Haha ja daar heb je dan ook gelijk inquote:Op woensdag 26 november 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja te erg voor woorden toch
alleen heeft ie zelf gezegd alle delen singstar te willen hebben
nou dan krijgt ie abba ook
ja zodat ik niet weer van de trap af flikker.. maar ja.. dat zal wel lukkenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar als je van de trap dendert dan is het wel verstandig om dat even in de gaten te houden
hihi dankquote:Op woensdag 26 november 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja daar heb je dan ook gelijk in
Nee een oudequote:
Ik hoop dat dan maar voor jequote:Op woensdag 26 november 2008 09:06 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja zodat ik niet weer van de trap af flikker.. maar ja.. dat zal wel lukken
mogge BCCquote:Op woensdag 26 november 2008 09:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge... moet ff wat dingen regelen maar ben zo weer terug
ach.. ik ga niet weer met een doos en 2 tassen tegelijkertijd van de trap aflopen binnenkortquote:Op woensdag 26 november 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoop dat dan maar voor je
leuk he, filesquote:Op woensdag 26 november 2008 09:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Verdomme, te laat
morgen iedereen
nee dat niet, net te laat om vorige topic te sluitenquote:
Failed, you hasquote:Op woensdag 26 november 2008 09:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee dat niet, net te laat om vorige topic te sluiten
Ooow wel zo verstandigquote:Op woensdag 26 november 2008 09:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach.. ik ga niet weer met een doos en 2 tassen tegelijkertijd van de trap aflopen binnenkortdus dat moet wel lukken dacht ik zo
ik had er bijna 4 op een rijquote:
epix failzquote:Op woensdag 26 november 2008 09:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee dat niet, net te laat om vorige topic te sluiten
later Pquote:Op woensdag 26 november 2008 09:13 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. nu echt tijd om te werken.. tot later mensen
Bijna... is niet helemaalquote:Op woensdag 26 november 2008 09:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had er bijna 4 op een rij
Ik geef ze groot gelijkquote:Op woensdag 26 november 2008 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Vanmorgen 15 min in een kijkfile gestaan. Oooooooh en kijken dat we deden! Mooi joh! soooooooooooweee!
Stomme mongolen die op de rem trappen om de ramptoerist uit te gaan hangen
Ik zeg ook altijd: Niet helemaal is helemaal nietquote:Op woensdag 26 november 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna... is niet helemaal
[ afbeelding ]
wie dat niet leuk vindt, is van de harde gothic kern.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik ben ook maar eens op 't werk. Moggûh aan iedereen die ondertussen ook weer aanwezig is
Oh en Draakje, ik denk dat je Little Big Planet wel leuk zult vinden
Kut... ik mag niet hot linkenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd: Niet helemaal is helemaal niet
lang leve een motorquote:Op woensdag 26 november 2008 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Vanmorgen 15 min in een kijkfile gestaan. Oooooooh en kijken dat we deden! Mooi joh! soooooooooooweee!
Stomme mongolen die op de rem trappen om de ramptoerist uit te gaan hangen
Ongekend... ik heb geen zinquote:
die jij ook nog niet hebtquote:Op woensdag 26 november 2008 09:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lang leve een motordouw je er gewoon tussendoor
Z'n brommert heeft heus wel een motorquote:Op woensdag 26 november 2008 09:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die jij ook nog niet hebt
Ja maar nog steeds niet met 120 km/hquote:Op woensdag 26 november 2008 09:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lang leve een motordouw je er gewoon tussendoor
Och een beetje lefgozer:quote:Op woensdag 26 november 2008 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds niet met 120 km/h
wedden dat dat kanquote:Op woensdag 26 november 2008 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds niet met 120 km/h
Mwah morgen thuis werkenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mooi, nog 3 dagen en dan klaar
ja lachen, totdat het mis gaatquote:Op woensdag 26 november 2008 09:24 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wedden dat dat kan
m`n broer is getuige (hij reed)
150 tussen een met 50 rijdende file heen
beetje gevaarlijk maar wel lache
kleinigheidjequote:Op woensdag 26 november 2008 09:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja lachen, totdat het mis gaat
Join the clubquote:
ja daar ging ik al wel van uit jaquote:
ik wel, maar dan wel in wat andersquote:
Pff ik heb vandaag erg nergens zin in, zelf niet daarinquote:Op woensdag 26 november 2008 09:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik wel, maar dan wel in wat anders
Succesquote:Op woensdag 26 november 2008 09:39 schreef Crazy-p het volgende:
en iedereen zit nu zeker op de verkeerde pagina te F5en..
ik heb geen zin.. maar ja.. nu maar ff werken ofzo..
mietjequote:Op woensdag 26 november 2008 09:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pff ik heb vandaag erg nergens zin in, zelf niet daarin
Twee te korte nachten en te lange avonden gehad
ik wil er ook wel 1tje voor je hostenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:40 schreef GilaMonyet het volgende:
Weet trouwens iemand een goede gratis phpbb3 forum domain..
Heb forumer al geprobeerd en freeforums werkt niet ofzo
ik slaap maar 1 of 2 uurtjes per nachtquote:Op woensdag 26 november 2008 09:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mietje
ik slaap gemiddeld maar 3-4 uurtjes per nacht
de rest werk ik zowat
Hehe dat is niet nodig hoor,quote:Op woensdag 26 november 2008 09:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik wil er ook wel 1tje voor je hosten
moet je hem alleen zelf opzetten, krijg je wel een subdomeintje
okequote:Op woensdag 26 november 2008 09:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe dat is niet nodig hoor,
Ik probeer beetje phpbb3 te leren..!
(Moet toch wat in me werk tijd doen)
Hehe, thanks.. zal het in me achter hoofdhouden.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
oke
mocht je intresse hebben meld t maar
krijg je wel subdomein met FTP & SQL database
is het bij jou nog glad dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:46 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer
opgestaan en wel en ook ronja alweer uitgelaten
en alweer bijna op mn bek gegaan
van die veradelijke kleine stukje bij de hondenuitlaatstrookquote:Op woensdag 26 november 2008 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is het bij jou nog glad dan?
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van die veradelijke kleine stukje bij de hondenuitlaatstrook
er ligt ook nog wel wat sneeuw maar niet zo heel veel meerquote:Op woensdag 26 november 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoefde niet eens te krabben dus dacht dat het nergens meer glad was
lolquote:Op woensdag 26 november 2008 09:57 schreef GilaMonyet het volgende:
lol vind je eindelijk eentje die werkt
Kan je daar de styles niet aanpassen
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:57 schreef GilaMonyet het volgende:
lol vind je eindelijk eentje die werkt
Kan je daar de styles niet aanpassen
t zit je niet mee!quote:
Nee man.. haha achja moet toch wat doen..quote:
straks heb je 30 forumsquote:
je kan ook om een massage vragenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:16 schreef Crazy-p het volgende:
het is koud.. en ineens doet alles me zeer..
ibuprofen dan maar....
neej dank jequote:Op woensdag 26 november 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan ook om een massage vragen
wat wil je leren dan percies ?quote:
Als dienst wil ik forum skins maken..quote:
quote:
Het gaat niet om doorzettings vermogen.. maar na 5 forums hebben geprobeerdquote:Op woensdag 26 november 2008 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
even veel doorzettings vermogen als ik!
ik ga solliciteren op een leidinggevende functie
ben alleen bang dat ze me te jong vinden met mijn 24 jaartjes
laat je toch gewoon je 6pack even zienquote:Op woensdag 26 november 2008 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
even veel doorzettings vermogen als ik!
ik ga solliciteren op een leidinggevende functie
ben alleen bang dat ze me te jong vinden met mijn 24 jaartjes
Werkt niet.. tenzij die moet solliciteren bij een vrouw..quote:Op woensdag 26 november 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat je toch gewoon je 6pack even zien![]()
als het een kerel is werkt deze waarschijnlijk wat beterquote:Op woensdag 26 november 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als het een kerel is werkt deze waarschijnlijk wat beter
[ afbeelding ]
Grolschquote:Op woensdag 26 november 2008 10:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IT dienstverlenerquote:Op woensdag 26 november 2008 10:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Het gaat niet om doorzettings vermogen.. maar na 5 forums hebben geprobeerd
Allemaal zelfde enzo.. denk ik dta niet mogelijk is tenzij je het zelf host..
Succes, welk bedrijf?!
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:
heb alleen nog maar een mail verzondenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lekker hoor, wanneer heb jeje sollicitatie?
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
waar moet het heen met de wereld
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
met een bierbuik en een snor maak ik denk ik meer kans
Aah, wel beetje in de buurt of moet je weer lekker reizenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb alleen nog maar een mail verzonden
moet je niet met grolsch aan komen zettenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je niet met grolsch aan komen zetten
quote:
wat?quote:
Cp is Manke Nelisquote:
op zeker dat niet aangenomen wordt dan.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lees eens een paar posts terug
want ik ga niet herhalen dat ik heb gezegt :waar moet het heen met de wereld.
dus kun je dat beter terug lezen..
oh wacht
omdat het er in eerste instantie wel goed uit ziet, maar vervolgens niet te zuipen is ?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op zeker dat niet aangenomen wordt dan.
als het nou heineken was , werd je aangenomen en gelijk weer ontslagen
Hahaquote:Op woensdag 26 november 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op zeker dat niet aangenomen wordt dan.
als het nou heineken was , werd je aangenomen en gelijk weer ontslagen
lkkr droogquote:
er van uitgaande dat je bureaustoel wieltjes heeft, kan je gewoon het hele gebouw bereiken ermee ?quote:
uurtjequote:Op woensdag 26 november 2008 10:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aah, wel beetje in de buurt of moet je weer lekker reizen
tenzij je een klootzak of heldquote:Op woensdag 26 november 2008 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er van uitgaande dat je bureaustoel wieltjes heeft, kan je gewoon het hele gebouw bereiken ermee ?
ligt hier overal vloer bedekking.. gaat dus niet zo makkelijk.. gewoon lopen is makkelijkers.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er van uitgaande dat je bureaustoel wieltjes heeft, kan je gewoon het hele gebouw bereiken ermee ?
Hoiquote:
waar een wil is , is een weg Crazy-Pquote:Op woensdag 26 november 2008 10:55 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ligt hier overal vloer bedekking.. gaat dus niet zo makkelijk.. gewoon lopen is makkelijkers.
Good Meuning (van allo alloquote:
Wordt dat herhaald ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Good Meuning (van allo allo)
Good Moaning is het trouwens, maar dan in plat engels.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Good Meuning (van allo allo)
pardon? Klopt ja, ik ben 12quote:Op woensdag 26 november 2008 10:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wordt dat herhaald ofzo?allo allo? Aangezien jij 12 bent ofzo kun je dat nooit kennen
Morguh Mads
maar zo spreek je het niet uit..quote:Op woensdag 26 november 2008 10:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Good Moaning is het trouwens, maar dan in plat engels.
programmeren leer je niet zomaar hequote:Op woensdag 26 november 2008 10:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als dienst wil ik forum skins maken..
Maar heb daar geen kaas van gegeten.. zou opzich wel kunnen designen en laten coden.
Maar wilk dat zelf gaan leren en mijn bedoeling was dus om phpforum te maken.
Skin er op zetten en dan beetje kijken hoe alles in elkaar zit enzo
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lt. Hubert Gruber: You notice I am walking very gingerly.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wordt dat herhaald ofzo?allo allo? Aangezien jij 12 bent ofzo kun je dat nooit kennen
I know.. maar je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
programmeren leer je niet zomaar he
kost veel tijd.
* crazy987 spreekt uit ervaring
Don't cry bitchquote:Op woensdag 26 november 2008 11:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
pardon? Klopt ja, ik ben 12![]()
wat een kut opmerking
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Lt. Hubert Gruber: You notice I am walking very gingerly.
René: Do not tell me you have dynamite in your trousers.
Lt. Hubert Gruber: You should not believe everything you hear, Rene.
Officer Crabtree: God Moaning. The resist-once have accqo-aired a bum. They are going to ex-plod the whaleway brodge.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Officer Crabtree: God Moaning. The resist-once have accqo-aired a bum. They are going to ex-plod the whaleway brodge.
maar ik ben toch een softy volgens jou ?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Don't cry bitch![]()
Stel je niet zo aan
jaquote:Op woensdag 26 november 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar ik ben toch een softy volgens jou ?
wie zegt trouwens dat dit mijn echte profiel is, en dat mijn foto's zijn in mijn fobo.quote:
Ik vind ook lang alles niet leuk hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 11:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ben ik nou echt de enige die niet zo'n fan is van britse humor
dat kan ook..dus je bent of een perverse ouwe vent..of je bent een kleine puberquote:Op woensdag 26 november 2008 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wie zegt trouwens dat dit mijn echte profiel is, en dat mijn foto's zijn in mijn fobo.
Misschien ben ik wel een vieze oude opa die jonge dames wil versieren
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dat kan ook..dus je bent of een perverse ouwe vent..of je bent een kleine puber
what's the difference? Jullie moeten beide een schone luier
ik houdt er echt van.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ben ik nou echt de enige die niet zo'n fan is van britse humor
the young onesquote:Op woensdag 26 november 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik houdt er echt van.
allo allo , young ones, bottom, little britain, ed
Die ken ik niet. Ik ken wel You got servedquote:Op woensdag 26 november 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
the young onesgeweldig vond ik dat
Was nu een stukje have you been served ofzo te kijken met die homo
ja das ook lachen jaquote:Op woensdag 26 november 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dat is ook geweldigquote:Op woensdag 26 november 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 26 november 2008 11:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ik ken wel You got served
hosseling.. your doing it wrong!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wie zegt trouwens dat dit mijn echte profiel is, en dat mijn foto's zijn in mijn fobo.
Misschien ben ik wel een vieze oude opa die jonge dames wil versieren
sorryquote:Op woensdag 26 november 2008 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hosseling.. your doing it wrong!
Meer iets van..quote:Op woensdag 26 november 2008 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hosseling.. your doing it wrong!
morguh slaapkopquote:
Moozzeh!quote:
wrom zit je nu niet op msn?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morguh slaapkop
wilde je gisteren nog iets zeggen op msn?
mijn internet vloog eruit..kut kpn
proxyquote:
www.meebo.com (evt via een proxy?)quote:Op woensdag 26 november 2008 11:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
proxy
geblokkeerd voor het leven
Ja maar... alle mannen hier op FOK! zijn toch grote stoere noeste kerels met een harem van 20 bloedmooie altijd gewillige vrouwen, 2 porches in de garage, een rolls voor de deur en een prive-jacht in het zwembad in de achtertuin?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Meer iets van..
Faking on the intrawebz, ur doing it wrong!
Zullen we het niet meer over msn hebbenquote:
Goeie morgen manquote:Op woensdag 26 november 2008 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morguh slaapkop
wilde je gisteren nog iets zeggen op msn?
mijn internet vloog eruit..kut kpn
Ik ga op het werk via ibuddy om msnquote:Op woensdag 26 november 2008 11:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
proxy
Falerquote:Op woensdag 26 november 2008 11:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zullen we het niet meer over msn hebben
Zoek een andere baan, met betere arbeid voorwaarden (kunnen msn'n etc)quote:Op woensdag 26 november 2008 11:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
proxy
Een succesvolle kreetquote:
stage hequote:Op woensdag 26 november 2008 11:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zoek een andere baan, met betere arbeid voorwaarden (kunnen msn'n etc)
ibuddy, dat klinkt als die irritante pop-up met die paarse aapquote:Op woensdag 26 november 2008 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga op het werk via ibuddy om msnanders kan ik het ook niet
lol.. ben je vrij vandaag ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey crazy-p
Nee, ik heb dit keer gewoon me wekker later gezet
9 uur
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ibuddy, dat klinkt als die irritante pop-up met die paarse aap [ afbeelding ]
Netjes bijna klaarquote:Op woensdag 26 november 2008 11:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
stage he
tot halverwege januari
Ja..quote:Op woensdag 26 november 2008 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar... alle mannen hier op FOK! zijn toch grote stoere noeste kerels met een harem van 20 bloedmooie altijd gewillige vrouwen, 2 porches in de garage, een rolls voor de deur en een prive-jacht in het zwembad in de achtertuin?
Of ben ik dan echt de enige?
Sarcasmquote:
Neee die aap is vet gek!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aangezien er geen troep in red bull zit kun je er zoveel als je maar wil van drinkenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:44 schreef Crazy-p het volgende:
echt serieus.. volgens mij heb ik er een redbull verslaving bij..
hoe verkeerd kan dat zijn voor mij
ik heb 1 porsche en 1 landrover... maar mn 206 gebruik ik het meest omdat hij stoer is!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar... alle mannen hier op FOK! zijn toch grote stoere noeste kerels met een harem van 20 bloedmooie altijd gewillige vrouwen, 2 porches in de garage, een rolls voor de deur en een prive-jacht in het zwembad in de achtertuin?
ik ook.. goh..quote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik gebruik Trillian hier op 't werk
Wat lukt er niet dan?quote:
neej dat spul in combinatie met ibuprofen is cool!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
aangezien er geen troep in red bull zit kun je er zoveel als je maar wil van drinken
oh nee wacht
AHHHH PAARSE HOEREN AAP ALERT!!!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik msnquote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Dat is wel een hele gekke aapquote:Op woensdag 26 november 2008 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
AHHHH PAARSE HOEREN AAP ALERT!!!!!
porsche'squote:Op woensdag 26 november 2008 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Feestje bij jou thuis?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
porsche's![]()
die heb ik voor die 20 bloedmooie alijtd gewillige vrouwen.
zelf staat er voor de fun een ferrari 430 scuderia, zonda s en de caddy escalade voor de boodschappen.
ik heb wel foto van mijn huisje
[ afbeelding ]
Weet ik niet?quote:
is mijn vakantie huisje in bali, maar ik laat jullie wel allemaal met één van mijn privé jets over vliegenquote:
Partyquote:
jaquote:Op woensdag 26 november 2008 11:53 schreef Aho het volgende:
[..]
Party![]()
neem aan da de vrouwen wel aanweizg zijn
haha, ja preciesquote:Op woensdag 26 november 2008 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
AHHHH PAARSE HOEREN AAP ALERT!!!!!
Ik heb vrijdag wel even tijdquote:Op woensdag 26 november 2008 11:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is mijn vakantie huisje in bali, maar ik laat jullie wel allemaal met één van mijn privé jets over vliegen
Whehe succes dan maarquote:
is goedquote:
hehe hoe gaat het met de telling van de stemmen?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:49 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens Rossdale.. heb die enquete ingevult dus nu verwacht ik wel een prijs he!
Anders geen mooie sinterijm voor jou!
Trillian klinkt echt als een naam voor een vibratorquote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Dan ben je zeker van zijn aanwezigheidquote:Op woensdag 26 november 2008 11:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Voor Gila heb ik een paar tienermeisjes geregeld
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Trillian klinkt echt als een naam voor een vibrator
"Zeg, wat doet dat ding dan?"
"Hij doet trille jan!"
Haha.. zal kijken wat ik kan doenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:50 schreef Crazy-p het volgende:
Gila.. ik wil ook mooie sint rijm!
ik heb op je gestemd.. in dat ene topic
nee, maar goed..is voor mezelf ook wel leukquote:Op woensdag 26 november 2008 11:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan ben je zeker van zijn aanwezigheid
Ik geloof dat we nu al zo'n 1000 inzendingen hebben. Dus je mag hem invullen, maar het hoeft niet persequote:Op woensdag 26 november 2008 11:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe hoe gaat het met de telling van de stemmen?
en Ross als je een enquette ingevuld moet hebben moet je hem maar ff pmmen
hehequote:Op woensdag 26 november 2008 11:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, maar goed..is voor mezelf ook wel leuk
ik kijk er nooit op, maar mag ik toch invullen?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik geloof dat we nu al zo'n 1000 inzendingen hebben. Dus je mag hem invullen, maar het hoeft niet perseTenzij je echt wilt zeggen wat je kut, klote en ronduit bagger vind aan fok!games. Of gewoon even wilt melden hoe te gek gaaf geweldig wij wel niet zijn
Gila, ik kan niets beloven. Maar ik zal mijn best voor je doen
Invullen mag altijdquote:Op woensdag 26 november 2008 11:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kijk er nooit op, maar mag ik toch invullen?
jeuj Dank!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. zal kijken wat ik kan doen!
quote:
Wat ik kut, klote en ronduit bagger vind is die header dat hij aan het harvesten is (doom2000 denk ik) maar dat ik het niet kan spelen want me pc is te snelquote:Op woensdag 26 november 2008 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik geloof dat we nu al zo'n 1000 inzendingen hebben. Dus je mag hem invullen, maar het hoeft niet perseTenzij je echt wilt zeggen wat je kut, klote en ronduit bagger vind aan fok!games. Of gewoon even wilt melden hoe te gek gaaf geweldig wij wel niet zijn
geen dank hoorquote:
doom2000?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat ik kut, klote en ronduit bagger vind is die header dat hij aan het harvesten is (doom2000 denk ik) maar dat ik het niet kan spelen want me pc is te snel
Jaaa.. je kan zo de politiek in jij met je politiek correct antwoordquote:Op woensdag 26 november 2008 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet nie ben die topic kwijtquote:Op woensdag 26 november 2008 11:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe hoe gaat het met de telling van de stemmen?
en Ross als je een enquette ingevuld moet hebben moet je hem maar ff pmmen
Jah joh rustig aanquote:Op woensdag 26 november 2008 12:05 schreef crazy987 het volgende:
jezus nog niet vol
jullie zijn serieus te druk met werken
gekke aap!quote:Op woensdag 26 november 2008 12:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Weet nie ben die topic kwijt!
hup vol gooien mensen, anders roep ik dannyquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:05 schreef crazy987 het volgende:
jezus nog niet vol
jullie zijn serieus te druk met werken
quote:
Succesquote:Op woensdag 26 november 2008 12:05 schreef draculettetje het volgende:
ik ga maar even een stuk met ronja het park in!
godver heb t net uitgemaakt met m`n andere 2 dagen terugquote:
hehequote:Op woensdag 26 november 2008 12:13 schreef crazy987 het volgende:
[..]
godver heb t net uitgemaakt met m`n andere 2 dagen terug
zaterdag pas weer, want dan ga ik weer feesten
IGaat goed hoor en met jou mooz!quote:Op woensdag 26 november 2008 12:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoest eigenlijk met de gekke aap?
En met de barra?
kijken hoeveel telefoonnummers ik nu weer kan krijgen.quote:
Met mij gaat het ook goedquote:Op woensdag 26 november 2008 12:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
IGaat goed hoor en met jou mooz!
lolol..quote:Op woensdag 26 november 2008 12:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
kijken hoeveel telefoonnummers ik nu weer kan krijgen.
werkt altijd goed, zielig doen omdat t net uit is met je vriendin
Dudequote:Op woensdag 26 november 2008 12:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op woensdag 26 november 2008 12:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoest eigenlijk met de gekke aap?
En met de barra?
good job soldierquote:Op woensdag 26 november 2008 12:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ervaring mensenquote:
ik wil volgens mij niet weten hoeveel vriendingen.. jij al versleten hebtquote:
denk de meeste nietquote:Op woensdag 26 november 2008 12:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik wil volgens mij niet weten hoeveel vriendingen.. jij al versleten hebt
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:29 schreef Moozzie het volgende:
Poll: Hoeveel heeft crazy987 er al versleten?0 (hij is nog maagd) 1 (alleen zijn moeder) 1 (hij is heel trouw) rond de 5 5 (per week) rond de 20 rond de 100 meer dan 100
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ik heb gestemtquote:Op woensdag 26 november 2008 12:33 schreef Moozzie het volgende:
Okeej omdat het zo stil is ga ik een verhaaltje voorlezen
kut voor jequote:Op woensdag 26 november 2008 12:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ben weer trug van een heeeele vroege lunch
quote:Je hebt gestemd op: 1 (alleen zijn moeder)
samequote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:29 schreef Moozzie het volgende:
Poll: Hoeveel heeft crazy987 er al versleten?0 (hij is nog maagd) 1 (alleen zijn moeder) 1 (hij is heel trouw) rond de 5 5 (per week) rond de 20 rond de 100 meer dan 100
Tussenstand:
[ afbeelding ]
eikelsquote:
Laatst he, liep ik zo over de kalverstraatquote:Op woensdag 26 november 2008 12:33 schreef Moozzie het volgende:
Okeej omdat het zo stil is ga ik een verhaaltje voorlezen
sorry, zo'n type lijk je me gewoonquote:
ik zag barra nog over de wallen lopenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Laatst he, liep ik zo over de kalverstraat
tegenwoordig noemen m`n vrienden m`n vriendinnen niet meer gewoon vriendinnen maar ex-genotenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sorry, zo'n type lijk je me gewoon
ik wist het !quote:Op woensdag 26 november 2008 12:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zag barra nog over de wallen lopen
nee, je moeder wilde daar afspreken, daar voelde ze zich thuis ofzoquote:Op woensdag 26 november 2008 12:38 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik wist het !
je staat achter de ramen
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb "alleen zn moeder" gestemd, dat heeft ze me zelf verteld
Lolquote:Op woensdag 26 november 2008 12:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zag barra nog over de wallen lopen
naar crazy zijn maquote:Op woensdag 26 november 2008 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol
Wat deed jij daar eigenlijk?
godver eikelsquote:Op woensdag 26 november 2008 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
naar crazy zijn maen kijken of barra vreemd ging. Hij liep wel een beetje vreemd
ik heb altijd skillz, en ze zijn altijd madquote:Op woensdag 26 november 2008 12:43 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. lekker muziek luisteren tijdens het werken..
als het goed is geen andere skills voor vandaagheerlijk.. tenminste iets doen zonder gestoord te worden
sorry manquote:
Heb je ook van mij gescoopedquote:Op woensdag 26 november 2008 12:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb altijd skillz, en ze zijn altijd mad
die naam?quote:
Ik heb hem ook al eeuwen in mn MSN naam staan en ik ben ouder dan jij duzzzzzzzquote:Op woensdag 26 november 2008 12:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die naam?
die gebruik ik al sinds ik een klein madskillzje was
iddquote:dus ik ben de enige echte neppe madskillz.
hoe lang ongeveer dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al eeuwen in mn MSN naam staan en ik ben ouder dan jij dus
[..]
idd
Hmmz ff denken...het was een regenachtige, grauwe woensdagmiddag ergens in de herfst van 1994...quote:Op woensdag 26 november 2008 12:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe lang ongeveer dan?
want ik gebruik dat al zo'n 8 jaar, sinds ik 11 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |