quote:
Ja eh... pm- box hoe zet ik dat aan?
Eigenlijk ben ik nog maar sinds kort echt actief hier 
Maarrrrrrr Thijmen is vanochtend van de IC af gegaan!
Hij ligt weer lekker op de babyzaal. Een mooi plekje, en gezellig versierd met alle kaarten en knuffels.
Hij heeft wel veel last van afkickverschijnselen. Die lekkere morfine is ook ineens verdwenen he.... dat merkt ie wel

Hij was er vanmiddag wel erg onrustig door. Hele grote pupillen en steeds huilen en smakken met zn mondje. Maar gelukkig had de verpleging nog een lekker slaapmiddeltje voor hem waardoor hij binnen 2 minuten heerlijk sliep. Ik vroeg al of ik wat mee kon krijgen voor thuis, als Jesper weer eens niet wil slapen

Vanmiddag wou hij zijn flesje niet drinken, maar ik had net even gebeld naar het ziekenhuis en het flesje van 21.00 heeft hij helemaal opgedronken! Het duurt wel even totdat ie het door heeft die speen, maar uiteindelijk pakte hij hem wel.
Nou maar weer eens kijken hoe het morgen met hem gaat.... hopelijk heeft ie niet lang last van de afkickverschijnselen.
Vlak voordat we naar huis zullen gaan binnenkort krijgen we nog een eindgesprek met de cardioloog. Die zal ons dan nog het eea vertellen over de operatie en hoe de toekomst er voor ons en Thijmen uit zal zien.
Ik zal morgen weer wat foto's plaatsen, nu eerst naar bed....
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.