Zo, maar dan met verse boontjes.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, hoe maak je je koriandercouscous klaar?
Pfft, dat vind ik echt idiootquote:Helaas vergoeden wij geen reiskosten voor onze sollicitanten. Wij vergoeden geen reiskosten omdat de sollicitant er zelf voor kiest om op de vacature te reageren en naar ons toe te komen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:05 schreef AKnynke het volgende:
tvp. Zo richting het vriendje, gaan de sneeuw bewonderen! Zal proberen wat foto's te maken voor Anosmie!
Reiskostenvergoeidng voor een solli?!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Had om een reiskostenvergoeding gevraagd voor m'n gesprek in Rotterdam. Krijg ik deze mail terug:
[..]
Pfft, dat vind ik echt idioot.
Ik zou er nooit vanuit gaan dat mijn reiskosten voor een sollicitatie vergoed zouden worden, mits nadrukkelijk vermeld. Voor jou wel kut natuurlijk, aangezien je helemaal naar Rotterdam moest vanuit Groningen des te meer omdat ze je hebben afgewezen vanwege iets wat ze op je cv ook wel hadden kunnen zienquote:Op woensdag 26 november 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Had om een reiskostenvergoeding gevraagd voor m'n gesprek in Rotterdam. Krijg ik deze mail terug:
[..]
Pfft, dat vind ik echt idioot.
De vorige keer kreeg ik wel een reiskostenvergoeding. Zeker als je het niet geworden bent, vind ik het niet meer dan terecht om een reiskostenvergoeding te geven. Ik neem wel de moeite om daar helemaal naartoe te komen hoor. Stel nou dat ik de ideale kandidaat was geweest en ik had geen zin om daar naartoe te gaan omdat het te duur is. Dan waren ze dé kandidaat misgelopen, omdat zij per se geen reiskostenvergoeding willen uitbetalen. Als ik regelmatig sollicitaties heb in het westen wordt het nog een duur grapjequote:Op woensdag 26 november 2008 11:13 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Reiskostenvergoeidng voor een solli?!
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord..
En ik ben het met de mail eens. Dergelijke reiskosten zie ik als een investering in je carrière. Sorry Vikje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |