Had dat nou toch bedacht vóór je besloot een onaangename huisgenoot te zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:17 schreef pietters het volgende:
hoe betaal ik me opleiding
en me huur en met eten en me kleding en de rest van verzekeringen en andere zaken
ik zie een studie finicereing en een klote loon dat niet doen
Voor ik serieus ga antwoorden ben ik wel benieuwd naar de reden van jouw onvrijwillige uithuiszetting. Wat heb je gedaan om het zo ver te laten komen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:17 schreef pietters het volgende:
Goede avond
ik heb wat vragen ik hoop dat hier mensen mij kunnen helpen
ik ben 18 en wordt het huis uitgeschopt binnen nu en 2 weken, mijn ouders hebben genoeg van me
mag dit zo maar
Bron?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:21 schreef Repeat het volgende:
Ouders moeten verplicht een bepaalde bijdrage doen aan studiekosten, dat wel
Als ik het zo hoor, ga jij er op vooruit!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef pietters het volgende:
waarom ik straks geen dak meer boven me hooft heb is dat
me vader lossen handjes heeft en ik er ben tegen in gegaan en me handje ook heb laten wapperen
mijn moeder heeft al een levens lange erge ziekte en mij erbij +t mijn vader wil ze niet dus gooit ze mij er uit
en kunnen ze weer veder leven
Nou, wat een briljant idee! Dat ik daar nou niet opkomquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon je opleiding afzeggen en een flinke rugtas meenemen met de creditcard van je ouders, de wijde wereld in en nooit meer iets van je laten horen, behalve afschriften.
Uhuh, want blokkeren van een CC kan niet hèquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon je opleiding afzeggen en een flinke rugtas meenemen met de creditcard van je ouders, de wijde wereld in en nooit meer iets van je laten horen, behalve afschriften.
tja, mensen ergeren zich wel aan dat soort taalgebruik dus het helpt je niet bij de antwoorden. Anyway, er zijn al wat tips gegeven, doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:29 schreef pietters het volgende:
ps sorry voor me nederlands maar ik heb er nu even geen behoeft aan om goed te gaan zitten typen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |