Haha ja daar heb je dan ook gelijk inquote:Op woensdag 26 november 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja te erg voor woorden toch
alleen heeft ie zelf gezegd alle delen singstar te willen hebben
nou dan krijgt ie abba ook
ja zodat ik niet weer van de trap af flikker.. maar ja.. dat zal wel lukkenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar als je van de trap dendert dan is het wel verstandig om dat even in de gaten te houden
hihi dankquote:Op woensdag 26 november 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja daar heb je dan ook gelijk in
Nee een oudequote:
Ik hoop dat dan maar voor jequote:Op woensdag 26 november 2008 09:06 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja zodat ik niet weer van de trap af flikker.. maar ja.. dat zal wel lukken
mogge BCCquote:Op woensdag 26 november 2008 09:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge... moet ff wat dingen regelen maar ben zo weer terug
ach.. ik ga niet weer met een doos en 2 tassen tegelijkertijd van de trap aflopen binnenkortquote:Op woensdag 26 november 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoop dat dan maar voor je
leuk he, filesquote:Op woensdag 26 november 2008 09:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Verdomme, te laat
morgen iedereen
nee dat niet, net te laat om vorige topic te sluitenquote:
Failed, you hasquote:Op woensdag 26 november 2008 09:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee dat niet, net te laat om vorige topic te sluiten
Ooow wel zo verstandigquote:Op woensdag 26 november 2008 09:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach.. ik ga niet weer met een doos en 2 tassen tegelijkertijd van de trap aflopen binnenkortdus dat moet wel lukken dacht ik zo
ik had er bijna 4 op een rijquote:
epix failzquote:Op woensdag 26 november 2008 09:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee dat niet, net te laat om vorige topic te sluiten
later Pquote:Op woensdag 26 november 2008 09:13 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. nu echt tijd om te werken.. tot later mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |