Oh shiiiiit man!! -eh vrouw... Wat enorrrrrrm balen!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:10 schreef Vogue het volgende:
Durft er nu niemand meer te reageren?Ik zit te kijken naar tickets, ben van plan om morgen of overmorgen naar Monterrey te vliegen en vanuit daar over land terug te reizen naar Cancun. Kent iemand hier Monterrey en zo ja, is 't wat?
Ik hier alleen t-shirts. En heel soms een vest maar dat is alleen in de nacht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:26 schreef runaway het volgende:
Oh nog een dingetje; dragen jullie echt alleen t-shirts, of ook veel longsleeves??? Ben mn koffer zo langzaam eens aant pakken........
Haha, dat valt me hier dan weer niet zo op...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:01 schreef Elvislives het volgende:
tshirts, long sleeves, blouses, het kan allemaal hier. Meest officieel hier voor een man (op een maatpak na natuurlijk) is een ruitjes blouse, ingestopt in zijn hoge broek, met zijn bierbuik pertinent in het zicht, met een lederen telefoon hoesje aan de riem bevestigd (de telefoon kan hij met 1 soepele beweging uit het mapje toveren), met glimmende schoenen eronder en een map voor papierwerk in de hand.
Vrouwen hebben meer keuze wat dat betreft.
Hoho, dat is de beach look, erg not-done in het binnenland. Slippers zijn echt voor Gringo's hier. Maar inderdaad, die shirts die ze dan boven hun bierbuik hangen, erg apart!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef Playita het volgende:
Vergeet niet de sexy look van een gratis T-shirt van de PRI of PAN en dit opgerold zodat het lekker blijft hangen boven de bierbuik. Hierbij een elegante veel te grote en vooral veel te lange spijkerbroek en twee verschillende slippers. En als finishing touch een fles Sol of Corona in de hand!
Wild word je van die Mexicaanse mannen
Wauw, 1.85 is groot!! Zo kom je ze hier niet meer tegenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:14 schreef Vogue het volgende:![]()
Ik heb al een aanbidder opgedaan tijdens mijn reis. Eduardo uit Oaxaca, en hij wil die rotweg naar Puerto Escondido afleggen waar ik nu ben, om 2 dagen samen door te brengen hier... dacht 't nietHij ziet er trouwens leuker uit dan het hierboven genoemde typische voorbeeld van de Mexicaanse man, en is 1.85 meter (zeer belangrijk).
Wat is het toch met die mannen hier? Ik bedoel, die Eduardo is echt een aardige gast, maar we hebben niet eens gezoend laat staan wat anders, en ik word nu al helemaal gek van zijn smsjes en (onbeantwoorde) telefoontjes. En maar door blijven smssen he, zo van, hoe vaker ik haar sms, hoe meer kans op een antwoord
Bienvenida!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef runaway het volgende:
Mn hele ritme is trouwens wel naar de klote: 's avonds om 9 moe en 's ochtends om 6.30 wakker. Hadden jullie dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |