Idd!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:19 schreef Michellee het volgende:
Heee ik zie het nu opeens, dat meisje van de Grinch is Jenny!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus dat komt wel goed denk ik"Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef zquing het volgende:
titel wordtIk heb de tv-gids-samenvatting even bekeken en ik kan met zekerheid zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus dat komt wel goed denk ikSPOILER: En...? Is Chuck erbij?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nulla verba sed acta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoilertags omdat mijn reactie het antwoord toch verraadt (indien ja:indien nee:
vandaar) en anders heeft Leonoor voor niks zulke mooie spoilers met spoilertitels gemaakt
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:24 schreef hetzusjevan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoilertags omdat mijn reactie het antwoord toch verraadt (indien ja:indien nee:
vandaar) en anders heeft Leonoor voor niks zulke mooie spoilers met spoilertitels gemaakt
.
SPOILER: reactie op de spoiler van hetzusjevanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop overigens wel dat er morgenavond een beetje fatsoenlijk linkjes beschikbaar zijn om online te kijken. Ik heb me de afgelopen tijd noodgedwongen vermaakt met het kijken van High school musical 1 en 2 (en daar schaam ik me, gezien leeftijd en beroep, best een beetje voorhoewel ik me nog het meest schaam voor het feit dat ik teleurgesteld was omdat deel 3 nog nergens online streaming te vinden is
).
Nulla verba sed acta
Hahaha, nou ik ben meer laf want bang voor troep op mijn mooiequote:Op maandag 5 januari 2009 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is illegaal, dat doen wij juristen niet
Seriouslyquote:Op maandag 5 januari 2009 22:38 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Omdat ik - ondanks officieel nerdschap - dat niet durf...
Hoe ik het doe heb je eigenlijk nooit troep en als ik twijfel scan ik het eventjes voordat ik het open. Maar je kan de file extensie zien en als dat .avi is.. naja ik heb nog niet eerder gehoord van een virus oid verwerkt in een .avi bestandquote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hahaha, nou ik ben meer laf want bang voor troep op mijn mooielaptopje
waarmee ik op de bank kan liggen en kan internetten tegerlijk!
Ik ben dan ook gewoon een laffe nep-nerd. Ik wacht wel op een van mijn Japanse vriendenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoe ik het doe heb je eigenlijk nooit troep en als ik twijfel scan ik het eventjes voordat ik het open. Maar je kan de file extensie zien en als dat .avi is.. naja ik heb nog niet eerder gehoord van een virus oid verwerkt in een .avi bestand.
Ik heb toen ik deel 2 ging kijken wel een beetje doorgespoeld bij de liedjes die soms echt 5 minuten doorzeurden met hetzelfde refreintjequote:Op maandag 5 januari 2009 22:58 schreef zquing het volgende:
highschool musical neerladen gaat. Lekker samen met mnkijken na gossip girl
stiekem vind ik de liedjes ook leukquote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb toen ik deel 2 ging kijken wel een beetje doorgespoeld bij de liedjes die soms echt 5 minuten doorzeurden met hetzelfde refreintje. Deel 2 bevat veel meer liedjes dan deel 1, en de liedjes zijn natuurlijk niet zo relevant, het gaat om de loooovestory
.
Ooooh jij bent nog erger dan ikquote:
Ik kan het tegendeel bewijzen!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is illegaal, dat doen wij juristen niet
Gefeli! Ben geen jurist maar criminologiestudent, heb dus ook veel arresten en dergelijke te lezen. Morgen weer materieel strafrechtquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En voor Yashaaaaaa: ik heb de LJN-index gehaald deze week. Ik ben lyrisch, maar alleen juristen begrijpen dat , dus ik deel het even stiekem mede aan jou.
![]()
Doe eens in spoilertagsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:47 schreef NotYou het volgende:
"Welcome back. How was Thailand?"
>"I honestly don't remember."
Chuck
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:59 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Doe eens in spoilertagsNog niet iedereen heeft kunnen kijken!
Er waren zelfs mensen die de titel van de aflevering niet eens op voorhand wilde weten. Ik vind het prima allemaal hoor, ik heb de samenvatting al gelezen, maar er zijn ongetwijfeld mensen die hier alweer unhappy van wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou dat valt toch wel mee qua spoiler!!
Info over afleveringen die al uitgezonden zijn hoeft NIET in spoilertags. Jezus, wanneer krijgt men dat nou eens door. Als je de aflevering nog niet gezien hebt ontwijk je het topic toch gewoon. Wat kom je anders doen als je het niet over de nieuwe epi wilt hebben?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:59 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Doe eens in spoilertagsNog niet iedereen heeft kunnen kijken!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Info over afleveringen die al uitgezonden zijn hoeft NIET in spoilertags. Jezus, wanneer krijgt men dat nou eens door. Als je de aflevering nog niet gezien hebt ontwijk je het topic toch gewoon. Wat kom je anders doen als je het niet over de nieuwe epi wilt hebben?
Daar mag je best over praten, feit is gewoon dat de nieuwe aflevering gewoon uit is en dat ik het er ook gewoon over ga hebben in dit topic omdat ik hem al wel heb gezien. De regel is in alle serie-topics is al jaren dat je gewoon over nieuwe afleveringen mag praten als ze al uitgezonden zijn. Ikzelf ga ook niet in het GG-topic kijken als ik de aflevering nog niet gezien heb, dan heb ik daar niks te zoeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:39 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag er alleen maar gepraat worden over een aflevering die nota bene pas afgelopen nacht is uitgezonden en die 90% van de medemens nog niet eens gezien heeft? Over alle dingen die in S01 dan wel in S02<E13 zijn gebeurd kan niet meer gesproken worden vanaf heden kennelijk? Doe even normaal
.
quote:
Zodra een aflevering is uitgezonden mag er over gepraat worden in dit topic. Dat geldt voor alle series en alle daarbijbehorende topics, op alle forums (ook buiten Fok geldt deze regel vaak), en die geldt al jaren. Als je hier op dinsdag in dit topic komt is de kans heel groot dat je dingen leest over de nieuwste aflevering. Dus je moet hier niet komen totdat je die aflevering hebt gezien. Easy as pie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:39 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag er alleen maar gepraat worden over een aflevering die nota bene pas afgelopen nacht is uitgezonden en die 90% van de medemens nog niet eens gezien heeft? Over alle dingen die in S01 dan wel in S02<E13 zijn gebeurd kan niet meer gesproken worden vanaf heden kennelijk? Doe even normaal
.
De naam is overigens Leonoor, je hoeft me geen Jezus te noemen hoor.
Ohhh dáár is hij dus van!!quote:
Ik had niet anders verwacht eigenlijk. Serena moet echt dood trouwens, ongelofelijk dom personage.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef Purky het volgende:
[..]
Anyway.. Ik vond het wel een béétje snel gaan tussen Dan en Serena.. Hij komt de school binnen, zij verteld dat ze nog hetzelfde voelt en hoppakeeMaar ja.. zo gaat het nou eenmaal in series I guess.
SPOILER: Wat ik denk dat er gebeurd is en gaat gebeuren met BlairOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar sluit ik me helemaal bij aan, wat een zeik aflevering!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
jezus zeg... dat jullie dit goed vonden?
De laatste 5minuten maken gelukkig alles goed maar het eerste half uur was niet veel soeps.. wat een constant gezeur deze week!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |