abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63530758
Zwangerschap en geboorte deel 417

De aanstaande papa's en mama's :

26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
01 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
15 december 2008: Vero-Mama (meisje)
22 december 2008: DJMO en papa_johan (jongen)
24 december 2008: Dakota (meisje)
26 december 2008: Jose81
29 december 2008: _Ingrid_ en Djeez (jongen)

2009
02 januari 2009: Floria
07 januari 2009: kaputwiehund (papa)
08 januari 2009: DolleMina
09 januari 2009: Bass-Miss
11 januari 2009: Diaan en Peaceman (jongen)
12 januari 2009: Estrys en Tubby
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje (jongen)
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
23 januari 2009: Logout (meisje)
23 januari 2009: Jelief (jongen)
26 januari 2009: Jore (jongen)
27 januari 2009: Shaienne
28 januari 2009: Fruppel (meisje)
05 februari 2009: Twarres (papa)
11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
12 februari 2009: h2h2
14 februari 2009: maffemuts
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: Zweefvliegje (was: klonelin) (meisje)
21 februari 2009: Koningin
24 februari 2009: Raissa en milanese (meisje)
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel
25 mei 2009: jostib2nd (papa)
31 mei 2009: Vicky
05 juni 2009: Veraa
06 juni 2009: Mammamia
21 juni 2009: tessie
27 juni 2009: mikoxx
01 juli 2009: Flower-Ti-Amo
06 juli 2009: MeNicole
18 juli 2009: Rabsadani
*** 31 juli 2009: Miss_sly en het_fokschaap ***
03 augustus 2009 Georgette Kloonie

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 27-11-2008 09:34:05 ]
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2008 @ 10:49:10 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63530821
dat soort mensen ken ik ook marlieske, zo heb ik er hier eentje het huis uitgejaagd, die de hele tijd grapjes liep te maken en steeds maar aan mijn stoel zat te schudden, terwijl ik waarschuwde dat dat pijn deed aan mijn rug.. hij bleef doorgaan tot ik hem vierkant de deur uitgevloekt heb.. hij is tot op heden niet meer teruggeweest
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63530875
Hoe is/was dat bij jullie in het begin van de zwangerschap? Was je constant moe, had je veel krampjes of last van andere kwaaltjes? Misselijk, hoofdpijn?

Ik heb vandaag het idee dat het minder is dan bijv. gisteren. En dan begin ik me zorgen te maken, maar is het wel zo dat je je constant rot en zwanger voelt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63530883
Naja ik had vorige keer zoveel zeldzame kwaaltjes die niet standaard bij zwanger zijn hoorde en mensen om me heen bleven maar roepen : Jah dat hoort er gewoon bij dat moet je er maar voor over hebben.... *zucht*

Nu is 1 van die dames zelf zwanger en kotst al weken alles uit haar lijfje.... tja dat hoort er nou bij hé :`(
Mama van Isa en Ties
  woensdag 26 november 2008 @ 10:53:04 #5
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63530917
Meimeltje wat verdrietig! Sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63530950
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:51 schreef miss_sly het volgende:
Hoe is/was dat bij jullie in het begin van de zwangerschap? Was je constant moe, had je veel krampjes of last van andere kwaaltjes? Misselijk, hoofdpijn?

Ik heb vandaag het idee dat het minder is dan bijv. gisteren. En dan begin ik me zorgen te maken, maar is het wel zo dat je je constant rot en zwanger voelt?
ik voel me vaker niet zwanger als wel hoor.... net weer wel toen Isa een enorme stinkbroek had en ik de luieremmer volgespuugd heb
Heb verder eigenlijk ook nergens echt last van deze keer, alleen groeien mijn tieten uit tot maatje pamela en doen ze pijn dat groter worden vind mijn man dus wel super leuk.... maar dat pijn houd in dat hij zijn tengels thuis moet houden.

Maar Miss-Sly maak je geen zorgen hoor zo snel als de kwaaltjes kunnen komen zo snel gaan ze vaak weer weg, het is allemaal met vlagen.
Mama van Isa en Ties
pi_63531006
quote:

Ik heb precies hetzelfde. Mijn misselijkheid en moe is zo goed als weg. En dat vind ik eng. Bij de eerste zwangerschap ha dik dat ook rond deze tijd en toen werd het een miskraam.
Maar zo heel soms word ik me toch een partij misselijk en dan weet ik dat het wel goed zit. Al zegt mijn gevoel toch vaker iets anders!!
Hmm hier heb je natuurlijk weinig aan
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63531014
Oh meimel erg..
Sterkte..

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2008 @ 10:56:53 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63531019
ik was blij vlagen misselijk miss_sly, voelde me zeker niet de hele tijd rot, moe of zwanger. de laatste twee a drie weken wel constant moe, maar dat komt omdat ik slechter slaap met een overdrukke junior, snurkende man en een verstopte neus
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63531217
quote:

Bij mij kon dat ook heel erg per dag wisselen. Zo lag ik de ene dag kotsend boven het toilet en daarna had ik wat dat betreft dagen nergens last van. Ik maakte me er indertijd ook wel zorgen over, maar iemand hier kwam toen met een linkje waarin stond dat kwaaltjes vaak erger zijn als het hcg snel stijgt. Als het een dag later weer minder hard stijgt kunnen de kwaaltjes dus ook weer minder zijn.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63531386
in het "standaard" zwangerschapsklachtenpakket zijn bij mij opgenomen : misselijkheid (tot aan het eind ) vermoeidheid met het gevoel 48 uur te kunnen slapen in 24 uur, en vanaf ongv 25 weken de beroemde maagzuur
het "niet standaard" laten we maar weg
Vooral in het begin van de zwangerschap heb je normaal gesproken last van vermoeidheid en misselijkheid, dit omdat je lichaam moet wennen aan het nieuwe hormoon, zodra je lichaam daar n beetje aan gewend is geraakt nemen vaak de klachten ook af in frequentie en steekt t meer in vlagen de kop op. Vaak hebben mensen die via hormoonbehandelingen zwanger geworden zijn er korter last van omdat hun lichaam de verschillende hormonen al n beetje gewend is. ( geen garantie enzo natuurlijk :p )
Maar als je je zorgen maakt gewoon je gyn/vk bellen daar zijn ze voor.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63531525
Bedankt voor de antwoorden.
MeNicole, nee, dat wil ik liever niet horen, maar het kan natuurlijk wel de realiteit zijn. Hoewel ik me van vorig jaar niet kan herinneren dat ik ongerust ben geweest, terwijl het toen juist fout ging. Misschien was mijn geluk te groot om de realiteit te zien, of misschien was er geen verschil.

texel en maffemuts, allebei jullie dingen klinken ook wel logisch. Dat wat jij zegt, texel, had ik zelf ook al bedacht, maar vroeg me af of dat dan meer wishfull thinking was, maar het kan dus werkelijk. Dat van die hormoonbehandelingen had ik niet bedacht, maar klinkt ook best logisch.

En daarnaast weet ik ook wel dat lang niet iedere zwangere van iedere of uberhaupt van een kwaal last heeft.

* miss_sly kruipt terug op de roze wolk en wacht maar gewoon verder af.
pi_63531529
hier alleen maagzuur.
En ik slaap de laatste dagen slecht..vandaag voor t eerst kuitkramp, mijlpaal!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 26 november 2008 @ 11:21:14 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63531626
miss_sly, het enige dat ik voelde waren een klein beetje gevoelige borsten en dat was na een week ineens weg. Ik was er van overtuigd dat het niet goed zat, moest er zelfs van huilen. Maar de testen bleven positief. En je kent het resultaat.
Ik lees nu hierboven bij meer meiden dit soort dingen, dus het is blijkbaar heel normaal.
pi_63531717
Deed jij dan iedere keer weer een test?
Ik durf dat niet eens Mijn positieve test van zaterdag en de bevestiging van de bloedtest van het ziekenhuis waren prima. En ik zie die testen thuis nog wel liggen, maar dan denk ik: stel je voor ik ga niets doen tot de echo, heb ik iig 2 mooie, zwangere weken gehad
pi_63531751
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
moest er zelfs van huilen.
dat was dan wel weer een teken natuurlijk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63531772
quote:

lurker breekt even in:
Miss-_sly: ik heb negen maanden lang helemaal nergens last van gehad en ben nu de trotse moeder van een heerlijk ventje! (is ook de reden dat ik hier nooit gepost heb, verbaas me elke dag over wat andere zwangeren allemaal te melden hebben over hun zwangerschap.... )

Dus geen zorgen maken hoor, en geniet er maar van dat je geen kwaaltjes hebt!
  woensdag 26 november 2008 @ 11:29:09 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63531817
Ik heb er een stuk of 6 gedaan uiteindelijk geloof ik. En niet allemaal in die eerste week.
Het was voor mij een bevestiging om even te zien of het echt nog zo was omdat ik tot de 12e week moest wachten voor de echo. Die tests waren denk ik van de eerste 3 weken ofzo. Toen wist ik het wel blijkbaar.

Maar ik snap jouw struisvogel-techniek ook wel hoor.
pi_63531941
peterfan, wat lijkt me dat heerlijk!
Ik heb wel wat klachten, pijn aan mijn borsten, vermoeid, slecht slapen, vlagen van misselijkheid, maar vandaag lijkt alles behalve mijn borsten wat minder. Vandaar mijn vraag. Maar goed, ook dat kan dus wisselen, of weggaan en niet terugkomen en toch een goede zwangerschap zijn.

BE, als ik zeker zou weten dat hij positief zou aangeven, zou ik zo weer testen misschien doe ik dat nog wel ook, binnenkort.

Ik ben nog steeds groot voorstander van een klein luikje in je buik waardoor je zelf regelmatig kunt spieken hoe het er binnen allemaal voorstaat
  woensdag 26 november 2008 @ 11:37:26 #20
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63532005
Miss_sly ik zat telkens in me tieten te knijpen of ze wel zeer deden
pi_63532055
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:37 schreef Rottdog het volgende:

Meerdere keren per dag
pi_63532063
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:37 schreef Rottdog het volgende:
Haha, dat deed ik ook! Op een gegeven moment deden ze volgens mij gewoon zeer van het knijpen...
  woensdag 26 november 2008 @ 11:39:39 #23
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63532069
miss_sly: ik ontdekte dat ik zwanger was doordat ik dacht dat ik griep had (en toevallig ook nog steeds niet ongesteld . ) en een paar dagen na de positieve test voelde ik me weer prima. Toen met 8 weken werd ik ineens kotsmisselijk, maar in de tussentijd heb ik nergens last van gehad.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63532327
O ja, en ik heb 8 keer getest...elke week 1 tot aan de echo!
pi_63532352
Ow, ik ben dus gewoon helemaal normaal met mijn rare gedachten, rare lichaam en andere gekke dingen

Thanks, ladies, voel me een stuk beter nu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')