abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2009 @ 03:09:03 #276
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_64906640
Kom juist terug uit Tequila en heb maar even 5 liter meegenomen van anejo.
"Camarón que se duerme, se lo lleva a la chingada" - Willem-Alexander (2009)
pi_65016429
-knip-

Vogue gaat weer terug naar Nederland Alleen wanneer, dat weet ik nog niet. Eerst nog ff genieten van Mexico

[ Bericht 48% gewijzigd door Vogue op 14-01-2009 17:48:10 ]
pi_65057682
Durft er nu niemand meer te reageren? Ik zit te kijken naar tickets, ben van plan om morgen of overmorgen naar Monterrey te vliegen en vanuit daar over land terug te reizen naar Cancun. Kent iemand hier Monterrey en zo ja, is 't wat?
  donderdag 15 januari 2009 @ 02:53:18 #279
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_65058111
Waarom ga je terug?
Ken Monterrey niet.

Heb me geapostilleerde diplomas terug. Kan ik eindelijk terug naar de immigratiedienst.
Maar denk dat ik eerst nog die apostille moet laten vertalen...
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:09:36 #280
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_65061206
Monterrey ? Heel moderne stad, met toch nog wat historische zaken. Maar zeker de moeite waard. Ook in de omgeving vanalles te doen.
Je kan de cerro de la silla beklimmen, wel flinke klim maar dan heb je ook een enorm mooi uitzicht.
Glas museum is ook moeite waard.
Erg welvarende stad ook, voor mexicaanse begrippen tenminste.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_65075098
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 02:10 schreef Vogue het volgende:
Durft er nu niemand meer te reageren? Ik zit te kijken naar tickets, ben van plan om morgen of overmorgen naar Monterrey te vliegen en vanuit daar over land terug te reizen naar Cancun. Kent iemand hier Monterrey en zo ja, is 't wat?
Oh shiiiiit man!! -eh vrouw... Wat enorrrrrrm balen!!

Je hebt groot gelijk om op de valreep nog even goed te profiteren van het land en lekker de toerist te gaan uithangen!!
Geniet er nog even een max van; je hebt het verdiend!!
 FR
pi_65134046
Ik ben nu in San Cristobal. Wilde eigenlijk naar Monterrey maar kon een belachelijk goedkoop buskaartje krijgen; 350 pesos (20 euro) voor 1100 kilometer. Dus na 20,5 uur rijden kwam ik vanmiddag aan. Het is takkekoud hier!!! Ik heb nu 3 truien aan, alle truien die ik heb. Ik denk dat de temperatuur rond het vriespunt ligt. Ben van plan morgenavond laat de nachtbus te nemen naar Oaxaca vervolgens een stuk Pacific kust te pakken; Puerto Escondido, Acapulco, van daaruit weer landinwaarts via Taxco en Guarnevaca naar DF. Als ik nog geld overheb ga ik nog even verder richting Guadalajara en eindig ik in Puerto Vallarta. Zoniet, dan vlieg ik vanuit DF weer naar Cancun. We'll see
  zaterdag 17 januari 2009 @ 04:20:20 #283
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_65134108
Veel plezier Vogue en succes met de kou? Zo kan je vast wennen aan NL.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:55:01 #284
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_65140300
pff 20 uur in de bus, hoop dat je lekker hebt kunnen slapen in de bus.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_65147102
nog 5 dagennnnnnnnnnnn

Iemand nog een goede, redelijk goedkope talenschool/leraar voor een week?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 06:20:49 #286
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65233860
* Elvislives gaat runaway dit weekend zat voeren en aan een stel halfgare Mexicanen uitleveren

Komt wel goed Rian, zoals het er nu voorstaat kom ik je ophalen op het vliegveld. Maar je moet wel even zeggen met welke maatschappij je vliegt, ivm 2 terminals enzo weet je wel
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_65236422
Whahhahhaa, ik kijk er naar uit!!!! Van het weekend door mn vrienden al volgegoten met tequilla, dus komt goed

Te gek dat je me af wilt halen, ik vlieg met United, zelfde vlucht als jij had. Kom als alles ok gaat om 21.30 aan. Mail je mn vluchtnummer nog wel effe.
Hoe ist daar verder? Zon al laten schijnen voor mn aankomst ??

* runaway Elvis
pi_65236712
Oh nog een dingetje; dragen jullie echt alleen t-shirts, of ook veel longsleeves??? Ben mn koffer zo langzaam eens aant pakken........
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:18:04 #289
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_65249136
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:26 schreef runaway het volgende:
Oh nog een dingetje; dragen jullie echt alleen t-shirts, of ook veel longsleeves??? Ben mn koffer zo langzaam eens aant pakken........
Ik hier alleen t-shirts. En heel soms een vest maar dat is alleen in de nacht.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:01:46 #290
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65255721
tshirts, long sleeves, blouses, het kan allemaal hier. Meest officieel hier voor een man (op een maatpak na natuurlijk) is een ruitjes blouse, ingestopt in zijn hoge broek, met zijn bierbuik pertinent in het zicht, met een lederen telefoon hoesje aan de riem bevestigd (de telefoon kan hij met 1 soepele beweging uit het mapje toveren), met glimmende schoenen eronder en een map voor papierwerk in de hand.

Vrouwen hebben meer keuze wat dat betreft.
Vamos el TRI!
pi_65267994
oeh geil die mannen daar

Daar ga ik voor vallen!
  woensdag 21 januari 2009 @ 03:51:15 #292
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_65271033
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:01 schreef Elvislives het volgende:
tshirts, long sleeves, blouses, het kan allemaal hier. Meest officieel hier voor een man (op een maatpak na natuurlijk) is een ruitjes blouse, ingestopt in zijn hoge broek, met zijn bierbuik pertinent in het zicht, met een lederen telefoon hoesje aan de riem bevestigd (de telefoon kan hij met 1 soepele beweging uit het mapje toveren), met glimmende schoenen eronder en een map voor papierwerk in de hand.

Vrouwen hebben meer keuze wat dat betreft.
Haha, dat valt me hier dan weer niet zo op...
pi_65293136
Vergeet niet de sexy look van een gratis T-shirt van de PRI of PAN en dit opgerold zodat het lekker blijft hangen boven de bierbuik. Hierbij een elegante veel te grote en vooral veel te lange spijkerbroek en twee verschillende slippers. En als finishing touch een fles Sol of Corona in de hand!

Wild word je van die Mexicaanse mannen
Vivir en el momento
pi_65294846

Ik heb al een aanbidder opgedaan tijdens mijn reis. Eduardo uit Oaxaca, en hij wil die rotweg naar Puerto Escondido afleggen waar ik nu ben, om 2 dagen samen door te brengen hier... dacht 't niet Hij ziet er trouwens leuker uit dan het hierboven genoemde typische voorbeeld van de Mexicaanse man, en is 1.85 meter (zeer belangrijk).

Wat is het toch met die mannen hier? Ik bedoel, die Eduardo is echt een aardige gast, maar we hebben niet eens gezoend laat staan wat anders, en ik word nu al helemaal gek van zijn smsjes en (onbeantwoorde) telefoontjes. En maar door blijven smssen he, zo van, hoe vaker ik haar sms, hoe meer kans op een antwoord
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:31:08 #295
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65295318
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef Playita het volgende:
Vergeet niet de sexy look van een gratis T-shirt van de PRI of PAN en dit opgerold zodat het lekker blijft hangen boven de bierbuik. Hierbij een elegante veel te grote en vooral veel te lange spijkerbroek en twee verschillende slippers. En als finishing touch een fles Sol of Corona in de hand!

Wild word je van die Mexicaanse mannen
Hoho, dat is de beach look, erg not-done in het binnenland. Slippers zijn echt voor Gringo's hier. Maar inderdaad, die shirts die ze dan boven hun bierbuik hangen, erg apart!
Vamos el TRI!
pi_65303885
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:14 schreef Vogue het volgende:

Ik heb al een aanbidder opgedaan tijdens mijn reis. Eduardo uit Oaxaca, en hij wil die rotweg naar Puerto Escondido afleggen waar ik nu ben, om 2 dagen samen door te brengen hier... dacht 't niet Hij ziet er trouwens leuker uit dan het hierboven genoemde typische voorbeeld van de Mexicaanse man, en is 1.85 meter (zeer belangrijk).

Wat is het toch met die mannen hier? Ik bedoel, die Eduardo is echt een aardige gast, maar we hebben niet eens gezoend laat staan wat anders, en ik word nu al helemaal gek van zijn smsjes en (onbeantwoorde) telefoontjes. En maar door blijven smssen he, zo van, hoe vaker ik haar sms, hoe meer kans op een antwoord
Wauw, 1.85 is groot!! Zo kom je ze hier niet meer tegen
Vivir en el momento
pi_65384582
Hey Hey!

* runaway gearriveerd in D.F.!

Wat een indrukken zeg! Zoveel zo groot zo mooi!!!
Heb nog een boel te ontdekken, ga komende week een weekje spreekvaardigheidslessen volgen, ben benieuwd.

Mn hele ritme is trouwens wel naar de klote: 's avonds om 9 moe en 's ochtends om 6.30 wakker. Hadden jullie dat ook?

By the way: ik zoek nog een salsa club en kick-box school bij me in de buurt (Diana-beeldje). Iemand?
pi_65408931
kan niet laten te reageren, ik vond vooral de landing in DF zo gaaf.. landde om 23 uur savonds.. al die lichtjes

helaas was ik maar 2 weken in Mexico. DF - Colima - Puerta Vallarta - DF en weer terug naar huis
HO2I Ca2O
  maandag 26 januari 2009 @ 04:12:17 #299
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_65409153
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef runaway het volgende:
Mn hele ritme is trouwens wel naar de klote: 's avonds om 9 moe en 's ochtends om 6.30 wakker. Hadden jullie dat ook?
Bienvenida!
En dat noemen ze nou: Jetlag.
pi_65409462
Bienvenida Runaway!! Jetlag is met een paar dagen wel over! Heel normaal. Nog veel erger als je richting NL gaat, dus je kunt beter blijven!
Vivir en el momento
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')