Ach ik heb zelf ook een paar dagen met het idee dat ik als student al mijn geld kwijt was (16000 euro ook 21) omdat icesave failliet ging en IJsland zei dat we ons geld niet terug kregen. Is misschien een iets andere situatie maar ik had er na 2 dagen bij neergelegd. Heb er zelf van geleerd om gewoon wat meer van je geld te genieten en niet al te zuinig te doen omdat je je geld toch kwijt kan zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:26 schreef Decatente-kloon het volgende:
[..]
Daar zit nog restwaarde aan. En je hebt ook nog wat aan.
Hey, ik mag dan zo'n pauperstudent zijn dat een lullig stufi binnenkrijgt, flink onderhandelt over paar tientjes huur, koudkleumend gaat pitten met verwarming op 0, smerig bier opdrinkt, vrijwel altijd zwartrijdt, tegen de cassière zeikt dat een hamburger zowaar 2 euro kost. Dat soort dingen zet zo'n bedrag wel in een heel ander perspectief. Al helemaal als ik er niks aan gehad heb.
Zelf zit ik Laak, hé. Dan weet je al hoe het is..quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:33 schreef admiraal_anaal het volgende:dacht dat ik een kutweek had
Thanks TS je maakt me dag weer goed
Maar het begon met hebberigheid, je zag hoe andere Fokkers dikke winsten pakten, dus wilde je dat ook...quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:35 schreef Decatente-kloon het volgende:
[..]
Hebberigheid is iets dat beslist niet van mij gezegd kan worden. Eerder revanche op eerdere verlies. En nog eens revanche. En nog keer. Nog revanche. En nog.
Bekijk de historische data's eens. Als de hele beurs in elkaar gedonderd is, dan kan het in de meeste gevallen maar 1 kant op. In de meeste gevallen dan, zo blijkt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Als dit waar is, is dit een Darwin award in the making.
De wereld ligt economisch op z'n gat. Weet je wat ik ga doen?Beleggen!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:35 schreef Decatente-kloon het volgende:
[..]
Zelf zit ik Laak, hé. Dan weet je al hoe het is...
zoek eens werk dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:26 schreef Decatente-kloon het volgende:
[..]
Daar zit nog restwaarde aan. En je hebt ook nog wat aan.
Hey, ik mag dan zo'n pauperstudent zijn dat een lullig stufi binnenkrijgt, flink onderhandelt over paar tientjes huur, koudkleumend gaat pitten met verwarming op 0, smerig bier opdrinkt, vrijwel altijd zwartrijdt, tegen de cassière zeikt dat een hamburger zowaar 2 euro kost. Dat soort dingen zet zo'n bedrag wel in een heel ander perspectief. Al helemaal als ik er niks aan gehad heb.
True.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:39 schreef capricia het volgende:
Ik hoop dat je 1 ding geleerd hebt, namelijk op tijd uitstappen en niet naar je eigen hebberigheid luisteren.
Reken voor het op kamers wonen minimaal 300 euro huur en 250 euro overige vaste lasten (telefoon, eten, stappen etc). En dan nog boeken, collegegeld..quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:37 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
zoek eens werk dan?
ik krijg ook niets van mijn ouders en studeer ook nog zelf en ik werk maar een 10 tot 14uur in de week maar mij hoor je niet klagen. Lekkere auto voor de deur en minstens 4x een week op vakantie. En ja, mijn spaarrekening is ook nog steeds goed gevuld.
en dit is niet kijk-mij-veel-hebben want dan zijn er nog wel stukken betere voorbeelden maar wel een post die je in laat zien dat je beetje erg raar bezig bent geweest lijkt mij zo
Het kan altijd nog verder in elkaar donderen ...quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:37 schreef Decatente-kloon het volgende:
Bekijk de historische data's eens. Als de hele beurs in elkaar gedonderd is, dan kan het in de meeste gevallen maar 1 kant op. In de meeste gevallen dan, zo blijkt..
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
toch geef ik hem/haar wel gelijk. Mede door de figuren zoals TS krijgen bedrijven die onderuit lijken te gaan toch nog een soort van laatste hoopquote:
Dat is de valkuil ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:42 schreef Decatente-kloon het volgende:
[..]
True.
Zelf probeer je de schade stug te herstellen, maar je raakt uiteindelijk steeds verder in de shit.
Je moet dan wel weten waar het dieptepunt ligt uiteraard.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:37 schreef Decatente-kloon het volgende:
[..]
Bekijk de historische data's eens. Als de hele beurs in elkaar gedonderd is, dan kan het in de meeste gevallen maar 1 kant op. In de meeste gevallen dan, zo blijkt..
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Precies.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:48 schreef Harajuku. het volgende:
En het is ongeloofwaardig. Elk dubbeltje omdraaien en dan ineens al je geld beleggen. Wtf
Dan te bedenken dat het op die schaal geen reet voorstelt, is best cru voor TS.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:56 schreef mcDavid het volgende:
Bedankt voor deze kapitaal-injectie in de financiële sector!wtf zeg. Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar. Ik ben blij dat mij zoiets niet kan overkomen aangezien mijn saldo nooit veel hoger is dan mijn bloeddruk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |