quote:Op zondag 30 november 2008 17:55 schreef Ge4ce het volgende:
Dat ter zeide, ben ik een week (of twee?) geleden uit een soort gelijk project gestapt waar ze, naar mijn idee, al veel verder zijn. (Een project die nu net anderhalve maand bezig is.)
Hoewel ik uit het project ben gestapt (geen tijd, interesse verloren), wil ik er eigenlijk niets over kwijt. Vertrouwelijk....quote:Op zondag 30 november 2008 19:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je daar wat meer over vertellen?
HAHAHAHAHA zo weet jij BIJNA dat het werkwoord 'gezwets' is....quote:
Als ik een zakelijke website wil in 11 talen waarbij wat specifieke support mogelijkheden zijn dmv persoonlijke login moet er 125K afgetikt worden. Ja je kan voor 40K natuurlijk een website bouwen, maar niet de website die ik bedoel en die nog maar een FRACTIE is van een interactieve webapplicatie.quote:Voor 40k kun je prima websites bouwen... Dat lukt de detacheerders namelijk prima. Het is geen grote website, maar ook zeker geen kleintje.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA zo weet jij BIJNA dat het werkwoord 'gezwets' is....
[..]
Als je mijn opmerking niet eens in verhouding tot het gewenste spel kan inschatten denk ik dat je prima in het team van TS past.
De talen waar in werk hebben standaard multilingual support, dat stelt geen reet voor. Ook security stelt niets voor... Je kunt er prima grote applicaties voor bouwen. De vraag is alleen idd of het kan met wat Roelof wil, maar die geeft te weinig info daarover, al hoewel ik daar wel jouw mening indeel dat het voor 40k niet zal lukken zover dat nu in te schatten is.quote:Op zondag 30 november 2008 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA zo weet jij BIJNA dat het werkwoord 'gezwets' is....
[..]
Als ik een zakelijke website wil in 11 talen waarbij wat specifieke support mogelijkheden zijn dmv persoonlijke login moet er 125K afgetikt worden. Ja je kan voor 40K natuurlijk een website bouwen, maar niet de website die ik bedoel en die nog maar een FRACTIE is van een interactieve webapplicatie.
Als je mijn opmerking niet eens in verhouding tot het gewenste spel kan inschatten denk ik dat je prima in het team van TS past.
Daarvoor zijn we nu ook in overleg met een marketing bureau. Om meer informatie en onderzoek te plegen. En ook hopelijk een (verdien model) te maken. Dit zal waarschijnlijk meer investeerders trekken en de bank wordt ook wat makkelijker.quote:Op zondag 30 november 2008 23:22 schreef John.Milton het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat de kosten voor het ontwikkelen en opzetten van een dergelijk spel hoog zijn. Op basis van de beschikbare informatie is het sowieso lastig om een indicatie te geven van de kosten.
Om die kosten te dekken moet je altijd een investeerder hebben of iemand die je een bedrag wil lenen. Het zijn sowieso vrij moeilijke tijden om geld vrij te krijgen van investeerders.
Daarom is het belangrijk om een gedegen onderzoek te doen naar een goed verdienmodel voor een dergelijk spel, zeker omdat de levensduur van zulke spellen toch beperkt is.
Ja ik weet dat ogame op 1 server begonnen is. Maar het heeft weinig zin om NU met een game te starten die minder diepgang heeft. Waarom zullen mensen dat nog willen spelen.quote:Op zondag 30 november 2008 23:12 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ge4ce
De concept van 25 bladzijde is exclusief de data gegevens van rassen schepen enz enz . Heel veel wordt verwezen naar het data document. Zo is na mijn mening de concept document veel overzichtelijker en beter te lezen.
Veel dingen zijn ook nog niet uitgewerkt. Alleen de basic is nu uitgetypt. De infra structuur van inkomen en uitgaven (wat je eigenlijk bij het eerste post van mij ziet). Welke opties er nog moeten komen (uitbouw mogelijkheden) en welke opties door mij als admin aangepast moeten worden. (zoals de rassen en schepen).
Het is ook hoe effectief je een document maakt. Staat er 10 het zelfde er in en hoeveel onzin staat er in.
Het document heeft ook een index en logies volgorde. Daar geen zorgen over.
En Swetsenegger wij willen helemaal niet op ogame lijken. totaal niet.
Er zijn wel overeenkomsten. Maar veel verschillen.
Laten we ook beginnen met 2 talen. Engels en Nederlands.
En er is rekening mee gehouden. Als we besluiten om het in meerdere talen uit te bouwen is het zeker mogelijk. En dat zijn we zeker van plan. Als het aanslaat.
En als het een inkomen geeft dat zal de bank ook een extra krediet geven. Zodat we het zo snel mogelijk kunnen uitbouwen naar meerdere servers en talen.
Dus misschien zal het uiteindelijk wel 200K of 300K kosten.
En zelf weet ik ook dat ogame met maar 1 server en 1 taal is begonnen.
Weet je wat o game heeft gekostveel minder. Ze hebben met de jaren het spel uitgebouwd. Grafisch en aantal servers/talen.
RC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |