Hoi!
Er is wel een MMA-topic, máár daar wordt vooral gepraat over alle wedstrijden en al die grote namen en weetikveel wat, maar hmyeah, daar heb ik op dit moment niet zoveel aan.
Ben in september begonnen met een cursus kickboksen, 1 keer in de week bij het Universitair Sportcentrum in Nijmegen. Perry Ubeda geeft daar les en dat bevalt erg goed.
Hij heeft hier ook een eigen school in Nijmegen, en als ik de cursus (je kunt hem vaker doen) wat vaker heb gedaan en dus wat meer ervaring opgedaan heb, ga ik maar eens naar de sportschool daar om het wat vaker dan 1 keer in de week te doen.
Zijn er nog meer mensen die gewoon als hobby (dus geen wedstrijden enzo) kickboksen? Of evt. Thaiboksen en aanverwante sporten?
Waarom doe je het? Voor de techniek? De zelfverdediging? Of doe je het vooral voor je lichaam?
Zelf vind ik het én leuk, wil ik wat meer kracht krijgen én hoop ik op deze manier een wat strakker lichaam te krijgen.
Het is een moeilijk begin vind ik, en heb al aardig wat blauwe plekken en bulten overgehouden van het sparren, maar mèn

het is zó tof!
Misschien leuk om 's wat samen te hangen, kickboksers etc. onder mekaar

Geen steek naar het MMA topic, maar ben zelf nog niet echt geinteresseerd in al die pro's

dus nou ja, zijn er meer mensen?