Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef runaway het volgende:
* runaway MSc. sinds vandaag
Nog 2 weken![]()
Maar ik snap de insteek niet, als een vriend zeg, blijf hier maar slapen en je hoeft niks te betalen. Daar heeft de immigratie dienst toch niks mee van doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:13 schreef Vogue het volgende:
Geen idee, volgens mij is dat wisselend per stad. De advocaat van het bedrijf waar ik voor werk zei datDus zo gezegd zo gedaan.
Mja daar heb je wel gelijk in, maar het is bij mij vooral de dingen met de overheid die moeilijk doen. Voor de rest geen probleem. Zie er nu al tegenop om er morgen heen te gaan en dan te gaan soebatten over hoe het nu verder moet omdat ik op me diplomas uit NL moet wachten...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:22 schreef Vogue het volgende:
Nee ik snap het ook niet helemaal. Maar in Mexico is het motto zoals je weet: Als het moeilijk kan doen we het vooral zo moeilijk mogelijk. En logica is helemaal ver te zoeken in dit land. Dus ik probeer sommige dingen hier al niet eens meer te begrijpen.
Ik gok Master of Science. Of tewel, afgestudeerd van de uniquote:
Ach ja valt nog best mee voor een Mex. Het is nou eenmaal ook wat moeilijker voor een spaanssprekend iemand om Engels te leren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:07 schreef Vogue het volgende:
Het Engels van mijn assistente is gewoon TE ergDit soort mails stuurt ze uit naar mijn partners:
Bienvenido(a).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:54 schreef Playita het volgende:
Ben nieuw hier. Zit in Playa del Carmen. En aan vogue haar posts te lezen ken ik haar ook
Spanglish of Ingñol zoals een collega het noemt. FTW!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:54 schreef Playita het volgende:
Om te reageren op je engels mails, kreeg laatst een mail van iemand in het spaans en engels. Er stond eerst in het spaans ´por este medio.....´Dat had hij vrij vertaald naar ´for middle east´ Hahaha. Rest van de mail was ook onbegrijpbelijk in het engels.
Dat is klote, hopelijk gaat het je snel goed.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:54 schreef Vogue het volgende:
Ik ben bij de sportschool geweest en het is me in mijn rug geschotenAu au... Ik heb een soort van tijgerbalsam creme achtig iets gekocht, mijn god wat brand dat spul... het ruikt wel lekker naar menthol trouwens
Kan niet dit weekend ga naar Merida. Net thuis van het stappen. Mambo cafe is vanavond weer open gegaan. Wat een feest. Eindelijk kan je weer fatsoenlijk dansen hier!!! Ben nu wel helemaal kapot. Net als vroegerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:41 schreef Vogue het volgende:
Hey PlayitaWat leuk je hier te zien. Kom je morgen ook in Cancun stappen? Je kan blijven pitten
Woensdag vertrek ik naar St Lucia.
Beso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |