dan nog werkt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef Chanty het volgende:
Ik zal er over 50 jaar eens naar kijken
Dank jequote:Op maandag 15 december 2008 08:10 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog blaast het stof van de SC af
Goedemorgen allemaalSucces vandaag Chanty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |