je bedoelt against what rises rise against??quote:Op maandag 8 december 2008 10:36 schreef wise het volgende:
Rise Against.... wat?
tegen wat rise against???
quote:Op maandag 8 december 2008 14:18 schreef beverton het volgende:
HET LEVEN IS HARD, MAAR EEN KLAP OP JE HOOFD KRIJGEN MET EEN KNUPPEL IS HARDER!121!@!213
rise against is Géén punk!!!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
AngerManagement heeft zojuist punk perfect gedefineerd. PROPS
Hehe, eindelijk iemand die het met me eens is. Vond The Sufferer and the Witness ook niet zo heel veel aan. Maar net wat je zegt zijn de eerste 3 albums het best. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik The Unraveling ook niet echt super vind...quote:Op maandag 8 december 2008 18:50 schreef Magereheinus het volgende:
He kut, ik wou an sich ook wel.
Nja heb ze toch al 3x gezien, maar het blijf jammer. Het nieuwe album is, ondanks dat het softer is, wel beter dan het 1 na laatste. Maar de eerste 3 blijven de beste uiteraard!
Eigenlijk is Rise Against melodische punk/punk-rock.quote:Op maandag 8 december 2008 19:11 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
rise against is Géén punk!!!!!
DAT is punk
Ik heb het even beluisterd, klinkt wel aardig, soms lijkt het wel alsof je Di-Rect hoort, vooral bij dit nummer hoor ik aardige overeenkomst met "Adrenaline" van Di-Rect.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 19:36 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik heb het even beluisterd, klinkt wel aardig, soms lijkt het wel alsof je Di-Rect hoort, vooral bij dit nummer hoor ik aardige overeenkomst met "Adrenaline" van Di-Rect.
Voor de rest, nee het is niet echt mijn ding.
quote:Op maandag 8 december 2008 19:36 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik heb het even beluisterd, klinkt wel aardig, soms lijkt het wel alsof je Di-Rect hoort, vooral bij dit nummer hoor ik aardige overeenkomst met "Adrenaline" van Di-Rect.
Voor de rest, nee het is niet echt mijn ding.
Ik zei dat hij punk had gedefineerd.quote:Op maandag 8 december 2008 19:11 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
DAT is punk
Dat is Géén punkquote:Op maandag 8 december 2008 19:11 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
DAT is punk
Ben heul geen trollquote:Op maandag 8 december 2008 21:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Swing life away is tof...
Oh en hoi trol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |