ziet er niet slecht uit, ben wel benieuwd naar of en hoeveel het dan gaat kosten. Iemand die zich geroepen voelt om te bellen? Denk dat er iig niet te lang gewacht moet worden.quote:
http://www.urbana.nl/zaalhuur.htmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ziet er niet slecht uit, ben wel benieuwd naar of en hoeveel het dan gaat kosten. Iemand die zich geroepen voelt om te bellen? Denk dat er iig niet te lang gewacht moet worden.
ja die van 65 had ik gezien, dan zou je het over genoeg mensen kunnen verdelen en valt het wel mee. maar goed, t ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mensen er willen komen etc. K hoop iig op wat duidelijkheid binnenkortquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:36 schreef TearSong het volgende:
[..]
http://www.urbana.nl/zaalhuur.htm
Niet goedkoop dus.
idd...quote:, tenzij je zeker weet dat er minimaal 10 man komen, dan is het 7,50 p.p. voor de kleinste zaal maar dan moet je het geluk hebben dat die dan beschikbaar is. Ik denk wel dat iemand die naar de zwolle meet gaat nu even de kar moet gaan trekken want anders komt er geen locatie ben ik bang
Ah die had ik nog over het hoofd gezien, ik zat naar die van 75 te kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja die van 65 had ik gezien, dan zou je het over genoeg mensen kunnen verdelen en valt het wel mee. maar goed, t ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mensen er willen komen etc. K hoop iig op wat duidelijkheid binnenkort
van de andere kant was ik me aan t bedenken, voor hoelang zit je daar dan binnen? Omdat oa ik het jammer vond dat er bij de meet in Zandvoort niet naar buiten gegaan is, lekker een stukje wandelen ofzo. Dan is het natuurlijk ook wel weer duur.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:42 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ah die had ik nog over het hoofd gezien, ik zat naar die van 75 te kijkenHet is alleen wel op redelijk korte termijn dus wat er nog beschikbaar is...geen idee.
Tja dat hangt helemaal van het weer af. Met -20 of hoosbuien/hagel zit je natuurlijk wat meer binnen maar daar is nu nog weinig over te zeggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
van de andere kant was ik me aan t bedenken, voor hoelang zit je daar dan binnen? Omdat oa ik het jammer vond dat er bij de meet in Zandvoort niet naar buiten gegaan is, lekker een stukje wandelen ofzo. Dan is het natuurlijk ook wel weer duur.
Kom naar den haag!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef Llewella het volgende:
Ik zit nog steeds te denken; ik wil graag ook naar een draagdoekmeet; maar welke; en wanneer?
Dus bij deze meld ik wel mijn interesse; moet alleen voor mezelf nog even de knoop doorhakken
Nieuw lijstje maken dan maarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:49 schreef Lishe het volgende:
O, wil ik wel hoor!
za 17 januari en za 7 februari hebben we nog niks. (Ik ben weer volledig aan het werk dus zondagen zijn schaars.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |