abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63780027
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 10:48 schreef Faithy het volgende:
ja, hoe erg kun je je eigenlijk blesseren op je scheen..

heb begin oktober een flinke bult opgelopen op mn scheen, maar die zit er nu nog steeds
Je scheen kan je zeer erg blesseren. Als je een botkneuzing o.i.d. oploopt kan dat wel maanden duren. Het is vooral een shitblessure omdat het niet erg genoeg is om niet te trainen, dus denk je elke training "ach, ik doe gewoon rustig aan" en dan trap je tijdens sparren o.i.d. weer op een elleboog en ben je weer zuur .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:19:31 #52
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63780052
Ik had dat volgens mij ook na een paar keer ellebogen raken en met wreef trappen. Als ik mijn voet strekte of een trap opliep deed mijn hele been pijn.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:20:33 #53
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63780073
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:18 schreef Jajong het volgende:

[..]

Je scheen kan je zeer erg blesseren. Als je een botkneuzing o.i.d. oploopt kan dat wel maanden duren. Het is vooral een shitblessure omdat het niet erg genoeg is om niet te trainen, dus denk je elke training "ach, ik doe gewoon rustig aan" en dan trap je tijdens sparren o.i.d. weer op een elleboog en ben je weer zuur .
damn dat klinkt nasty!
ik heb vaak genoeg een ei op mn scheen gehad maar nog nooit echte botkneuzingen...
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63786691
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Wel uitkijken met die spier naast je scheenbeen, dat is echt een bitch.
Daar heb ik nu last van.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')