ahh kijk.. jij noemt zonet even 90 % van de game industrie.. ik zat dus foutquote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Ge4ce het volgende:
Solitaire (18 jaar), Ultima Online (11 jaar), Lineage (10 jaar), Runescape (7 jaar), Warcraft 3 (6 jaar), Counter-Strike 1.6 (5 jaar), Lineage II (5 jaar)
Het concept van Worms gaat al 13 jaar mee.
World of Warcraft is op weg naar zijn 5de jaar... (volgend jaar November)
En nu nog de financiele cijvers ernaast zodat we dit soort ongein echt kunnen vergelijkenquote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Ge4ce het volgende:
Solitaire (18 jaar), Ultima Online (11 jaar), Lineage (10 jaar), Runescape (7 jaar), Warcraft 3 (6 jaar), Counter-Strike 1.6 (5 jaar), Lineage II (5 jaar)
Je vergeet een grote game: starcraft (10 jaar)quote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Ge4ce het volgende:
Jij vindt 5 tot 10 jaar levensduur voor een game _niet_ lang ?quote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Roelof_Kremer het volgende:
web browser games.?
5 tot 10 jaar mijn mening
Blijven meestal niet zo lang een hit.
Ahh, inderdaad. Goed opgemerkt.quote:Op maandag 1 december 2008 19:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je vergeet een grote game: starcraft (10 jaar)
Laten we dat zo houden.quote:
ik had je graag gelijk gegeven.quote:Op maandag 1 december 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
En over 10 jaar staat noemen we roelof's game in 1 moeite door met de rest!
RC Productions!
Je noemt hier games die 'vernieuwend' waren (ja, zelfs runescape, gewoon omdat het de eerste gratis 'MMO' is) en daarom een enorme userbase opgebouwd en vastgehouden hebben. Wel vind ik dat je geen games mee moet nemen waar een geld meer mee wordt verdiend. Het idee van de TS is als ik afga op wat ik tot nu toe heb gezien alles behalve 'uniek' of 'vernieuwend'.quote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Ge4ce het volgende:
Het bestaat nog niet, da's redelijk uniekquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:44 schreef John.Milton het volgende:
Het lijkt me wel handig als je een unique selling point hebt. Iets waarmee je spel zich duidelijk onderscheid van de rest.
Gratiz spelllinggs kontroole !quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:44 schreef John.Milton het volgende:
Het lijkt me wel handig als je een unique selling point hebt. Iets waarmee je spel zich duidelijk onderscheid van de rest.
Wat bedoel je ik ben roetmof niet!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:10 schreef Edwinuss het volgende:
AQuila360 doe eens normaal. Kap eens met die onzin. Ga je tijd en geld ergens anders in steken..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat bedoel je ik ben roetmof niet!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ff serieus. Ga je hier echt mee samen werken ? Ik dacht dat je nogal slim was...
Nou kennelijk niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ff serieus. Ga je hier echt mee samen werken ? Ik dacht dat je nogal slim was...
Hij zou ook wel mee update's willen geven maar hij is op het moment nog al druk met een aantal zaken in de prive sfeer en dat kost hem veel tijd en moeite nu!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef witte_fantasie het volgende:
Hierbij een algemene opmerking Roelof.
Het is een beetje jammer waarop je de manier van Fok gebruikt om jezelf te verrijken.
Kijk, als je nu meer details zou geven en meer en vaker antwoord zou geven op onze vragen, dan zou je waarschijnlijk meer serieuze reacties van ons kunnen verwachten. Zoiets simpels als: hoe gaat de game heten, logo's etc etc etc... (voor meer vragen, scroll maar eens terug omhoog en naar vorige pagina's)
Hetzelfde geldt voor ons inlichten van de stand van zaken. We horen alweer een tijdje niks van je. Als jij enkel ons gebruikt om er zelf beter van te worden, doe je ding, maar dan loopt het hier leeg voorspel ik je (afgezien van de slow chat). Eenrichtingsverkeer houdt niemand van.
Kom weer eens met een update en doe dit af en toe, dan zul je zien dat er meer mensen bereid zullen zijn je te helpen.
Dat klopt, maar weet je wat het is met dit soort dingen. Vaak krijg je maar 1 kans en als je die niet volledig pakt dan blijft het waarschijnlijk een mooie droom. EN op dit moment doet hij het maar half half.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij zou ook wel mee update's willen geven maar hij is op het moment nog al druk met een aantal zaken in de prive sfeer en dat kost hem veel tijd en moeite nu!
Daar geen zorgen meer over. Het is uit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij zou ook wel mee update's willen geven maar hij is op het moment nog al druk met een aantal zaken in de prive sfeer en dat kost hem veel tijd en moeite nu!
Zou je denken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:38 schreef existenz het volgende:
AQ jongen, we moeten morgen es praten. Je hebt een nieuwe kloon nodig. Deze is niet meer geloofwaardig!
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:17 schreef Rkatier het volgende:
AQuila waarom heb je het nu uitgemaakt? ging het niet meer lekker tussen jullie?
Er staan ook woorden bij dat plaatjequote:Op woensdag 3 december 2008 23:07 schreef Rkatier het volgende:
wat een verassing, als AQula zich niet kan verdedigen komt ie met plaatjes
Dat is gedaan met het oog op een uitbreiding naar het buitenland en dan klinkt R.C net even wat beter!quote:Op donderdag 4 december 2008 09:55 schreef Sjiep het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik zit al een tijdje te kijken hiernaar...
Roelof Kremer...
EN onder aan z'n posts staat steeds r.c.
uuuhhmmm....
Die 2de wint omdat die een kruising is tussen superman en een Ninja turtlequote:Op donderdag 4 december 2008 09:58 schreef L.Denninger het volgende:
Dit topic wordt een beetje een gevecht tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
That's it. Het laatste beetje serieus nemen dat ik jullie nu nog deed, is bij deze verdwenenquote:Op donderdag 4 december 2008 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is gedaan met het oog op een uitbreiding naar het buitenland en dan klinkt R.C net even wat beter!
Jongen, je vergeet dat we een Kloon-checker hebben achter de schermen. We zijn er al lang achter dat je op 2 verschillende pc`s probeert te doen alsof je Roelof bent.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:33 schreef AQuila360 het volgende:
Sorry maar het is echt geen kloon!
Niemand kan op dat op zon goede manier doen
quote:
http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=55406&highlight=quote:Op donderdag 4 december 2008 10:33 schreef AQuila360 het volgende:
Sorry maar het is echt geen kloon!
Niemand kan op dat op zon goede manier doen
Misschien leeft Roelof in dezelfde flat waar ze allemaal 1 wifi verbinding delenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, je vergeet dat we een Kloon-checker hebben achter de schermen. We zijn er al lang achter dat je op 2 verschillende pc`s probeert te doen alsof je Roelof bent.
ff uitleg over mijn naam.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:55 schreef Sjiep het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik zit al een tijdje te kijken hiernaar...
Roelof Kremer...
EN onder aan z'n posts staat steeds r.c.
uuuhhmmm....
Roelof van Dam óf Roelof Kremer???quote:Op donderdag 4 december 2008 17:40 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
ff uitleg over mijn naam.
Mijn volledige naam is
Roelof Christiaan van Dam of Roelof Christiaan Kremer.
Mijn voor letters zijn R.C.
Jep?
R.C.K
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |