Shut up for ever or give it a shot and she might have changedquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:15 schreef DeRuphelman het volgende:
ja maar ze is er erg onzeker over. en ik ook. want zij is het niet echt namelijk op mij en zo. dus het zou weinig zin hebben lijkt me dan
Dan kun je het beter gewoon afkappen... niet meer zien..quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:17 schreef DeRuphelman het volgende:
ja maar dan wordt het toch weer eens: srry ik niet van jou. en daar sta ik niet op te wachten
Ja maar man dat is niet zo makkelijk als het lijkt. Al hoewel er inderdaad een grote kern van waarheid achter zit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:19 schreef Yi-Long het volgende:
Niets mee doen, en gewoon je eigen gaan leven. Mocht ze je opeens willen dan mag ze het zelf aangeven, want ze weet toch al dat jij een zwak voor haar had/hebt.
Als je jezelf steeds beschikbaar stelt en ze kan je de hele tijd afknallen, is ook niet best voor je.
Uiteindelijk wel. Sowieso, als jij lekker beschikbaar blijft kan zij lekker aankloten en jou achter de hand houden. Lekker makkelijk voor haarquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:21 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
Ja maar man dat is niet zo makkelijk als het lijkt. Al hoewel er inderdaad een grote kern van waarheid achter zit.
Ja, dat is wel zo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:23 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Sowieso, als jij lekker beschikbaar blijft kan zij lekker aankloten en jou achter de hand houden. Lekker makkelijk voor haar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |