abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63645980
Heb inmiddels insider info van de telefoniste van Airberlin.

Suvarnabumhi wordt morgenavond ontruimt en ze gaan dinsdag weer gewoon vliegen..

( oh en naar Utapoa mag niemand mee...en omboeken naar Phuket kan vanaf 12 december met omboekingskosten zolang mijn eigen vlucht nog niet geannuleerd is...)

[ Bericht 25% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 30-11-2008 16:35:00 ]
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  zondag 30 november 2008 @ 16:34:49 #127
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_63646187
Nou, das fijn om te weten

Nog een stukje uit een artikel in The Nation; vooral de typo in de tweede regel (ze bedoelen dangerous) is erg grappig. Verder een beetje over-the-top allemaal
quote:
Meanwhile, The Telegraph newspaper website, www.telegraph.co.uk, has named Thailand as one of the world's most generous countries, alongside Iraq, Afghanistan, Chechnya, South Africa, Jamaica, Sudan, Colombia, Haiti, Eritrea, Democratic Republic of Congo, Liberia, Pakistan, Burundi, Nigeria, Zimbabwe, India, Mexico, Isarel and the Occupied Palestinian Territories, and Lebanon.

Wrote Francisca Kellett who compiled the list:

"Major political demonstrations and a temporary state of emergency have affected both of Bangkok's airports. The area around Government House and nearby Ratchadamnoen "Nok" Road, including the area around Metropolitan Police headquarters and Parliament should be avoided. Fighting also broke out last month on the Cambodian border at Preah Vihear and tensions remain high. Civil unrest and frequent attacks continue in the southern provinces of Pattani, Yala, Narathiwat and Songkhla - the Foreign Office advises against all but essential travel to these areas."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 november 2008 @ 19:32:03 #128
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63649881
O mijn god de 'emotionele thuiskomst' van een aantal Thaise toeristen op RTL4. Alsof ze van het front terug komen

Er heeft er 1 op 25 November 30 uur op het vliegveld gezetn! Zonder eten of drinken!
  zondag 30 november 2008 @ 19:35:48 #129
6941 APK
Factual, I think.
pi_63649962
quote:
Op zondag 30 november 2008 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
O mijn god de 'emotionele thuiskomst' van een aantal Thaise toeristen op RTL4. Alsof ze van het front terug komen

Er heeft er 1 op 25 November 30 uur op het vliegveld gezetn! Zonder eten of drinken!
Mooi zo, als iedereen nou gewoon zijn vlucht cancelled na die beelden dan is er nog plaats in het vliegtuig voor Pieldeprutkarbonkel.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_63649980
hoeveel % van de Thai willen nou eigenlijk de premier weg hebben?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_63650433
quote:
Op zondag 30 november 2008 19:35 schreef APK het volgende:

[..]

Mooi zo, als iedereen nou gewoon zijn vlucht cancelled na die beelden dan is er nog plaats in het vliegtuig voor Pieldeprutkarbonkel.
Thanks APK...maar weet niet eens of ik nog wel zin heb...de voorpret is compleet weg.

Normaal gesproken rond deze tijd kijk ik met een glimlach naar mensen die door de sneeuw fietsen....nu denk ik waar heb ik m'n winterjas ook al weer laten liggen....and i'm supposed to fucking leave in 4 days

Jij al zenuwachtig over 11 december?
  zondag 30 november 2008 @ 20:01:24 #132
78918 SeLang
Black swans matter
pi_63650494
Is dat een links regime ofzo, dat ze zo op dat pluche blijven zitten?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_63650586
Interessant, goed geschreven en up to date blog:

http://thaicrisis.wordpress.com/

[ Bericht 77% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 30-11-2008 20:27:35 ]
  zondag 30 november 2008 @ 22:40:51 #134
6941 APK
Factual, I think.
pi_63655352
quote:
Op zondag 30 november 2008 19:58 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

Thanks APK...maar weet niet eens of ik nog wel zin heb...de voorpret is compleet weg.

Normaal gesproken rond deze tijd kijk ik met een glimlach naar mensen die door de sneeuw fietsen....nu denk ik waar heb ik m'n winterjas ook al weer laten liggen....and i'm supposed to fucking leave in 4 days

Jij al zenuwachtig over 11 december?
Neuh, niet zenuwachtig.
Ik vlieg met China Airlines en die geven volgens mij voorrang aan mensen die op de datum van de betreffende vlucht geboekt hebben.
Hopenlijk vliegen ze dan alweer op BKK, want ik heb een aansluitende binnenlandse vlucht.

Kwa veiligheid maak ik mij ook niet echt zorgen, ik trek gewoon een oranje shirt aan.
Op Samet en Chang verwacht ik eigenlijk ook weinig problemen, die zijn denk ik blij als er nog bezoekers komen.
Dan maar twee dagen met een bus vanuit Chang Mai ofzo, alles beter dan kerst in nederland.

Voor jou is het toch lekker dat je bijna op Samet landt?
  zondag 30 november 2008 @ 23:52:51 #135
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_63657306
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:40 schreef APK het volgende:

[..]

Neuh, niet zenuwachtig.
Ik vlieg met China Airlines en die geven volgens mij voorrang aan mensen die op de datum van de betreffende vlucht geboekt hebben.
Hopenlijk vliegen ze dan alweer op BKK, want ik heb een aansluitende binnenlandse vlucht.

Kwa veiligheid maak ik mij ook niet echt zorgen, ik trek gewoon een oranje shirt aan.
Op Samet en Chang verwacht ik eigenlijk ook weinig problemen, die zijn denk ik blij als er nog bezoekers komen.
Dan maar twee dagen met een bus vanuit Chang Mai ofzo, alles beter dan kerst in nederland.

Voor jou is het toch lekker dat je bijna op Samet landt?
Oranje shirt kan geen kwaad inderdaad, het is daar ook de nationale kleur zo'n beetje (al is geel ook erg populair)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_63659312
Lekker ja, die trieste beelden. De pers doet weer volop mee een land nog verder naar de afgrond te trappen. Dergelijke beelden zorgt altijd weer voor annuleringen van mensen die werkelijk geen flauw idee hebben waar ze eigenlijk heen gaan, daar Texel, Benidorm of Izmir de enige bekende stranden voor ze zijn.
pi_63659319
quote:
Thailand's tourist industry is losing an estimated $85m per day, and the government warns that the number of foreign tourists arriving next year may halve, threatening one million jobs.
Hoop geld, en dat is nog alleen de touristische sector.
  maandag 1 december 2008 @ 07:37:08 #138
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_63659844
Blij dat mijn vriendin daar niet in het toerisme werkt dan. Die zit nu grieperig thuis (tenminste als ze geluisterd heeft en niet toch naar der werk is gegaan)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  maandag 1 december 2008 @ 11:38:13 #140
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_63663872
The Nation noemt het een 'shocking move', maar dat is het natuurlijk helemaal niet. Ze hebben daar maanden gezeten, en het heeft nauwelijks iets uitgehaald. Kunnen ze beter hun mensen daar neerzetten waar het wel uitmaakt.

Het zijn trouwens niet 'de demonstranten' die het hebben besloten, maar de PAD leiding die de verantwoordelijkheid niet meer wil nemen. Zeggen ze..... Naar verluid zijn er zelfs demonstranten die er niet weg willen.
pi_63667369
Decisions decisions...net gebeld met Airberlin en kan kostenloos omboeken van 4 dec BKK naar 14 december rechtstreeks Phuket..

Ligt behoorlijk uit de richting van Samet...maar ach daar kom ik wel.

Maar ik wil eigenlijk zo snel mogelijk...

Nou moet ik dus gokken of het voor 14 december mogelijk is om met Airberlin naar BKK te vliegen of niet...

Wat denken jullie?
pi_63667464
Gokje kun je altijd wagen, of je het wint is een ander verhaal. Er zijn nu juist meer actievoerders onderweg naar het vliegveld namelijk.
pi_63667991
In verband met nog slechts 7 zitplaatsen maar snel beslist.

Ik vlieg op de 14e naar Phuket.
  maandag 1 december 2008 @ 14:32:57 #144
6941 APK
Factual, I think.
pi_63668139
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:25 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
In verband met nog slechts 7 zitplaatsen maar snel beslist.

Ik vlieg op de 14e naar Phuket.
www.bangkokair.com

Vliegen van Phuket naar U-Tapao.
Kan alleen de prijs nu niet opzoeken want de boekingsite ligt plat.
pi_63668393
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:32 schreef APK het volgende:

[..]

www.bangkokair.com

Vliegen van Phuket naar U-Tapao.
Kan alleen de prijs nu niet opzoeken want de boekingsite ligt plat.
Staat waarschijnlijk tegen die tijd 300.000 man op de stoep hehe...neem wel een bus.
  maandag 1 december 2008 @ 16:16:18 #146
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_63671068
Neem je toch een bus, gisteren nog gedaan van Kao Lak naar Bangkok 12 uur en 700 baht. Lastig maar beter als geen vervoer.
mai pen rai
pi_63672009
Restarting Bangkok airport to take at least a week

http://www.reuters.com/article/newsOne/idUSTRE4B00M820081201
  maandag 1 december 2008 @ 17:08:25 #148
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_63672652
Ik vroeg me al af waar je zat, niet_links

Piel, lekker dat je de beslissing hebt genomen. Kun je een beetje aan je vakantiegevoel gaan werken. Zal ik nog even een keer vermelden dat het werkelijk heerlijk weer is?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 december 2008 @ 19:20:27 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63675686
Nou ik denk niet dat mijn collega volgende week maandag op z'n werk is

Ik moet 12 Januari naar Taipei. De vraag is nu of we met KLM over Bangkok vliegen of met Cathey via Hongkong
  maandag 1 december 2008 @ 19:54:01 #150
6941 APK
Factual, I think.
pi_63676676
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ik denk niet dat mijn collega volgende week maandag op z'n werk is

Ik moet 12 Januari naar Taipei. De vraag is nu of we met KLM over Bangkok vliegen of met Cathey via Hongkong
Ik mag toch hopen dat het 12 januari weer business as usual is.

Wat doet KLM nu eigenlijk?
Leeg naar Phuket vliegen en vol terug?
Ik neem aan dat er ook nu passagiers naar Taipei moeten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')