Magnetron staat nog steeds in de kelder!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:21 schreef AQuila360 het volgende:
Plus dat zowel Existenz als mijzelf Roeloef waarschijnlijk ook een kleine lening gaan verstrekken!
vooral met idee dat jij de eerste beta key zult krijgenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk!
Ik werd even bevangen door een vlaag van enthousiasme
De meeste mensen wel jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:09 schreef existenz het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben een hypotheek van ¤200000,-. En dat lukt men ook goed hoor...
En ik krijg een account met daarop al een vrijwel oneindige voorraad creditsquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
vooral met idee dat jij de eerste beta key zult krijgen
Een hypotheek heeft iets van waarde als onderpand, je huis nl.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:09 schreef existenz het volgende:
De meeste mensen hebben een hypotheek van ¤200000,-. En dat lukt men ook goed hoor...
Roelof heeft zijn spel. Als hij het niet af kan betalen, dan zal de bank de eigenaar van het spel worden en dan krijgen we een aantal nieuwe rassen in Roelof z'n game: SNS, Rabo, ABN, etc..quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een hypotheek heeft iets van waarde als onderpand, je huis nl.
Pak even een boek erbij en kijk hoe het zit met de woordjes "de" "het" en "een"quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:54 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Rustig Catbert. Heb ook nog wat andere dingen aan me hoofd.
Maar ik kan nu al een minimum lening van 40.000,- Euro. Zoals het ondernemers plan nu is.
Afhankelijk van wat de marketing bureau gaat voorleggen kan het bedrag nog verhoogd worden.
De inkomsten van de spel staat hier nog buiten. Als nodig kan er bij die tijd nog op de inkomen van het spel nog een FlexKrediet worden geopend. Van maximaal 25.000,- Euro.
Maar het is voor mij nu afwachten wat de marketing bureau gaat voorleggen.
Rkatier
Deze lening is op basis wat we (de 3 eigenaren) minimaal kunnen terugbetalen in 10 jaar.
Daarbij dat we de eerste 5 jaar geen betalingsverplichtingen hebben.
rc
Zou graag zelf meer advies willen over server/host.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:30 schreef John.Milton het volgende:
TVP.
Zijn er nog gebieden waarbij je advies nodig hebt Roelof?
Spellingquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:30 schreef John.Milton het volgende:
TVP.
Zijn er nog gebieden waarbij je advies nodig hebt Roelof?
idd, pm Tijn anders ffquote:Op zondag 30 november 2008 09:19 schreef Remake het volgende:
Ach regel wat linux fanatjes, doen het geheel gratis in naam der linux ofzo
waar zoek je naar dan? Want we kunnen natuurlijk niet alles vertellen. We moeten tenminste weten wat je precies wil.quote:Op zondag 30 november 2008 00:37 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Zou graag zelf meer advies willen over server/host.
Daar weten wij, na mijn mening eigenlijk nog te weinig over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Dat is idd geswetsquote:Op zondag 30 november 2008 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor 40K kan je nog geen fatsoenlijke database driven zakelijke website bouwen, laats staan een enorm project zoals een interactieve webapplicatie.
quote:Op zondag 30 november 2008 17:55 schreef Ge4ce het volgende:
Dat ter zeide, ben ik een week (of twee?) geleden uit een soort gelijk project gestapt waar ze, naar mijn idee, al veel verder zijn. (Een project die nu net anderhalve maand bezig is.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |